# Moralim bozuk dışarıda yürüyorum.Kimse moralimi düzeltemiyor.Yürürken yoldaki arabalardan birinde MJ şarkısı çalıyor.Bütün gün sırıtıyorum.
# Arkadaşınızın moral vermesi; "Michael yaşasada sen onunla tanışamayacaktın ki." ve sizin ölümcül bakışınız.
# Şizofren değiliz.Sadece Michael Jackson posterleriyle konuşmak bizi rahatlatıyor.
# İnsanların psikolojisini öyle bir bozdum ki 'Jackson' soyadı duysalar direk bana bakıyorlar.
# "Moomwalker" değil Moonwalker!
# Dünyanın en korkunç hikayesi: ...Derken 25 Haziran da Michael Jackson ölmüş.
# Üç dilek hakkınız olsa ne dilerdiniz?
Ben: Michael Jackson?
"Başka"
Ben: Bir tane daha Michael Jackson.
"Ee başka?!"
Ben: Yine Michael Jackson.
# Hayal dünyasında MJ ile evli olanlar,yalnız değilsiniz.
# Dünyada iki çeşit moonwalker vardır.Şanslı doğanlar ve avcunu yalayanlar.
# Sevmediğiniz bir sınıf arkadaşınız "Michael Jackson mu? Hiç sevmem." dedi.Değerli arkadaş Michael da seni sevmiyor zaten.
# Hayatta iki şeyin peşinden koşarım; Beyaz Tavşan ve Michael Jackson.
# Vırvır konuşan yan komşu sussun diye gümbür gümbür Michael Jackson dinliyorum.(Böyle durumlarda tercihen Scream ve Leave Me Alone'u dinlemeniz şiddetle tavsiye olur)
# Annem temizlik yapmak için yan odadan çağırıyor.Gitmeye üşeniyorum.MJ şarkısı açtı.Yaşasın temizlik! Beni bekle anne.
# Ateşi ilk keşfeden Prometheus mu? Saçmalık! Ateşi ilk Michael Jackson keşfetti.Ona ne zaman baksak 'yakıyor be!' veya 'içim eridi' diye boşuna demiyoruz.
# A kişisi: Senin şu Michael Jackson saçmalıklarından nasıl kurtulabilirim?
Sen: "Bak önce dört yol ağzındaki ceviz ağacının altında uyu (ki cinler kaçırsın seni) Sonra vasiyetnameni yaz (Öldükten sonra ihtiyacın olacak) Balıkla yoğurdu karıştırıp ye (zehirlen) Ağzına mentosları doldur sonra da kolayı kafaya dikle (patlarsın inşallah) Sahra Çölü'nde safariye çık (sabote ettiğim aracın yarı yolda kalınca pişeceksin) İp üstünde yürümeyi dene (düşersin inşallah) Zakkum çiçeklerinin ye (zıkkımın kökünü yani) Evcil aslan al (sana sosisten kolye taktığımda peşinde koşturacak) Sıvı nitrojen iç (donarak öl)....Bak işte hepsi bu kadar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moonwalker Halleri :)
RandomBir Michael Jackson hayranı ne düşünür,nasıl tepki verir.Artık klasikleşmiş Moonwalker durumları ve çok daha fazlası bu kitapta ;)