Pov Elise
Terwijl ik naar de uitgang loop, doe ik mijn oordopjes in. John loopt luid mopperend naast me. Ik had hem niet wakker gemaakt. Gossie wat erg toch!
"TAXI!!" John wappert met zijn hand, alsof hij vergaat van die hitte. Ik kijk naar de grijze lucht waar grote druppels naar beneden vallen. Geen zon of hitte dus.
Ik gooi met een boogje mijn koffer in de kofferbak en negeer de boze blik die de chauffeur mij toe werpt. Ik ben hier ook niet voor mijn plezier hoor. Ik stap in en zet mijn favourite liedje aan. John stapt in en gaat geeft het adres aan de chauffeur die het mopperend invoert op de tomtom. Hoort een chauffeur dat niet uit z'n hoofd te weten?Ooh in your face. Dat moest ik even kwijt. Goed terug naar mijn punt die ik niet heb.
Langzaam begint de auto te rijden en staar ik naar de bomen die voorbij zoefen.
De deur wordt open getrokken en ik kan nog net voorkomen dat ik op de grond val. Lul. Slaperig stap ik uit de auto en kijk naar de grote villa. Kéy, een villa. Hier wonen dus rijke tata's. Ik trek mijn muts verder op mijn hoofd, en laat John mijn koffer pakken terwijl ik om mij heen kijk. O ik heb dus nieuwsgierige buren, als dat mijn buren zijn dan.
Een vrouw gluurt nieuwsgierig door de gordijnen heen in onze richting. Zonder na te denken steek ik mijn middelvinger op om vervolgens achter john naar het elektrische hek te lopen. "Elise, het is dat ik je bijna kwijt ben, maar anders had ik je een dreun gegeven." Is John's reactie. Pussy, slaan kan hij toch niet. "Dan mag je blij zijn dat ik nu op het punt sta om hier te gaan wonen of whatever we hier gaan doen, anders sloeg ik jou dat jij de splinters van je neusbot mocht gaan zoeken." Zeg ik grijnzend.
Het hek gaat zoemend open en een vrouw komt op een drafje naar buiten rennen. "He lieverd, hoe was je reis?" Ze begint me te knuffelen. O goodness waar ben ik beland?! Ze pakt de koffer van John af en loopt druk kwebbelent naar binnen mij zacht voor zich uit duwend. Okay... Vreemd. John komt achter ons aan lopen met zijn koffertje die hij ergens vandaan getoverd heeft. "Mevrouw? Zou u deze papieren jn willen vullen?" De vrouw draait zich om. "Jongeman, je wacht maar even, eerst laat ik deze meid haar kamer zien." Met die worden draait ze zich om en loopt de trap op. Voor ik achter haar aan ren kijk ik John gemeen aan en lach. Payback, bitch!
Ze zwaait de deur open en duwt me een tikkeltje zenuwachtig de kamer in. Mijn mond valt open. Ik mag blij zijn dat mijn onderkaak vast zit anders kon ik hem nu van de grond rapen. Dit... Dit is zo groot.
De muren zijn lichtgrijs en wit. In het midden is een soort verhooging waar een bed op staat, een fucking twee persoonsbed. Een deur waar met grote letters badkamer opstaat. Daar is dus de badkamer. In de hoek staat een grote kast. En tegen de muur onder een raam staat een bureau. En daarnaast zitten twee deuren die naar het balkon leiden. Dit is zo cool!
Ik klap snel mijn mond dicht als ik bedenk dat die nog open staat. "Vind je het wat?" Een stem haalt me uit mijn gedachten. "Ja, het is mooi." Antwoord ik nochalant. Ik mag geen band krijgen met deze mensen, anders gaat weer het zelfde gebeuren als de vorige keer... "Oke, ik ga even wat papieren invullen, rust jij maar wat uit." Ik knik en gooi mijn koffer in de hoek en plof op een zitzak, die blijknbaar ook nog in mijn kamer stond. Ik moet hier zo snel mogelijk weg.
Ik spring weer op en grijp de telefoon, die ze niet hebben afgepakt op een vage manier, uit mijn zak. Ik ontgrendel de code. Ik houd van hacken zeker als het om gestolen telefoons en laptops gaat. Ik grijns als ik bedenk dat er nog een laptop in mijn koffer zit...
Okay, *zoekt een excuus* Wattpad deed het niet? Ik zit in het examenjaar? Nee, geen goede excuses? Verrek,okay dan heb ik geen excuus, ik weet eigenlijk helemaal niet of dat woord wel goed schrijf.
Goed na het super lang niet updaten *mijn fout* van dit super dupe leuke boek, komt dit voor mij best lang hooefdstuk er eeeeiiindelijk op. Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden. En de comment geven het gevoel dat ik dit boek toch niet voor niks schrijf dus, Thanks ook de stille lezers. DANK JE WEL ♡♡ *slijm druipt van jullie gezicht.* *Bied voorzichtig een zakdoekje aan.* Zelf lees ik dit soort dingen niet die ik nu zelf schrijf maar ja whatever... Who cares... En move on... To the next chapter.
Xxx IAm_Acupcake
JE LEEST
the wrong choice {5sos} On Hold
FanfictionElise woont in Australie. Haar vader heeft een drankprobleem en gebruikt al het geld. Om toch in leven te blijven steelt ze, iets wat haar beste vriend enorm veel pijn doet. Als ze voor de zoveelste keer word opgepakt en haar vader opeens spoorloos...