V parku na lavičke sedel Šaňo, Šejla a Tim. Keď som sa však chcela otočiť a vypadnúť, akurát na mňa Šaňo zakýval. Išla som teda k nim.
"Čo tu robia oni?!" zazrela som na Tima a Šejli.
"Toto je moja sestra a toto, ako predpokladám tvoj kamoš. Stretol som ich tu keď som na teba čakal."
"Grace. Prosím ťa, čo máš proti Šejli?" začal Tim.
"Teraz sa tu o tom s tebou baviť nebudem."
Nasadla som na bike a išla preč. Šaňo sa za mňou rozbehol.
"Grace. Veď čakaj!"
"Pokojne choď za nimi. Ja idem domov."
Nemal ma šancu dobnehnúť, keďže som išla na biku. Po chvíľke to zadýchaný vzdal. So slzami v očiach som sa vrátila domov. Najedla som sa a išla p ozerať telku. Nakoniec som zaspala. Zobudila som sa o pol ôsmej, keď mi zvonil telefón. Bol to Mišo.
"Čau Grace. Susedko robí párty, neprídeš? Je tu nehorázne veľa chlastu! Ja som teraz prišiel z kaviarne."
"Čože? Teraz?"
"Hej hej. Keď chceš prídeme po teba."
Chvíľku som rozmýšlala, no napokon som súhlasila. Veď je večer, a trochu uvolnenia mi neuškodí!
Hodila som sprchu, vybrala zo skrine letné obtiahnuté šaty, namalovala sa, upravila vlasy, nastriekala na seba parfém a zišla dole. Mama bola na služobke, takže mi bolo jedno kedy a v akom stave prídem domov. Sége som povedala že idem von. Nikdy na mňa nebonzovala, pretože ja som jej vždy dovolila aby u nás boli jej kamošky.
Pred domom ma už čakal Mišo s našou partou. Všetkých som objala a všetci mi pochválili môj vzhlad, keďže ma ešte nikdy nevideli v šatách.
Keď sme prišli, muzika bola neskutočná! Všade všetci tancovali a bavili sa. Išla som si zatancovať. No tancovať bez chlastu? Nič pre mňa. Vybrala som sa k baru. Sadla som si vedla chalana, ktorý mohol mať maximálne 18.
"Ahoj kráska, čo si dáme?"
Zostala som prekvapená, pretože sa ku mne takto milo nikdy nikto nesprával.
"Čo tak vodku?"
"Dobrá voľba. Hej barman! Dve vodky!"
Dali sme to na ex a zapili minerálkou. Takto sme to dali ešte tri krát. Potom sme sa vysmiaty vybrali na parket. Volal sa Peet a úžasne tancoval! Potom sme sa vybrali k baru a zopakovali to isté. Zrazu sme začuli strašný krik. Prišli fízli!
Všetci sme sa rozutekali. Ja, Peet, Mišo s jeho priateľkou Lindou a chalani sme sa vybrali jedným smerom. Bolo nás asi sedem.
Keďže všetci mali vybavené, že nebudú spať doma a teraz nemali kde spať, niečo ma napadlo. "Hej people! Čo kebyže sme šli ešte k nám? Doma nikto nieje a máme chlast!" vyšlo zo mňa v napitom stave. Všetci súhlasili a tak sme išli k nám.
Keď sme prišli, boli tri hodiny ráno. Zapli sme si hudbu a pokračovali v pití. Zrazu prišla dole moja rozospatá, o tri roky mladšia sestra.
"Ooo ahoj sestričkaaaa." Chcela som byť milá. Avšak po ceste k nej som sa potkla a spadla na zem.
Ona sa radšej otočila a zmizla.
Ráno som sa zobudila a pol dvanástej. Hlava mi išla prasknúť. Vymotala som sa z Peetovho objatia a išla pozrieť dole. Posledné čo som si pamätala, bolo to, že som chalanom a Linde navrhla aby spali u mňa.
Keď som zišla dole, cítila som nehorázny zápach. Všetci spali na zemi okrem Miša s Lindou, ktorí spali na sedačke. Keď som prišla, akurát sa zobudila Linda.
"O môj bože! Včera sme to asi trochu prehnali!"
Súhlasila som s ňou a podala jej pohár s vodou. Za chvíľu sa poprebúdzali všetci. Každý jeden z nich nadával, ako sme to prehnali. Ja som mala taký istý názor, keďže ešte nikdy mi nebolo tak zle ako teraz.
V tom mi volal Lucas.
"Čau Grace, neprídeš dnes do bikeparku? Príde aj Samo s Radom a ešte niekým, takže by ťa mohli zobrať. Bude tu aj Christi, Ell, Rišo a Adam."
"Napíšem Radovi kedy idú a zavolám ti."
Stále mi však bolo dosť zle, takže som nevedela či pôjdem jazdiť. Rozlúčila som sa so všetkými a pustila sa do upratovania domu. Potom som sa rozhodla že pôjdem. S Radom sme sa dohodli že o druhej príde pre mňa. Nachystala som si veci a vyrazili sme. Postretávala som tam všetkých a spolu sme robili kraviny a zabávali sa.
"Idem si dať ešte jedno kolo a potom sa pôjdeme najesť. Čo poviete?"
"Dobre len si dávaj pozor!" povedal mi na to Adam a šla som.
Dávala som si preteky s vetrom, no zrazu sa mi koleso šmyklo o vyčnievajúci koreň! Cítila som ako celou silou do mňa niekto napálil! Bol to nejaký chalan, ktorý to nevytočil ako ja. Zrazili sme sa.
Kotúlala som sa dvadsať metrov dole. Ako som sa dokotúlala, pomaly som začala strácať vedomie. Videla som rozmazane a nemohla som sa ani pohnúť. V tom som nad sebou niekoho zazrela.Zrazu som však úplne omdlela..
Dúfam že sa vám to páči! :) Budem rada za názory v komentoch. :) Keď tak do komentu čo by ste zmenili, alebo ocenili zapojiť do príbehu.
أنت تقرأ
Láska na biku
عاطفيةVolám sa Grace a mám 16 rokov. Niesom ako ostatné dievčatá, že keď uvidia chalana tak sú celé bez seba a podobne. Ja, s chalanmi vyrastám. Nadovšetko milujem svoj bike a k tomu samozrejme patria chalani. Stále chodím po pretekoch v zjazdoch, vo voľ...