# Kendinizi MJ ile birlikte bir masalda düşleyin.Mesela Pamuk Prenses ve 7 cüceler olsun.Şimdi zihninizi okuyacağım.Prenses siz,Prens Michael,kötü kraliçe Lisa Marie Presley,cüceler de diğer moonwalker arkadaşlarınız.Nası' bildim mi??
# İçecek kutularına binlerce desen koyuyorlar ya,Michael Jackson'un resmini o kutulara bassalar satış rekorları kırar.(Hatta ben o tür şeylerin koleksiyonunu yapardım olsaydı)
# Dünyadaki büyük işler başarmış insanların büyük hayalleri vardı.''Ben yeni Michael Jackson olacağım.'' diye hayal kurana ise ''Hayallerini küçük tut.'' diyorlar.Mantık?
# Michael'ı sevmediğini söyleyen kişileri sinir etmek için kolumuza,yüzümüze belki de kocaman pankartlara MJ forever <3 yazıları yazdığımız günler...
# Eskiden Michael Jackson'dan nefret eden bir komşumuz vardı.VARDI -DI -DI -DI
# Michael yaşasaydı şimdiki şarkıcılar MCdonalds da çalışıyor olurdu (webden alıntıdır)
# Ben:ANNE! YARDIM ET! ERKEK ARKDAŞIM YERE DÜŞTÜ VE KALKAMIYOR! ÇABUK! AMBULANSI ARA!
Anne: Posterini kaldır ve çeneni kapa.
Ben :3 (webden alıntıdır)
# Ben OMJD hastasıyım.(Obsesif Michael Jackson Düzensizliği) (webden alıntıdır)
# Ayna ayna söyle bana var mı benden güzeli bu dünyada?
-Michael Jackson.
*kraliçe susar*
# Turist: ''My name is Annie.''
Ben: ''Are you OK?''
Turist: -_-
# Size alfabeyi sayayım mı? Another Part of Me,Bad,Childhood,Dangerous,Earth Song...
# Michael: Hişt! ... Pişt! Heyy buraya bakkk.
Ben: Sınava çalışmalıyım...
Michael: Hey hey baksana! Bana bak.
Ben: Laned olsun boşver çalışmayı!!! Michaellll beni bekleee.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moonwalker Halleri :)
عشوائيBir Michael Jackson hayranı ne düşünür,nasıl tepki verir.Artık klasikleşmiş Moonwalker durumları ve çok daha fazlası bu kitapta ;)