ÖLÜM ZAMANI

32 5 4
                                    

-Jack!! diye bağırıyordum ancak Jack uyanmıyordu direksiyonu çevirirken Jack'i itiyordum önümüzdeki arabaları zar zorda olsa sollamaya çalışıyordum. Arabanın el frenini çektim ve yolun ortasında durduk Jack'i arabadan indirdim. Arka koltuğa yatırdım ve hastaneye götürdüm. Hemşireler -Ona dinlenmesini söylemiştik dinlenmedimi? Dediğinde Jack'e sinirlenmiştim -Evet dinlenmedi. Dedim ve bekledim Jack uyandığında -Noldu? dedi gülerek -Canın cehenneme. dedim sırıtarak. Aynı gün taburcu ettiler Jack'i eve bırakıp -Dinlen. Dedim ve Richard'ın yanına gittim. Gider gitmez -Seni bekliyorduk Selim Jack nerde ? dedi . -Evinde dinleniyor. -Peki ozaman bu işi tek başına halledeceksin. -Pekala görevim nedir? -Jim adında bir soytarıyı öldüreceksin. Değişik olmuştum hafiften gülümsedim ve -Peki Richard. dedim. Arabama atlayıp biraz geziyordum. Benzinlikte durdum ve görevliye -Depoyu fulle. dedim. karnım biraz acıkmıştı bisküvi ve kraker almak için içeriye girdiğimde. Mendebur suratlı bir pisliğin bir bayanı dövdüğünü gördüm. -Hey sen !. dediğimde üzerime yürüdü ve -Ben!. Dedi - Bayanı bırak! dediğim an bana elini kaldırdı ve bana tam yumruk atacakken elini tutup büktüm ve -O bayana demek bu elinde vurdun! deyip elini kırdım. -Sen göreceksin lanet olası! diye acılar içinde bağırarak kaçtı. Bayanı kaldırıp -İyimisiniz. Derken bir değişik olmuştum karşımda gördüğüm bayan çok güzeldi. -Teşekkürler iyiyim beni o hırsızdan kurtardığınız için teşekkür ederim. dedi. O gördüğüm hırsızdı ama şık giyinen bir hırsızdı demekki arkasında birileri vardı o an içime doğan bir his başımın tekrar belaya gireceğini söylüyordu. Bayana dönüp -Adınızı lütfedermisiniz? -Melissa sizin? -Çok güzel bir isminiz var benim adımda Selim izin verin sizi evinize kadar götüreyim. -Çok iyi olur teşekkürler . Dedi gülümseyerek arabanın kapısı açarak -Buyurun. -Teşekkür ederim. - Rica ederim. Adresi tarif etti ve evine götürdüm ve bana -Buyurun evime gelin. -Elbette. dedim ve asansöre binip en üst kata çıktık. Evine gittiğimde şaşırmıştım çok güzel bir evi vardı herşey düzenliydi ve evi çok güzel kokuyordu - Çok güzel bir eviniz var. -Teşekkürler Selim bey. İkimizde birbirimize bakarak gülümsemiştik. 2 Kahve getirdi ve kahveyi içerken bir soru sormuştum -O hırsızı tanıyormusunuz? Kimib adamı? Nereden geliyor?. -Şey evet tanıyorum aslında Green çetesinden o biraz varlıklı olduğum için bana kafayı taktılar ve eşyalarımı çalmak istiyorlar. Eğer siz bugün gelmeseydiniz muhtemelen şu an karakolda o adamları şikayet ediyordum. -Merak etmeyin bundan sonra sizi güvende tutacağım. Kahveler için teşekkür ederim . Diyerek ayağa kalktım ve elini öpüp oradan ayrıldım. Richard'ın yanına gidip - Green çetesi düşmanımızmı? -Evet yakında baskına gideceğiz. -Bana 9 adam ver Green çetesini çökerteyim. -Çok kararlısın ve cesursun evlat ancak daha fazla adama ihtiyacın var ve bende geleceğim. -Pekala ozaman yarın operasyonu yapalım. -15:00 Hazır ol Jack'e söyle oda gelsin. Arabama bindim evime giderken saate baktım saat henüz 20:30 du Jack'i aradım. -Uyuyormuydun? . -Hayır uyuyamadım söylesene neredeydin sen? . -Nerede olduğumu boşver yarın saat 15:00 operasyon var hedef Green Çetesi hazır ol. Deyip telefonu kapattım evime gidip güzel bir uyku keyfi yaptım. Sabah 12:00 da uyandım ve elimi yüzümü yıkayıp kahvaltımı yaptıktan sonra internete girip Green çetesini araştırmaya karar verdim . İnternette resimlerini bulup baktığımda çetenin çok yaygın ve güçlü bir çete olduğunu öğrendim özellikle san francisco da çok fazla olduklarını gördüm. Haliyle çete zengin bir çeteydi ve en iyi silahlara sahiplerdi. Ancak Richard Las Vegas'ın lideriydi ve tüm Green Çetesini çökertmeye yetecek gücü vardı. saat 14:40 da Jack'i alıp Richard'ın yanına gittim. Richard bizi takip et işareti yaptı ve yaklaşık 10 araba Green çetesinin mekanını basmaya gittik. Mekana direk ateş açarak giriş yaptık Richard'ın adamları ve Green çetesi büyük bir çatışma içerisindeydi. Bunu fırsat bildim ve arka kapıya gittim. Arka kapıdan girdiğimde Çete üyeleri bağırıyordu -Çabuk başkanı arka kapıdan çıkartın!!! Hemen gizli bir yere pusu kurdum ve başkanın çıkmasını bekliyordum başkan ve 5 adamı çıktı. Arkalarından bende sessizce çıktım ve tam silahımı çekip başkanı vuracakken başımın yanında biri bana silah doğrultuyordu bu Richard'dı -Hadi ama Jim kimi kandırıyoruz?...

Bölüm 6 ÖLÜM ZAMANI sonu. Bölüm 7 yakında sizlerle.

NEDEN OLDU?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin