Untitled Part 10

176 17 1
                                    

"A-ahoj Grace. Ja ti to chcem celé vysvetliť."
"Počúvam."
Sedela som v pakru s Timom.

"Tá baba mi písala na facebook. Po dlhšej dobe mi napísala, že sa sem má presťahovať. Bol som veľmi rád pretože sme si dobre rozumeli. Na druhý deň čo sem prišli sme sa vybrali von. Poukazoval som jej to tu, bolo nám fajn. Potom, v jeden večer, ma pobozkala. Nemohol som ju vypustiť z hlavy. Potom nasledoval môj pád. Stále mi volala a tak. Nakoniec ma tam aj bola pozrieť. Keď som bol na barliach a nemohol chodiť von, pozval som ju k sebe. Doma bola len ségra takže to bolo v pohode. Neskôr mi stále začala hovoriť o bývalom, byť zlá na ségru a tak. Najprv som to toleroval, no potom som si nevedel dať rady. Stále bola u mňa. Či už boli rodičia doma alebo nie. Už som sa jej nevedel zbaviť.  Potom si ju videla aj ty. Bola si naštvaná a mňa to strašne trápilo. Nevedel som čo mám robiť, tak som jej vynadal. Všetko som jej vykričal. Strašne plakala. Odišla. Písala mi na fb. Vraj ju to celé mrzí. Neviem čo mám robiť."

"Teraz chceš odomňa radu?"

"Tak nejako."

"Zistila som, teda tvoja sestra zistila, že sa kurví. Chceli sme ju od teba odohnať. Ale keďže my dvaja sme nekomunikovali, nechali sme to zatiaľ tak. Musíš ju nechať tak. Nekontaktuj ju, vyhýbaj sa jej. Už sa ti nepáči Ell? Tá sa mi zdá oveľa lepšia ako tá kurva."

"Noo. Aj s ňou som si písal, lepšie povedané píšem."

"Heej nevodíš sa náhodou s viacerými babami?"

"Ale niee. Ja viem že je ich docela dosť. Ale tak ja neviem.. To tým vekom!" povedal so smiechom.

"Ale ááno!"

"A čo ty? Nikoho šťastným nerobíš?"

Povedala som mu všetko o Filipovi.

"Ou. Len neviem prečo by dnes od teba tak utiekol. Možno má priateľku.."

"Myslíš?" sklopila som hlavu. Toto mi nenapadlo. Čo keď to tak je?

Tim ma chytil za ruku. "Neboj sa. Len ma to napadlo. Určite ti to vysvetlí. Sľubujem."

V tom ma si ma celou silou prehodil cez rameno a zahlásil: "A teraz ideme na koláčik. Po ňom ti bude lepšie!"

Pre toto som ho tak strašne ľúbila! Od mala sme boli najlepšími kamošmi. Vždy bol pre mňa oporou, tak ako ja jemu. Nevedela som si predstaviť že by som ho stratila. Išli sme ešte ku mne a pozreli si film. Síce už nemal barle, no noha ho ešte pobolievala, zostal nakoniec u nás spať. Ustlala som mu na gauči, kde sme nakoniec obaja zaspali. Ráno som sa zobudila na Filipovu SMS. Stálo v nej:

F: Ahoj:) AKo si sa vyspinkala? Už sa teším kedy ťa zase uvidím.:)

Odpísala som mu:

Ja dobre, akurát si ma zobudil, čo ty? :P Dnes môžme niekde vybehnúť keď chceš. :)

F: Čo tak o 5? Dáme našu kaviareň? Alebo niečo vyber.
G:  Noo v meste majú dobrú zmrzku. Je to dve ulice od kaviarne. Tak sa stretneme pri kaviarni.
F: Dobre. O 5 pri kaviarni. Teším sa :*
G: Aj jaa :*

Bola som z neho mimo. Bol fakt úžasný! Išla som urobiť raňajky, aby som mohla prekvapiť Tima. Urobila som volské oko so slaninkou a zeleninkou. Miloval to. Položila som to na stolík a začala ho budiť.
"Timušooo! Vstávaj. Spachtoškooo." Šťuchala som doňho a prihovárala sa mu. Po chvíľke otvoril oči.
"Prečo ma tak týraš? Ani spať nemôžem."
"Veď už je 10 hodín! Nemôžeš tak dlho spať. Pôjdeme na nákupy."
"Takže idem aj ja?"
"Áno. Musíš mi predsa poradiť."

Vstal, pri telke sme sa najedli a on sa šiel domov prezliecť. Stretli sme sa na zastávke. Kúpila som si tričká, tenisky, džínsy, kraťase a náramky. Išli sme sa k Timovi najesť, pretože jeho sestra Mirka robila špagety. Boli vynikajúce. Potom sme sa všetci traja vybrali ku mne, aby mi pomohli čo si mám obliecť. Teda, pomohla mi hlavne Mirka. Tim celý čas hral playko. Nakoniec sme vybrali džínsy, tielko, svetrík, tenisky a dozdobili šperkami. Namalovala sa, Mirka sa mi pohrala s vlasmi. Bola som zo seba prekvapená. Keď ma Tim uvidel, zastavil sa mu dych a otvoril ústa.

"O-o môj b-bože! Vyzeráš nádherne!" vytackal zo seba.
"Tak ďakujem."

 Vybrali sme sa na zastávku. Počkali tam somňou dokým neprišiel autobus. Vyobjímala som ich a šla. Strašne som sa tešila na Filipa. Keď som prišla ku kaviarni, nikde som ho nevidela. Možno si len niekde odbehol. Sadla som si ku fontáne a čakala. Nikde ho nebolo. Žeby na mňa zabudol? Volala som mu. Nič. Mal zapnutú odkazovku. Čo keď sa niečo stalo? 
V tom som ho uvidela. No držal sa s nejakou babou za ruku! Žeby mal Tim pravdu? Má Filip priateľku?
Rozplakala som sa a ušla odtiaľ. Počkala na bus a šla domov. Celú cestu som plakala. Zamierila som rovno k Timovi. Otvorila mi Mirka.

"O môj bože čo sa ti stalo?!" Hneď ma objala. Prišiel dolu aj Tim. Sadli sme si na gauč. Plakala som im v náručí a všetko povedala. 

"Ten hajzel! Pohebaný kokot! Čo si to dovoluje! Ja ho zajebem."
"Nie. Prosím ťa prestaň. Uvidíme či sa mi ozve. Ale chcela by som vedieť pravdu."

Objednali sme si pizzu a pozerali horror. 

Láska na bikuWhere stories live. Discover now