Vorbeam cu mama pe Skype, in timp ce stateam la o cafenea cu Tina.
Mama a vrut sa vorbeasca cu amandoua, Tina fiind cea mai buna prietena a mea.
- Oh, scumpelor, mie asa dor de voi! a zis ea cu un zambet larg pe fata.
Mama mereu vorbea cu noi ca si cum am fi surori.
- Si noua, doamna Gekman! a raspuns Tina.
- Ok, fetelor, cred ca acum trebuie sa plec. Ma cheama datoria.
- Pa, mama!
- La revedere, doamna Gekman.
- Pa, scumpelor!Am inchis tableta, comandand in sfarsit ceva de mancare fiindca eram lihnite si doua freshuri ca sa fie si ceva natural in ceea ce mancam.
Dupa ce am mancat o pizza intreaga si mi-am terminat freshul de portocale, am plecata amndoua, fiecare la casa ei.
Am intrat in casa si mi-am proptit tocurile la perete, si chiar cand sa ma asez pe canapea, soneria suna, blestamand idiotul care e in spatele usii.
Am deschis usa nervoasa si l-am vazut pe postas care imi intindea un colet, apoi ma puse sa semnez undeva si pleca.
Am deschis nerabdatoare coletul, gasind un biletel si un mini casetofon, semana cu o boxa mai mica.
Pentru tine, Babydoll
Aprinde casetofonul inainte sa deschizi cealalta cutie.
Am facut in tocmai, o melodie superba auzindu-se din el. ( Night Changes- One Direction, nu am putut sa o pun fiindca nu gaseam decat cover-uri )
Am deschis si cea de-a doua cutie, gasind in ea un lantisor pe care scria Babydoll.
Fericita mi l-am pus direct la gat, apoi telefonul bazai.
Numar Privat: Iti place, Babydoll?
Asia: Tu l-ai luat?
Numar Privat: Intocmai.
Asia: Mersi, necunoscutule...:)
Numar Privat: Harry...
Asia: Ce?
Numar Privat: Asta e numele meu.
Asia: Oh, mersi, Harry.
Numar Privat: Cu placere, Asia.
We're only getting older, baby
And I've been thinking about you lately
Does it ever drive you crazy?
Just how fast the night changes
Everything that you've ever dreamed of
Disppearing when you wake up
But there's nothing to be afraid of
Even when the night changes
It will never change me and you...Inima imi bubuia si asa nebuna cum eram acum, simtind ca pot face orice, am iesit din casa fara sa ma incalt si cand am ajuns pe peluza din fata casei am inceput sa strig.
- Harry! am ignat in speranta ca ma poate auzi si ca va veni aici.
- Da? a zis o voce.Un cap superb se ivi din dreapta mea, parand ca a stat in curtea din spate tot timpul.
Voce lui era asa melodioasa si destul de groasa. Perfecta.
Buclele lui usor portocalii ii atarnau pe umeri, ochii lui verzi tinandu-i captati pe ai mei. Camasa ii era descheiata complet, lasandu-ma pe mine sa ii vad tatuajele. Doua randunici si un fluture, iar pe mana avea o ancora, un lacat, un diamant si o cruce pe degetul aratator.
Fara sa ma gandesc prea mult, am sarit in bratele lui, el cuprinzandu-ma si incolacindu-mi picioarele in jurul talei lui.
I-am luat buclele in mainile mele mici si l-am muscat usor de ureche, soptindu-i.
- Mersi, idiotule!
CITEȘTI
Private Number//H.S.
FanficDurere, frica, iubire si distractie. " El era o idee proasta, dar iubesc ideile proaste. " A fi indragostita de un anonim nu e usor odata ce dai nas in nas cu el si imaginea fetei lui perfecte te bantuie, mai ales cand el zice sa stai departe de el...