Başlıktan da anlaşıldığı gibi şimdi size Wattpad'deki MJ fanficlerinin listesini vereceğim :)
Müzik Efsanesi: Michael Jackson #Wattys2015
Yazar: eliffant
Michael Jackson hakkında en kapsamlı ve ilginç bilgileri mi istersiniz? İşte size bunu sunan bir kitap! Michael'ın yemek alışkanlığından hobilerine,albüm ve ödüllerine kadar bu kitapta.Aldığı her oyu hakeden eşsiz bir kitap :)
Moonwalkers
Yazar: ROSE-MJ
Moonwalkerları anlamak adına yazılmış en iyi kitap diyebilirim.İster Moonwalker olan Wattpad kullanıcıları ile yapılan röportajlar olsun,ister de cevabı bulana bir sonraki bölüm ithaf edilen bulmacalar olsun;bu kitap türünün son örneği :)
Aşka Adanmış Bir Ömür
Yazar:JacksonManyagi
Sevdikleriniz de dahil herkesi unutacağınız bir hafıza kaybı yaşasanız? Yine de kolay mıdır ikinci kez sevmek? Bu soruların cevabını bu kitapta bulabilirsiniz.Kitabın başkahramanı Selin'in yaşadığı kazanın acısını hissederken onunla beraber geleceğine de yön vereceksiniz :)
Hayaller Gerçek Olsa
Yazar:Aliceshire
Bir hayal kurun.Ne kadar saçma ve imkansız görünse de gerçek olabileceğini düşünün.İşte Alice'in yaşamı da aynen böyle.Onun bir hayali vardı ve gerçek oldu.Şanslıydı o,içimizden biriydi.Hayal kurmanın ve bu hayalleri gerçekleştirmek uğruna yapılabilecekleri öğreten bir kitap :)
MoonWalker Hayalleri
Yazar:Meryem_ktlkn
Hayal kurmak bedava.Ne kadar saçma olursa da olsun sizin hayaliniz.Kimimiz Michael Jackson ile tanıştığını düşledi kimimiz de evlendiğini.İşte bu kitapta başka Moonwalkerların hayallerini öğrenecek,belki de sizinle aynı hayali kuran bir çok kişi ile tanışacaksınız ;)
Kırmızının Sonsuzluğu (MJ)
Yazar:ROSE-MJ
Aşk büyülü bir lanettir,diyor kitabın tanıtım sayfasında.Okudukça bunu anlayacaksınız.Aşk en güzel duygudur sevinçter havalara uçurur da,kimi zaman şeytana döner süründürür de.Mable'ın karmaşalarla dolu hayatını,Michael ile yaşamını okurken aşk kavramının derinlerine ineceksiniz.Mendilleri hazırlayın derim ben ;)
AppleHead |M.J.|
Yazar:CaptainHugo
Günümüz Türk Moonwalker kızlarından biri olan Meryem Özgür Michael Jackson ile tanıştığında Mary Free ye mi dönüşecektir yoksa kanındaki uçarı Türk peşini bırakmayacak mıdır? Michael Meryem hakkında ne düşünüyordur peki? Dönüp dolaşıp özünüze dönmek kavramı bu kitapta çok karşınıza çıkacak :)
Şimdilik bu kadar tanıtabildim.Diğerlerini başka bir bölümde tanıtacağım :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moonwalker Halleri :)
RandomBir Michael Jackson hayranı ne düşünür,nasıl tepki verir.Artık klasikleşmiş Moonwalker durumları ve çok daha fazlası bu kitapta ;)