"Budeš spať v stane?"
"Si normálny?! Myslíš že by som sama spala v stane?"
"Neviem, preto sa ťa pýtam."
"A kde budeš spať ty?"
"Asi u Riša. Keď chceš môžeš tam ísť tiež. Je tam voľná ešte jedna sedačka."
Nakoniec sme rozhodli že budeme spať u Riša. Išli sme ešte do bikeparku. Tam už moc ľudí nebolo, keďže po pretekoch všetci išli domov.
Išla som za bufetárkou Sis.
"To tu už nikto nieje?"
"Za chvíľku má prísť Lucas a Mindy. Možno príde ešte niekto. Neviem. A čo ako sa má Tim? Je v poriadku?"
"Operovali mu nohu, inak je v pohode. Za dva dni by ho mohli pustiť."
Vzápätí už prišiel Lucas, Mindy a nejaký chalan. Povedala som im ako je na tom Tim.
"Čo tak si založiť vonku oheň? A správiť takú mini párty? Chlastu máme dosť a ešte niekoho zavoláme!" navrhol Lucas.
Súhlasili sme. Do pol hodiny sme tam boli asi desiati. Ja, Lucas, Mindy, Sis, Adam, Rišo, neznámy chalan čo prišiel s Lucasom a Mindy a ďalej som už nikoho nepoznala. No všetci sme sa skvelo bavili.
Ja som bola v skupinke so Sis, Adamom, a neznámym chalanom prezývaným Jus.
Pili sme vodku, smiali sa, nič nevnímali.
Keď sme boli fakt oblbnutí chlastom, šli sme dole do dediny.
Dole v dedine bola diskotéka. Išli sme tam a tancovali asi pätnásť minút, pokial Sis neprišlo zle a nešla von grckať. Šli sme s ňou a Jus jej držal vlasy.
Ja s Adamom sme sa len smiali. Zostali sme tam ešte asi hodinu. Sis šla domov a ja s Adamom ku Rišovi. Zobudili sme ho klopaním na okno aby nám otvoril. Prišli sme asi o štyroch ráno.
Ráno som sa zobudila, pretože mi zvonil telefón. Ledva som rozlepila oči a pozrela na displej. Skoro mi praskla hlava. Tim.
"Áno?"
"Ahoj Grace, ty ešte spíš? Nebodaj si zase pila?"
"No tak trošku. Koľko je vôbec hodín?"
"Pol desiatej. O dvanástej ma majú prepustiť. Prídete pre mňa?"
"Jasné, jasné. O dvanástej sme tam."
Povedala som to Rišovi a spala ďalej. Pred pol dvanástou ma zobudil. Obliekla som sa a išli sme. Adam stále spal.
"Ahoj mami prídeš pre nás? Asi tak o piatej. Ešte by som ti dala vedieť."
"Jasné že prídem. Zavolaj mi však skôr."
Ja som sa ešte s Jusom, Adamom, Lucasom a Mindy išla povoziť. Tim nás zatiaľ s Rišom a Sis čakal v bufete. O pol šiestej sme skončili, napísala som mame SMS a išla si k ním sadnúť. Pokecávali sme dokým mama neprišla. Naložili sme veci a vyrazili. Tima, ktorý bol na barliach, sme doma vyložili a pokračovali domov. Tim býval v tej istej dedine ako ja, len ulicu odomňa.
Za tri dni škola. Oh nie! O desiatej som sa vybrala do kaviarne na kávu a raňajky. Robil tam kamoš ktorý tiež jazdil a tak som tam občas šla. Pokecali sme a ja som si šla sadnúť k "môjmu" stolu.
Po ceste sa stalo niečo strašné! Do niekoho som takou silou vrazila, až mi káva vyletela z ruky a spadla.
"Sakra kam sa pozeráš?!" skíkla som. Keď som zdvihla oči, pozrela som sa na vydeseného chalana s iskraicimi očami.
"Prepáč! Ja som sa vôbec nepozeral ani nič. Je mi to strašne ľúto! Kúpim ti ďaľšiu kávu počkaj."
Išiel po ďaľšiu kávu. Zatial to tam už pracovníčka kaviarne umývala. Ja som si aj s časopisom Bikerom sadla na "svoje miesto" a pustila sa do svojho koláča.
Hneď na to prišiel chalan, položil predomňa kávu a spýtal sa: "Môžem si prisadnúť?"
"Pokojne. Ty tu bývaš?"
"Hej práve sme sa prisťahovali. Som Šaňo a ty?"
"Grace."
V tom si všimol že čítam Bikera.
"Ty jazdíš dowhnill?!"
"Hej prečo?"
"O môj bože! U nás v dedine nebola žiadna baba čo by jazdila! Lepšie povedané, nepoznám žiadnu babu čo by jazdila! U nás sa baby zaujímali len o futbal. Lepšie povedané o futbalistov."
"Kámo to isté je aj tu. Inak aj čašník u ktorého si kupoval kávu jazdí."
"Wow! Inak môžem?" zobral si bikera a začal v ňom listovať.
"Niesi toto náhodou ty?"
Bola to pravda! Bola tam moja fotka z pretekov a ktomu článok.
Grace Plestová. Toto dievča by si prial asi každí správny biker! Tento víkend sa v bikeparku v XXXXXX odohrávali dowhnillové preteky! Terén bol dosť náročný, no toto dievča to zvládlo perfektne. Bola v skupine s chalanmi a aj tak skončila druhá. Cenu si však nevyzdvihla, pretože bola v nemocnici so svojím kamošom Timotejom Slieckym. Bohužiaľ nevieme ako na tom je.
My však dúfame že Grace sa objaví aj na ďaľších pretekoch v XXXXX. Doteraz sme o nej nepočuli, pretože jazdievala len pre seba. Toto boli jej tretie preteky, ale prvé dvoje odjazdila v Rakúsku tiež s dobrým umiestnením.Pozerala som s otvorenými ústami. Že by sa mi to len snívalo?
YOU ARE READING
Láska na biku
RomanceVolám sa Grace a mám 16 rokov. Niesom ako ostatné dievčatá, že keď uvidia chalana tak sú celé bez seba a podobne. Ja, s chalanmi vyrastám. Nadovšetko milujem svoj bike a k tomu samozrejme patria chalani. Stále chodím po pretekoch v zjazdoch, vo voľ...