~Rüya~

241 20 27
                                    

Bu sabah uyanma yakın bir rüya gördüm.Kimse beni doğru dürüst dinlemedi benim de içimde kaldı size anlatayım dedim :D

Şimdi rüyamda Michael küçük,çocuk daha.Çok şirin bir de :3 İşte dışarıdaymış eve dönmüş ama sırılsıklam.Gelir gelmez "Hey,şapkası rüzgarda uçan bir çocuk vardı.Ben de benimkini verdim,ama sonra ben ıslandım gelirken." dedi.(Normalde bir şapka insanı yağmurdan korumaz ama rüya mantığı işte ne yapacaksınız) Michael'ın annesi Katherine ve abileri Michael'ı bekliyormuş.Katherine ağlıyor.Hem de ne ağlama,mendile siliyor gözyaşlarını o derece.Abilerinden biri "Michael kaç gündür neredeydin??" diye soruyor.Küçük Michael şaşırıyor.Kendisine göre iki üç saatir dışarıdaydı çünkü.Derken Katherine "Yeter yeter,minik kuşum evine döndü ya bana yeter." diyor gözyaşlarını mendile silerken."Harbiden kuş bu Michael" diyor abilerinden bir diğeri.En son biri "Bizi bırakmasın diye kafese mi koyacağız?" gibi bir şey dedi...Katherine öyle içli ağlıyordu ki rüyamda 'bir anne çocuğunu ancak bu kadar sevebilir' dedim.Bir de o kuş meselesine kafam takıldı.Belki biraz saçma ama duygulandım.Katherine'in ağlaması ve küçük Michael'ın o masum hali...Rüyanızda siz de MJ yi görürseniz yollayın buradan paylaşayım :) Rüya anlatmayı da dinlemeyi de çok severim :)

Not: Hadi yine iyisiniz.Bir sonraki veya ondan sonraki bölümde Wattpad'deki önce Türk,sonra yabancı kaynaklı MJ fanficlerini tanıtacağım :D Uzun bir liste olacak.Kısaca tanıtacağım :))

Moonwalker Halleri :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin