Ma plimbam prin parc cu Seth si cu Tina, dandu-ne cu skatebourdurile pe rapele de acolo. Recunosc ca nu sunt cea mai buna, dar facem asta de distractie. E o senzatie placuta cand vantul iti sufla prin plete cu o viteza neobisnuita.
Mi-am pus placa la capatul rampei si m-am decis sa ma mai dau o data, doar ca de data asta mi-am luat prea mult avant, asa ca m-am ridicat mai sus decat trebuia, chiar cand sa dau de reusita, telefonul imi bazai in buzunar, iar eu m-am dezichilibrat, cazand in fund.
Al dracu! mi-am zis in gand referindu-ma la tampitul care ma tot cauta cu nunar necunoscut.
Avand in vedere ca nu i-am mai vorbit timp de o saptamana, vroiam sa ma amuz, enervandu-l.
M-am ridicat de pe rampa, fundul meu scotand un icnet. Cum am ajuns pe doua picioare, am simtit cum picioarele sunt despartite de restul corpului, dar am ignorat durerea.
Numar Privat: Frumoasa cazatura!
Asia: Cum de...
Numar Privat: Am stiut? Simplu, ti-am trimis mesaj intentionat.
Asia: Cum ai stiut ca voi cadea?
Numar Privat: La cat de impiedicat esti nu trebuie sa ghicesc!
Asia: De unde stii ca sunt impiedicata si de ce dracu ai vrut sa cad?
Numar Privat: Eu sunt peste tot, Asia. Eu te vad acum, dar tu nu. Nu stii cine sunt dintre multimea de oameni din jurul tau.
M-am uitat speriata in jur, dar nici o persoana nu parea sa fie el.
Numar Privat: Nu te mai uita in jur, nu ma vei gasi.
Asia: Reptet. De ce dracu ai vrut sa cad, idiotule?
Numar Privat: Pentru ca nu imi mai raspunzi.
Asia: Si de ce iti pasa tie? De ce te legi de viata mea?
Numar Privat: Pentru ca te iubesc, Asia!
Asia: Esti un idiot!
Numar Privat: Scuze, ai uitat sa adaugi ceva la propozitia ta, trebuia sa sune asa..."Esti idiotul meu".
Asia: Doamne! De ce dracu nu ma lasi in pace?
Numar Privat: Doar pentru cateva minute, pentru ca Tina si-a julit genunchiul.
M-am intors, vazand-o pe Tina in mijlocul rampei, tinandu-se de picior. Din genunchi ii curgea un sange gros care nu se mai oprea.
Chiar cand am vrut sa o ajut, Seth se apropia de ea si ii turna putina apa peste rana, apoi lipi un servetel cu banda adeziva pe pielea ei. (banda adeziva o aveam in caz ca aveam nevoie pentru skatebourduri, stiu ca suna ciudat, dar nu stiti cate repara o banda adeziva).
M-am uitat din nou la conversatia cu acel tamipt si m-am asezat pe skatebourd.
Numar Privat: Oh, o ingrijeste Seth.
Asia: Oh, mai taci! Vad si eu ce se imtampla.
Numar Privat: Nu imi spune tu ce sa fac!
Asia: Oh, ba da!
Numar Privat: Nu ma infuria, ai vazut de ce sunt in stare!
Asia: Oh, da! O julitura la picior, mare chestie, puteam sa o fac si singura.
Numar Privat: Asia!
Asia: Da, asta e numele meu. Si cred ca ma striga Tania...
Numar Privat: Nu te striga nimeni.
Asia: Ba da! Pa!
Mi-am inchis telefonul, fiind deja nervoasa. E asa un idiot ipocrit.
CITEȘTI
Private Number//H.S.
FanficDurere, frica, iubire si distractie. " El era o idee proasta, dar iubesc ideile proaste. " A fi indragostita de un anonim nu e usor odata ce dai nas in nas cu el si imaginea fetei lui perfecte te bantuie, mai ales cand el zice sa stai departe de el...