-10-

286 35 25
                                    

# İnsanlar Peter Pan sendromlu kişilerin güçsüz savunmasın olduğunu söylerler.YANLIŞ.Gidin Michael Jackson'a bakın.İnanın bana o adam 'I want you for us army' veya 'we can do it' afişlerinden daha çok güç ve ses getiriyor.

# Sabah akşam MJ dinliyorum.kulaklık takmaktan kulaklarım kızardı.Sizin??

# Gün boyu MJ li hayal kurmak bir hastalık mı? Öyleyse akıl hastanesine kapatılmamız gerek de.

# Birisi sizden bir şey istediğinde yapmıyorsunuz.Neden diye sorulunca; Because I'am BAD, diyorsunuz.

# Babam yeni gideceğin lisede millet yanında çakı,bıçak taşıyor diyor.Aklımdaki sahne ve şarkı Beat It.Liseli ergen kavgasına karışırsam duyacağım ise s*ktir git.

# Sınıfta Michael Jackson'um diye abuk subuk taklitler yapan arkadaş: SHA'MONE

# Millet ilokulda daha dün annemizin'i söylerdi ben ise o yaşta Thriller'ı söylerdim.

# Anne babamdan daha da dinazor kafa oldum.Belki seksenli yıllarda doğmadım ama o kafadayım.

# Carrefour'un kaygan zemininde hepimiz moonwalk yapmayı denedik.Yapmadım diyen?

# D&R'daki bütün o MJ albümlerine hepimizin içi gidiyor.Yalnız değilsiniz.Ah o noel baba şeysi bizim eve de uğrasa ya!!!

# Diğer hayranlar ne yapar bilmem ama çoğumuz Michael'i görsek kendimize saklayacağız,orası kesin ;))


Eveet şimdi küçük bir duyuru: Moonwalker Halleri kitabı için gerçekten yaşanmış öyküler istiyorum.Bu hesaba mesaj atabilirsiniz.(isim verme zorunluluğu yoktur.isterseniz -anonim- diye kayda geçebilirsiniz) :)))

Bir de daha başka ne gibi analiz yapmamı,bölüm yazmamı istersiniz.Görüşleriniz çok önemli.Lütfen paylaşmaktan çekinmeyin ;)

Moonwalker Halleri :)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin