KURTULUŞ

42 7 2
                                    

John silahını eline aldı ve yere attı. Dövüş pozisyonuna geçti. Bende - Zevkle diyerek silahımı yere attım. John inanılmaz güçlüydü bana sağ taraftan çok ağır yumruklar atıyordu. O bana tam yumruk atarken elini hava tuttum ve büktüm tam kıracakken bana tekme atıp. - Pes et Jim bu şehirin kralı benim pes et. - Öldür John Öldür beni... Derken beni yere düşürüp çok sert yumruklar atıyordu. Ben artık yarı baygındım biraz daha vursa ölecektim ancak vurmasına gerek yoktu yerden silahını aldı ve kafama nişan aldı - Richard'ın en iyi adamı bu mu? Hahahah. Güldükten sonra zar zor duyan kulaklarıma bir ses geldi çok yüksek bir sesti - John! Diye o kişi Bay Richard'dı John'a ateş etmeye başladı ve John kaçtı. Bay Richard önüme geldi silahı benimde kafama yöneltip. - Birdaha gözüme görünürsen bu tetiğe basarım. Zar zorda olsa mırıldanır bir şekilde - Jack... Jack... İçeride. Deyip bayıldım. Uyandığımda yola doğru giden kan izleri vardı. Zar zorda olsa ayağa kalktım. Jack'e bakmak için merdivenlere tırmanıyordum. Afallayıp yere düştüm ancak Jack'e bakmak için tırmanıyordum. Kapıyı açtığımda birsürü ceset vardı. Ancak Jack yoktu içeriye girip - Jack!! Diye bağırdım fakat kimse yoktu. Son gördüğüm görüntüleri biraz daha hatırlamaya çalışınca hatırladım Bay Richard'ın adamları yukarıya çıkıyordu. Yaralarımı tedavi ettirmem lazımdı ancak tanıdığım kimse yoktu hastaneye gidersem polis beni sorguya çekerdi. Yolda yürürken birisi bana - Dur. Dedi ve elini önüme koydu benimle gel dedi. Evine gittiğimde onun doktor olduğunu anladım. - Bana neden yardım ediyorsunuz?. - Siyah John benimde düşmanım. Seni onunla dövüşürken gördüm. Yaralarım acıyordu fakat iyi bir doktordu - İsminiz nedir? Dediğimde - Caroll. Senin ismini söylemene gerek yok Jim. - İsmimi nereden öğrendiniz? - Boşver Jim. Pansumanını yaptım gel benimle seni evine bırakayım. Evime gittiğimde Bay Richard koltukta oturuyordu - Kovuldun. Dedi ve ben -Neden efendim neden? - Bana sormadın Jim bana sormadın! Kalkıp gitti ve masama bir kağıtta yazılı not bıraktı. O gittikten sonra kağıda baktım numara yazıyordu oda numarası. Ancak Jack'i görmek istemiyordum çünki kendimden nefret ediyordum. Silahlarımı aldım arabama atladım ve istikamet dense mahallesi yoldayken Bay Richard'ı arayıp - Kovuldum değilmi efendim? - Evet Jim. - Ozaman kaybedecek birşeyim yok. Dedikten sonra telefonu kapattım. Siyah John'un adamlarının önünde arabadan indim - Teslim olmaya geldim. Der demez silahımı çekip ateş etmeye başladım. Cephanem bitiyordu Ancak John'un adamları bitmiyordu. Özel üretim M4A1 imi çıkarttım çok dengeli atışlar yapıyordum. Adamların çoğunu temizledim içeriye doğru yürüdüm. Kapıdan girdikten sonra John karşımda duruyordu - Aptal çocuk!! Dedi ve göstererek silahımı yere attım. - Zevkle. Deyip oda silahını attı. Bay Richard, Jack ve hırsım karşısında Siyah John vardı. John'a çok ağır darbeler vuruyordum vururken - Cesedini havai fişek yapacağım John!!! - Sen küçük bir aptalsın Jim! Dediği an suratına çok ağır bir yumruk attım yere yıkıldı. Kafasına vurup bayılttım. Sırtıma aldım çok ağırdı arabama götürdüm. Arabamı Bay Richard'ın mekanına sürdim ve önünde durup - Bay Richard! Diye bağırdım ve John'un baygın bedenini önüne attım. Anlamadığım bir şekilde Bay Richard bana tekrar silah çekti ve - Arabadan in!! - Noluyor efendim düşmanmı olduk? - Bak Jim o an istesem John'u kafasından vurabilirdim ama vurmadım çünki o...

Bölüm 4 KURTULUŞ sonu. Bölüm 5 en yakın zamanda sizlerle buluşacak.

NEDEN OLDU?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin