# Baş ağrısına en iyi gelen şey Michael Jackson şarkıları.Reddeden?
# Anti-yerçekimi şeysi icat edildiğinde ''Bunu ilk Michael Jackson keşfetti'' diye avaz avaz bağıracağım.
# 2 yaşındaki çocuk bile Michael'ın şarkılarını açtığımda dans ediyor.
# Okulun ilk günü sınıfa çekine çekine gidersin,Michael Jackson seven biriyle karşılaştığında ise sınıfa uçarak girersin.
# En sevdiğiniz hocanızın MJ hakkında yanlış bir şey söylemesi ve sizin tepkiniz; ''Hayıııır! Bunu demiş olamazsınız hocam.Nedeğğğn??''
# Rüyasında MJ ile evlenmek isteyip de rüyasında MJ yi ameliyat eden arkadaşa 1 dakikalık saygı duruşu.
# ''Come on değil sha'mone'' diye dikte etmemiz.
# Şeker hastası bir moonwalker,Michael'in resmine bakarken komaya girdi.Neden? Çünkü Michael çok şeker.
# Yağmur yağıyor sokağa çıkıp Stranger In Moscow'u söylüyoruz.Ciddi olalım,etrafta bizi çeken kameralar ve hoş bir arkafon müziği yok.
# Zombiler dünyayı istila etse ölmeden önce Thriller yapıp şansımı deneyeceğim.
# Titanik buzdağına çarptı çünkü kaptan gemide moonwalk yapmayı denedi.
# Avcılar avı kandırarak kendilerine çekmeyi dener.Karnenizin hepsi beş olursa ailenizin alacağını vaad ettiği MJ albümü,gibi.
#J etpack giyip dumanla havaya 'Michael Jackson is the BEST singer ever' yazmak istiyorum.
# Gülümsemek bulaşıcıdır derler ya Michael sayesinde doğru olduğunu anladık.
# Eğer Michael Thriller daki gibi kurtadam olsaydı kurtları avlamak yasak olurdu.
# Hayat High School Musical gibi değil maalesef.Ne kadar iyi olursanız olun okulun içinde Beat It söylemeye başladığınızda arkanızdan eşlik edecek kimse olmayacak.(laned)
# Siz uyurken Michael odanızın penceresinden size bakıyor desem inanmazsınız ama o sizin ne zaman uykuya dalacağınızı iyi biliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moonwalker Halleri :)
RandomBir Michael Jackson hayranı ne düşünür,nasıl tepki verir.Artık klasikleşmiş Moonwalker durumları ve çok daha fazlası bu kitapta ;)