Bölüm 12....

240 15 0
                                    

Norvinin annesi son nefesini yeni vermiş kızın tam yanında ışıl ışıl parlıyordu. Elbisenin uçuşan uçları kızın cansız bedenine sürtünüyor, ince kumaşlar ile silüetini tekrardan çiziyordu.
-Sen dedi Norvin. sen ölmüştün.
- Hayır oğlum. Tahtımın mekanı değişti sadece. Blackfuse ve Perseusun yumurtalarını veren büyük ejderin ülkesine gitmiştim. Bu dünya bana yorucu gelmişti. Klanımız beni çok zorladı. Gitmek zorundaydım. Seni babanla bir başına bıraktığım her güne lanet okudum. Ama gelemezdim. Bu küçücük bedendeki ruhu görene dek seni babanın nefretiyle başbaşa bıraktım beni affet.
- Breana'dan sen de mi etkilendin?
- Evet. Onu küçük yaşından beri takip ediyordum. Kadim dünyamızda onun gelecekte neler yaşayabileceğini sezmiştik. Ona kurtların en asilini en özelini yolladık. Ancak bu dünyanın altadıcı büyüleri tarafından büyülenmişti. Saf lidere yazık oldu diyerek beyaz kurda baktı. Tekrar Norvin'e döndü.
- İşlerin iyice karışmasıyla bizim evrenimizde etkilenmeye başladı. Perseus ile Ejder Leydisi oldu, anca senin bir bağın vardı. Bu karmaşıklığın getireceği felaket tüm evrenlerin dengesini alt üst edecekti. Devreye girmenin zamanı geldiğinde tahtımda oturup bu saf ruhun çamura batmasına izin veremedim. Bu çamur tüm evrenlere sıçrayabilirdi.
- Hiç bir şey anlamıyorum dedi Lion.
- Kardeşin, benden sonra gelen yeni Leydi. Ejderin leydisi diye geçiyor çünkü bu güne kadar gelen tek leydi Firecry klanındandı. Aslında Kadim Leydi, dünyanın üzerindeki herhangi bir ırktan gelebiliyor. Saf ve nadide bir ruhu olması gerek sadece. Böyle bir ruhun doğumu tüm evrenlerde hissedebileceğin bir güç. Biz gördük, başka evrenlerde gördü. Ne yazık ki cadılar da gördü. En başından itibaren bu kızın ruh ışığını karartmaya çalıştılar. Yakaladığınız tek cadıyı hatırlıyor musun? Bu güne kadar hiç yakalayamadığınız, zincirlere vuramadığınız bir cadı; nasıl oldu da demir zindanlarınızda sakince oturabildi sence? Nasıl kardeşin o gece hepinizin gözünüzden kaçarak dosdoğru zindanlara indi. Üstelin bu güne kadar o kata hiç indirmemiştiniz. Hangi koridordan geçeceğini nereden bildi sence?
Lion sessizce önüne bakıyordu. Kadın tam devam edecekti ki Norvin
- Neden o zaman gelmedin. Ölmesini bekledin? Şimdi ne olacak, yazık oldu diyerek önümüze mi bakacağız. Aaa demek öylemiş mi diyeceğiz? Neden engel olmadın anne?
- Oğlum; bu evren bir sürece girdiğinde asla müdahale edemeyiz. Bizim güçlerimiz buradakilere denk değil. Savaş çıktığında Kadim Dünya karışamaz taraf tutamaz. Asla dengeleri yeniden kuramaz. Varolanın akışına devam etmesini izlemeye mahkumdur
- GELMESEYDİN O ZAMAN. diye kükredi Norvin. Dizlerini üstüne yığıldı. Keşke gelmeseydin anne. Bu olayları düzeltebilecekken düzeltmediğini öğrenmek ne kadar acı biliyor musun? Sevdiğim kadının günden güne bambaşka bir ruha girmesine yakınen seyirci olduğunu bilmek ne kadar acı onu biliyor musun peki? EEEE GÖSTERİDEN ZEVK ALDIN MI?
- Oğlum, tabiki de böyle değil. Dinle
- NEYİ DİNLEYEYİM YA. NEYİ!! BİR DEÇEKİRDEK ALIĞ İZLESEYDİN OLANLARI NE DERSİN.
- Oğlum dinle
-KES SESİNİ diye üstüne yürüyünce Lion
- Norvin. Sakin ol. Bırak anlatsın.
- Ama Lion, yanında papağan olup izlemiş
- Evet ama o da bilmiyor mu papağan olarak kalmayı, bırak anlatsın. Lütfen devam edin.
- Teşekkür ederim Lion. Oğlum, tek varlığım. Müdahale edebilecek en ufak bir açıklık aramak için bu kızın ruhani hayvanı oldum. Olur da bir yardım edebilecek imkanım olur diye. Ama sınırlar var. Evren oluşurken her canlının çok önceden çizilmiş sınırları. Tabi cadılarında var.
- Cadılar mı?
