RİCHARD'IN SIRRI

30 5 3
                                    

-Çünki o benim kardeşim Jim. İnanamıyordum Bay Richard'ın bu sözlerine şok içinde - Ama neden böyle birisi oldu? Dediğimde Bay Richard - Git buradan Jim!. Giderken arkama baktığımda Bay Richard çok üzgündü. Hastaneye Jack'i görmeye gittim. Söylenen odaya girdim Jack uyanıktı - Üzgünüm Jack üzgünüm. - Bunu ben istedim Jim senin suçun yok. Yarın taburcu olucam beni al. - Jack o konuda Bay Richard beni kovdu. - Biliyorum sen yarın beni al saat 14:50 de hazır ol. Hastaneden çıktım yolda yürürken bir anda Bay Richard'ın arabasını gördüm. Arkasından başka bir araba onları takip ediyordu fakat o arabadakiler Bay Richard'ın adamları değildi. Hemen arabama atladım Bay Richard'ı takip ediyordum derken bir ara sokağa girdiler Bay Richard arabasından indi ve tanımadığım adamlar ile görüşmeye başladı zorda olsa konuştuklarını duyuyordum. - Nekadar istiyorsunuz? Dedi Bay Richard. - Söylediğin kişi senin en iyi adamın Jim değilmi? Dediği an şoka uğramıştım - Evet beyler bu çantada 500 bin dolar var Jim'i ölmüş bir şekilde görmek istiyorum. Hemen arabama atladım. Evime gittim. Evimde tüm paramı çantama attım silahlarımıda ayrı bir çantaya aldım ve arabamın plakasını değiştirttim. Tüm bu endişem Bay Richard bu şehirin en büyük mafyasıydı eğer beni öldürmek istiyorsa karşı koyamazdım. Jack'in dediği saatte gittim Jack plakamı değişik görünce - Bir sorunmu var? Dedi. - Richard beni öldürtmek istiyor. - NE?!. - Hadi bin şu arabaya bu şehirden kaçmam lazım. - Kaçmana gerek yok Jim dediğim yere sür. Dediği yere gittiğimizde yüzüme inanılmaz gerçekçi bir maske yaptılar. Biraz belalı gibi bir tip oldum. Jack bana - Bay Richard'ın mekanına sür. - Ne diyorsun Jack adam beni öldürmek istiyor! - Richard'ın adamlarının arasına sızıcaksın. Güzel bir plandı reddedemezdim. Jack'e söylemedim ancak Richard'ı öldürecektim. Jack bana yeni bir araba verdi ve benim arabamı sattı. Richard'ın mekanına gittik. Richard - Hoşgeldin Jack misafirimizde kim? - Adı Selim Türkiye'den geldi benim en iyi arkadaşım Türkiye'deki en nadir suikastçilerdendir. - Aramızamı katılmak istiyorsun Selim? - Evet bayım. - Hoşgeldin ozaman. Planımızın ilk aşaması başarılıydı binevi kaleyi içten fethedecektim. Jack - Selim diye bağırdı arabaya bindik. - Richard şüphelendi bağımlılığını kanıtlamanı istiyor. - Peki ne yapmam gerek?. - Şu gördüğün Derek çetesi onu çökerteceksin ve malesefki tek başına. - Tamam ozaman bana tek gereken bir m4a1. - M4A1 ve fazlası bu çantada al ve şu işini hallet. Arabadan indim ekipmanlarımı giydim ve ateş etmeye başladım kapının önündeki adamları hakladım kapıdan içeri girdiğimde geriye doğru havaya uçtum ve sert bir şekilde yere düştüm. Ayağa kalktım ve bazukamı aldım şanslıyımki çetenin adamları bir yerde toplanıp bana ateş açıyorlardı. Bir anda önlerine çıkıp bazukamı ateşledim ve adamlar bağırarak ve yanarak yere düştüler. Silahlarımın olduğu çantayıda alıp yola çıktım. Jack beni bekliyordu arabaya bindim -Hadi sür. Dedim Jack konuşmuyordu - Jack neyin var iyimisin? - Değilim dostu... Derken bayıldı - Jack!!! diye bağırırken tam önümüzden bir arabanın geldiğini gördüm...

Bölüm 5 RİCHARD'IN SIRRI sonu. Bölüm 6 çok yakında...

NEDEN OLDU?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin