Untitled Part 11

134 18 2
                                    

Za dva dni sa mi Filip ozval. 

"Ahoj, prepáč ale vtedy mi do toho niečo prišlo. Zajtra sa vidíme v škole, teším sa na teba. :)"

"Hej vidíme sa v škole."

Jednoducho som mu odpovedala,  môže byť vôbec rád že som mu odpísala. Zaklapla som noťas a vybrala sa s mamou na nákupy. Mali z roboty večierok, tak som jej pomáhala vybrať šaty. Po pár hodinách sme vybrali červené šaty a ktomu čiernu listovú kabelku s čiernymi lodičkami. Zastavili sme sa ešte v kaviarni, do ktorej tak rada chodievam.

Mišo nás obslúžil kávou a zákuskom. S mamou sme sa bavili o škole, jazdení a samozrejme padla reč aj o chalanoch.

"No čo Grace, máš už nejakého chlapca?"

"Oh mami.. Jasné že nie. Vážne sa chceš baviť o tomto?"

"Máš už 16. V tvojom veku zaujímajú baby len chalani."

"Ale ja niesom ako ostatné baby. Na prvom mieste je vždy len môj bike."

"Čo tak skúsiť byť trošku viac ženská? Mohli by sme stále chodiť po nákupoch, kaderníctvach, robievať si nechty... čo na to hovoríš?"

"Mami.. toto si môžeš robiť s mojou skvelou sestričkou."

"Ja viem..len ma mrzí že s ňou si tak dobre v týchto veciach vychádzam a s tebou vôbec.."

"Mňa to nezaujíma.."

Zodvihla som sa, odišla a nechala tam moju mamu samú. Išla som k Timovi. Išli sme na zmrzlinu. Potom som išla domov učiť sa, keďže sa druhý deň bola škola. Po 3 týždňoch ísť do školy. No nič moc.

Na druhý deň ráno som ledva vstala. Keďže Tim dnes nešiel do školy, lebo šiel na kontrolu s nohou, na zastávke som čakala sama. Po chvíľke tam však prišli kamoši a šli sme do školy.
Keď sme prišli do školy, hneď na chodbe som stretla Filipa ako sa bozkával s tou babou. Otočila som hlavu a išla ku svojej skrinke. Zobrala som si knihy a šla do triedy. Sadla som si medzi kamošov a prečítala učivo, z ktorého budeme mať teraz písomku. Asi minútu pred zvonením, prišiel do triedy Filip. Sám. Keďže si už nemal kde sadnúť a ja som sedela sama, lebo Tim nebol v škole, prisadol si ku mne. Pozdravil ma, no ja som ho ani neodzdravila a ďalej čumela do zošita. 

Láska na bikuWhere stories live. Discover now