Bir anda çok şaşırdım ve Richard'a dönüp -Neden ha neden? derken maskemi çıkarttım ve yere attım. Etrafıma bakındım ve farkettimki hiç ölü yok çünki tüm bu şeyler bana hazırlanmış bir tuzaktı.Derken bir anda başkanın kapalı yüzü gözüktü ve gördüğüm an ölmek istemiştim çünki o kişi Jack'di kardeşim Jack bana ihanet etmişti.Jack bana doğru yürürken gülüyordu öfkeme yenik düşüp Jack'e bir yumruk attım atar atmaz adamlar beni kollarımdan tuttu.Jack bana - Hadi ama Jim kardeş kardeşe yumruk atarmı? dedi ve bana ard arda yumruklar attı ve adamlar beni bırakınca yere düştüm Richard başıma gelip silahını doğrulttu -Yolun sonu... Derken bir anda bir silah sesi geldi ve Richard yere düştü arkama dönüp baktığımda Siyah John ve adamları Richard'ın adamlarının üzerine koşarken ateş açıyordu. Artık kafam iyice karışmıştı kim benim dostum kim düşmanım anlayamıyordum.Richard ve adamları kaçıyordu onlar kaçarken John yanıma gelip -İyimisin?
-Buda bir oyun değil değilmi?
-Yerde ölüler var.
-Söylesene neden bana yardım ediyorsun?
-Bak Jim Richard'ın mekanını ben seni kurtarmak için bastım. Richard'ın sana neler yapacağını biliyordum.Jack'in hayin olduğunu biliyordum sana anlatmaya çalıştım.Benim binamdan kaçmaya çalışırken beni dövmeseydin anlatacaktım.
-Şey ben özür dilerim John senin kötü adam olduğunu sanıyordum.Peki ya siz Richard'la kardeşmisiniz?
-Tabikide hayır öyle bir alçak benim kardeşim olamaz.
-Demek yine yalan söyledi.
-Tamam arabaya atla seni güven altında tutmam lazım.
Arabasına bindik giderken arkamızda yaklaşık 3 önümüzdede 3 araba vardı arabalar John'un adamları ile doluydu.Bir anda aklıma bir soru geldi.
-John
-Evet
-Seni Richard'ın eline bırakmıştım nasıl kurtuldun?
-Ben mafyayım adamlarım var Jim. Sandığının aksine bu şehirin en güçlü mafyası değil Richard en kötü mafyalarından.
-Demek onun güçlü olduğunu sanmamın sebebi bana oynadığı oyunlar.
-Aynen öyle Jim.
John'un binasına gittik.
-Jim bak ben sana patronluk yapamam ama bilki ben hep senin arkandayım.Ancak artık şu anki evinde oturmaman lazım ordan ayrıl Jim git ve eşyalarını topla.
-Ama nasıl yeni bir ev bulacağım kimse yüzü gözü kan içinde bir psikopata ev vermez.
-Tamam Jim ben onu ayarlarım.-John herşey için teşekkürler sen olmasaydın şu an mezarımdaydım.
-Önemli değil Jim bak sen önemli birisin doğru seçimler yap.
-Pekala John sonra görüşürüz.
Yoldan bir taksi çevirip eşyalarımı almak için evime gittim. Taksiciye parasını verip arabadan indim ve karşımdaki manzara korkunçtu.Evim yanıyordu ancak rahattım Richard beni akılsız birisi sanıyordu fakat paralarım evimde değildi.Her neyse deyip yoluma devam ettim.Yolda yürürken bir anda aklıma birşey geldi Melissa damı oyunun bir parçasıydı? Hemen aklıma gelen o şüphe ile Melissa'nın evine gittim kapıyı açıp
-Hoşgeldin kahramanım.
-Sana bir sorum olucak Melissa.
-Evet.
-Bana oynanan bir oyunun içindemiydin?
-Neden bahsediyorsun?
Sinirlenip boğazını tuttum
-Eğer bana yalan söylersen senin kafanı kopartırım. Bana doğruyu söyle hemen şimdi.
-Tamam söyleyeceğim lütfen bırak beni.
-Dinliyorum.
-Richard bana gelip işi teklif etti karşılığında 10.000 $ verecekti. Paraya çok ihtiyacım vardı Jim reddedemezdim.Lütfen beni affet.
-Pekala Melissa seni affettim.
-Teşekkürler hadi otur sana bir kahve getireyim .
-Peki.
O kahveyi yaparken bende resimlere bakıyordum ve bir anda Jack ile Melissa'nın resmini gördüm. Çok şaşırmıştım ve aklıma birşeyler geldi ancak Melissa'ya sormalıydım.Melissa kahveleri getirdiğinde konuyu açtım.
-Melissa.
-Evet Jim.
-Jack'i nerden tanıyorsun?
-Şey sadece geçmişimiz var.
-Demekki onu unutamamışsın.
-Ne? Nereden çıkardın?
-Resminiz hala duruyor.
-Aaa şey.
-Tamam açıklamana gerek yok.
Derken içimde bir acı oluşmuştu kalbim sıkışıyordu,vücudum uyuşuyordu,başım ağrıyordu
-Melissa bu kahvenin içinde ne var?
-Birşey yok sadece zehir.
Bölüm 7 İHANET son. Bölüm 8 Yakında sizlerle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEDEN OLDU?
AdventureBu zalim dünyada hayatta kalmaya çalışan bir yetim. Ve sınırları en çok zorlayan mafya hayatı.