BAŞLANGIÇ

100 10 5
                                    

Benim adım Jim 1985 yılında Amerika'nin Las Vegas eyaletinde doğdum . Her şey yetimhaneden kaçmakla başlamıştı... 17 yaşındaydım henüz neler yapacağımı bilmiyordum. Yollarda gezerken bağırışmalar,kavgalar vb. şeyler habire karşıma çıkıyordu derken ara sokağın birinde 3 adet serseri yaşlı bir adamı hırpalıyordu ve galiba hırsımında verdiği etkiyle durun diye bağırmıştım. Serserilerden birisi dönüp bana toz ol diye bağırdı bende ona bakıyordum sonra bana yaklaştı ve suratıma sert bi şekilde bakarak sana toz ol dedim diye tekrar bağırdı . Bende yaşlı adamı bırakın dedim içimde hafif bir korku oluşmuştu halbuki ve bir anda serserinin yumruğunun tadına baktım . Uyandığımda acı çekiyordum ve zar zor ayağa kalktım ve farkettimki cebimde olan tek param 7 dolarım yoktu serseriler tek paramıda çalmıştı . Etrafıma bakınıyordum yaşlı adam yerde hareketsiz yatıyordu öldü sanmıştım yanına gittim ve bayım diyerek dürtüyordum ve bir anda öksürerek uyandı ve bana evlat dedi arabasının anahtarını vererek beni hastaneye götür dedi . Benim için bir ilkti arabalari televizyonda gördüğüm kadarıyla biliyordum. Ve yaşlı adamı sırtıma alıp arabaya götürdüm arka koltuğa yatırdıktan sonra şöför koltuğuna oturup bakınmaya başladım. Yaşlı adam arkamdan seslenip -Hahah ilk kez sürüyorsun değilmi? dedi bende yaşlı adamın böyle demesinden sonra biraz stresimi atıp arabayı çalıştırdım arabayı güzelce sürerken yaşlı adama -Adınız nedir? dedim o da bana -Richard. dedi Bende -Memnun oldum bayım bende Jim. Yaşlı adamda bana - Güzel ismin var evlat . dedi gülümseyerek . Yolda giderken aklıma bir soru geldi hastane neredeydi? Yaşlı adama dönüp sordum oda bana yolu tarif etti. Hastaneye geldiğimizde yaşlı adamı sedyeye yatırıp acil'e götürdüler. Görevlilerden biriside -Richard bey'in nesi oluyorsunuz. Dedi bende -Bir dostu dedim. Telefon numaramı verip oradan çıktım. Yollarda çaresizce yürüyordum ne yapacağım diye düşünürken bir inşaata gittim ve iş istedim türlü türlü ağırlıklar kaldırıyordum ve böyle böyle 3 gün geçmişti . Sabah uyanıp işe geldiğimde telefonum çaldı hiç bilmediğim bir numaraydı telefonu açıp daha alo demeden birisi bana adresi verip çabuk buraya gel dedi. Neler olduğunu bilmiyordum ve gittim gittiğimde Bay Richard karşımda bana bakıyor ve - gel evlat diyordu ve öğrendimki yardım ettiğim insan bir mafya tarzı birisiydi belkide mafyaydı bir çantayı bana uzatıp -Evlat sağol. dedi. -Rica ederim efendim. Dedim Bay Richard bana - Çantayı aç evlat. Dedi çantayı açtığımda 200 dolar halinde tam 14 deste vardı ve bir anahtar üstünde adresin yazdığı bir kağıt vardı. Bay Richard'a dönüp - sağolun efendim ancak bu kadar şeye gerek yoktu. Dedim Bay Richard'da bana - Yarın saat 12:30 da burada ol evlat. Dedi ben neler olduğunu anlamadım ancak çok mutluydum bir yumruğun karşılığında zenginlik kimin aklına gelebilirdi. Adrese gittim güzel bir apartmanda en üst kattaki daireyi Bay Richard benim için almıştı anlaşılan bana çok minnettar olmuş Bay Richard. Güzel evimde güzelce uyumuştum. saat 12:30 da Bay Richard'ın mekanına gittim ve Bay Richard - Hoşgeldin evlat. Dedi ve adamlarına işaret verdi adamlarından birisi - Beni izle. Dedi beni götürdüğü yer bir çeşit dövüş alanı gibi birşeydi Bay Richard'ın adamı bana eldivenleri atıp - Bay Richard sana dövüş eğitimi vermemizi istedi. Demişti şaşırdım neden böyle birşey istedi ve eğitimi almaya başlamıştım hergün 12:30 da gidip eğitimime devam ediyordum artık zaman çok ilerlemişti 1 yıl Bay Richard'ın mekanında en iyi dövüş eğitimini almıştım. Ve nolduğunu anlamadığım birşey gerçekleşti Bay Richard beni çağırdı yanına gittiğimde - Artık hazırsın evlat. Dedi - Neye hazırım efendim?. Diye sorduğumda bana verdiği cevaba çok şaşırdım - En iyi adamım olmaya. Dedi ve şaşkın bir şekilde dona kaldım artık ben bir mafya nın özel silahı olmuştum Bay Richard Henry diye bağırdı ve koca cüsseli kaslı uzun bir adam karşıma geldi Bay Richard - Hazırmısın evlat. Dediğinde neler olacağını anlayıp - Hazırım efendim dedim ve kavga başladı yumrukları ve tekmeleri çok ağırdı Henry in ancak neler yaptığıma ben bile inanamadım koca cüsseli adamı çok fena hırpalıyordum ve yere düştü Bay Richard - Hazırsın evlat. Dedi ve bana silah dolu bir çanta verip 1 adam çağırdı adı Jack di Bay Richard bana bakıp - Evlat bundan sonra Jack ve sen birbirinizden sorumlusunuz artık siz kardeşsiniz. Dedi. Bende Jack'e dönüp - Memnun oldum kardeşim. Dedim ve Jack bana bakarak güven verici bir şekilde gülümseyip elini uzattı ve el sıkıştık. Silahları alıp oradan gittik Jack - Arabayı sen sür. Dedi. Bay Richard'ın verdiği adrese gittik anlaşılan o ki Bay Richard bizden bir çeteyi haklamamızı istemiş. Gider gitmez arabaya bir kurşun sıkıldı ve hemen ardından yanımızda getirdiğimiz makineli silahı camdan çıkartıp bize ateş eden herkese ateş etmeye başladık ve anında bir acıyla sarsıldım omuzumdan vurulmuştum ancak Jack'i zor durumda bırakamazdım ateş etmeye devam ediyordum çete kaçmaya başladı. Jack bana döndü - Güzel işti. Derken gömleğimi kan içinde görmüştü ve en son hatırladığım şey Jack'in Jim diye bağırışıydı.

Bölüm 1 burada sona ermiştir. Bölüm 2 en yakın zamanda çıkacaktır.

NEDEN OLDU?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin