Untitled Part 5

180 19 1
                                    

Ráno som sa zobudila o desiatej. Popreťahovala som sa a zapla telku. Za chvíľku som vstala a šla si po raňajky. Spravila som si toust a zase lahla do postele.
Zapnem fb a tam správy.

TIM:
Ahoj Grace. Veľmi ma ten včerajšok mrzí. Prosím, príď dnes na obed. Všetko ti vysvetlím.

Len som sa nad tým zasmiala. 
Ďalšia správa bola od Miša, chalana ktorý robí v kaviarni.

Ahoj. Čo tak dnes o troch ísť sa povoziť do našich lesov? Pôjdu aj chalani čo vždy.
Môžme. O troch som u teba. :)

Obliekla som si chrániče a veci na jazdenie, na hlavu dala prilbu a šla. Jazdili sme asi do siedmej a potom sme sa šli k Mišovi najesť. O deviatej mi mama volala že mám ásť domov. Rozlúčila som sa s chalanmi a šla domov. Po ceste som skoro zrazila tú suku čo bola včera u Tima.
"Nevieš si dávať pozor?!" vybehla na mňa.
"Ty by si si mala dávať na seba pozor!"
"Čo tu ty vlastne robíš?"
"Čo je teba do toho? Prisťahovali sme sa sem s mamou a bráchom."
"Už teraz ľutujem tvojho brata."
"Vieš, ja mám narozdiel od teba chalana!"
"Dlho už nebudeš!"
Hneď čo som to dopovedala som už trielila domov. Bola som tak vytočená, že som skoro zrazila susedovho psa.

"Čo sa stalo?" spýtala sa ma hneď mama.
"Ale nič. Nerieš to."
Zaliezla som do izby a zapla noťas. Išla som na skype s chalanmi. Asi ho po hodine volania, tam pridali Tima. Ihneď som to vypla. Nemala som ani najmenšiu chuť ho počuť.

Prišla mi správa od Timovej segry.
Ahoj Grace, mám na teba takú prosbičku. Nemohla by si povedať Timovi nech sa rozíde s tou kurvou? Je strašná a nedá sa to s ňou vydržať. Stále je u nás strčená.
Čauko. Prepáč ale ja nerozhodujem o tom s kým je Tim. V poslednej dobe ich dosť strieda. Neviem čo tým chce dosiahnuť ale vôbec sa mi to nepáči. A ONA sa mi nepáči ešte viac. Zajtra môžme ísť na kávu a pokecať, čo povieš? :)
Jasné ja budem len rada. :) Keďže ja s tým nič neurobím, myslím, že teba by skôr poslúchol pretože ťa má dosť rád. Zajtra o jednej sa vidíme v kaviarni. Dobrú. :)

Zapla som si telku a o chvíľku zaspala. Asi o dvoch ráno som sa zobudila na hluk. Pred mojím domom sa hádali dvaja ľudia. Nakukla som cez okno. Bola to nejaká baba so Šaňom. Počkať. Čože? So Šaňom! Nechápavo som pozerala. Snažilo som sa cez pootvorené okno aspoň niečo zachytiť no moc sa mi toho nepodarilo.
"..ty si myslíš že to je v pohode?! ....mňa to teda trápi a... tak to mi je jedno!"
Potom sa pobrali do domu krížom mňa. Nechápala som. Lahla som si však znovu do postele a do pol hodiny som už tvrdo spala.

Zobudila som sa o pol dvanástej. Ja asi nikdy nebudem vstávať skorej. Naobedovala som sa a pozerala telku. Hodila som sprchu a na biku sa vybrala do kaviarne kde som sa mala stretnúť s Timovou segrou.

"Ahoj Mirka!"
"Čau Gracee! Dáš si kávu?"
"Hej hej."
"Počkaj, hneď to prinesiem."

Ja som si zatiaľ pozrela novinky na fb. 
Mia predomňa postavila kávu a pred seba shake. Vytiahla si zápisník a začala.

"Takže. Šejla Greens. Prisťahovala sa sem pred dvoma týždňami s bratom Alexom Greens a mamou Suzan Greens. Hovoria jej Šeen, Šejla, Šejli alebo podobne a jej bratovi väčšinou Šaňo. Prišli sem  z dediny asi 250 kilometrov odtiaľto.  Na starej škole hrávala bastetball, učí sa tak priemerne. Docela dosť strieda chalanov ako aj jej brat. Ona chodila s každým z jeho kamošov a on zase naopak, s každou z jeho kamarátiek. Presťahovali sa už dokopy asi šesť krát."

Zírala som ako puk! Až potom mi doplo že Šaňo jej Šejlin brat!
"Bože Mia, odkiaľ to všetko máš?"
"Mám svoje zdroje!"

Rozoberali sme to ešte asi hodinu. Potom mi zvoil phone. Bol to Tim. Samozrejme že som mu to nezdvihla. Chvíľku na to mi volal Šaňo. Chvíľku som rozmýšlala, či to mám zdvuhnúť, no nakoniecom som to zdvihla.
"Ahoj Grace. Nejdeš na chvíľku von?"
"Nie teraz nie. Možno neskôr.
"Tak o štvrtej buď v parku."

Nestihla som nič povedať a už to zložil. O pol štvrtej sme sa s Miou pobrali. Ona išla domov a ja do parku. Dohodli sme sa, že ona niečo pozistuje a zajtra sa znovu stretneme v kaviarni.
Šla som do parku. No to, čo som tam uvidela, ma nútilo otočiť sa a vypadnúť. Už bolo však neskoro..

Láska na bikuWhere stories live. Discover now