- Evet onlara bu evrende farklılık yaratacak güçleri verdik. Bizim evrenimiz verdi. Ancak ilk olarak bu dünya üzerindeki hayvanların doğalarını bozarak kuralları çiğnediler. İttifak yaptıkları Firecry klanının haricinde illegal olarak Greyskullara güç sağladılar. Greyskullara ejder yakalamaları için yalan söylediler. Sanıldığı gibi derisi değil, kalbidir ejderin en değerli yeri. Cadılar bu kalbi elde ettiklerinde bizim dünyamıza giren ahantarı almış olurlar. Baban sağ kalması gerekiyordu. Ben de Blackfuse ile iletişime geçtim ve kendini yakalatmasını emrettim. Eğer Kadim dünyanın bir canlısına zarar gelirse bizim müdahale etmemize izin veriliyordu. Blackfusedan sonra Lionlara saldırının ardından insan olarak geri dönme yetkim geldi. Ardından yeni leydinin ölümü ile asayı alabileceğim kale bana açılmış oldu.
- Ne asası
- Zümrüd-ü Anka Asası.
- O ne ya? dedi Lion
- Ankanın özelliğinin bahşedildiği asa olarak bilinir. Bilirsin Ankalar ölünce küllerinden yeniden doğar. Ancak bu asayı kullanmak için çok çok vahim sonuçların çıkması gerekti. Bu asayı kullanarak en başa gelebilir, zamanı geri sarabiliriz. Bu yöntem her halükarda kayıp ile sonuçlanacak bir müdahaleden kat be kat iyidir.
- Ne dedi Norvin.
- Zamanı geri döndüreceğim Norvin. Hem de en başa. Breana'nın doğduğu ilk zamanlara. Ancak
- Ancak ne dedi Norvin. Sürekli bir bedel ödeme zorunda mıyız?
- Maalesef. Akışı yeniden başlatacaksak bir kişinin bu ağırlığı taşıması bu zamanları hatırlaması gerek.
- Neden
- Çünkü Lion. Sadece zamanı geri saracağım. Kum saatini ters çevireceğim. İçindeki kumlar aynı kum. O sebeple aynı şeyleri yeniden yaşama olasılığı var. Birinin bu durumu engellemek için bu tehditleri ortadan en başından kaldırması gerek
- Ben yaparım. dedi Lion
- Emin misin. dedi kadın. Bak Lion, eğer sen herşeyi hatırlayacaksan, yaşadığın her şey bu zamana geldiğinde böyle kalacak demektir. Yani zamanı geri sanıp eski bedeninde herşeyi hatırlayacak, bu yaşa geldiğinde aynı tarihte yeniden ayağını kaybedeceksin. Buna hazır mısın?
- Anne ben yaparım. Lionun karısı gözleri önünde katledildi. Bunu tekrar yaşamaması lazım. Benim en en boktan anım bu anım. Ve bu anı değişecekse varsın babamın vurduğu kırbaçlar olsun. Ben buna dayanabilirim.
- Norvin
- Anne. Eminim. Yap şunu...
- Gelecek zaman kadim asanın seçtiği tarih olacak. Zamanı ve yapılması gerekeni sen bileceksin. O zamanın yaşına ve bedenine sahip olacaksın. Aynı zamanda sana bağlı olan Perseus da hatırlayacak.
Norvin Perseus'a baktı. Başını öne eğmiş ona güvenen bakışını atmıştı
- Biz hazırız.
- KADİM ZÜMRÜD-Ü ANKA ASASI diye bağırarak asayı havaya kaldırdı.
TÜM EVRENİN SARSILMAZ YASASI
ZAMANIN KADRANINI DEĞİŞTİRME SIRASI
DEĞİŞİYOR TÜM EVRENİN DENGE TERAZİSİ
GÖTÜR BİZİ DÜZENİ YENİDEN ŞEKİLLENECEK ZAMANA
YENİDEN DENGEDE KALSIN EVRENİN DÜZEN ŞEMASI
Asa öylesine güçlü bir ışık çıkardı ki; kuvvetinden tüm hepsinin hatırladığı ışık ve düşme hissi oldu.

-------------------

Norvin kabus görmüşçesine yataktan zıplayarak ayaklandı. Nefes alış verişi düzene girince etrafına baktı.
Kalesindeydi. Ellerine baktı.
Teremiz ellerine. Kesiksiz yanıksız ellerine. Hızla kalktı. Üstündekileri fırlatıp aynanın karşısında sırtını döndü.
Sırtında kırbaç izleri yoktu. Savaşta aldığı yaralar yoktu. Odasından balkona çıktı. Babası Blackuse ile çalışıyordu. Aniden Perseusa döndü.
"Perseus" dedi.
Ejder ona baktı. Ama cevap vermedi. Norvinin gözleri büyüdü.
- 25 yıl öncesi dedi. Ejderi konuşmaya 24 yıl önce başlamıştı. Başlamadan bir yıl önce sadece sözlerine tepki vermişti . O sırada PErseus kafasını salladı.
- Sen de farkındasın dedi ejderine. Ejder tekrar kafasını salladı.
- Yapacağımız çok iş var dedi gülerek.
Ejder kafasını bir o yana bir bu yana salladı.
Artık bir görevleri vardı. 25 yıl bu görevlerinin tazminatıydı.


Ejderlerin Leydisi(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin