0.7

38 4 2
                                    

A/N Lees de A/N aan het eind van het hoofdstuk even. Het is belangrijk.

Pov Elize

Twijfelend laat ik het telefoon nummer van Ashton door mijn handen glijden en kijk dan naar het nummer van Samsen die ik mijn andere hand houd. Ik zucht en pak het nummer van Ashton en leg die van Samsen op mijn bureau. Ik ontgrendel mijn telefoon, en stuur hem een appje.
Hej, kan ik met je praten? Het meisje van het park.

Ik spring van mijn bed en huppel naar mijn bureau en klap mijn laptop open. Wat zal ik gaan doen. Goed laat ik beginnen met de vraag wat meiden van mijn leeftijd doen. Waarschijnlijk de hele dag twitter, facebook en istagram. Laat ik beginnen met het aanmaken van twitter.

Een naam... Eem, laten we rockgirl doen. Leeftijd, 19. Achternaam, van Bergen. Ik heb zo'n hekel aan mij achternaam. Ik denk dan gelijk aan een konijn. Trillend schuift mijn telefoon over mijn bureau. Ashton! Snel ontgrendel ik mijn telefoon.

Ha ik wist het wel! Smart boy over here. Omg, Luke kijkt me vreemd aan, ik zei dat hardop btw. Om half 4 bij het bankje. X Smart boy.

Ik grinnik bij het X'je. Sneaky zet. Ik kijk naar de klok boven de kast. Kwart over 3. What the fuck! Nu moet ik zo hard rennen. Ik grijp mij longboard van de muur. Ja vage plek maar hij hangt aan de muur. Ik ren de trap af, roep een doei naar mijn pleegouders. En gooi de deur achter mij dicht.

Ik begin ze steeds aardiger te vinden, al zou dat niet moeten...
Als mijn vader me vind dan kunnen ze zou erg in gevaar komen.

Ik spring op mijn board en rij met een paar mooie stunts richting het park.

"Heeeeeeeeeej!!" Ashton komt hard op mij af rennen. O kut! Hij neemt de sprong en spring boven op mij. O my freaking poepchinees! Hij is zwaar! Met een harde plof, vallen we in het gras. Nou ja, ik vál in het gras, ashton in tegenstelling valt op een stel botten. "Ook hallo." Ik grijns naar hem. Hij grijns terug. Ik grijns terug, en hij grijnst oo- whatever je snapt me wel. Ik duw hem van me af en klop het gras van mij af. "Dus je wilde praten?" Ik staar naar mijn schoenen. "Ik denk het, ik weet niet hoe ik tegen mijn 'ouders' moet doen. Mjjn vader gaat ze sowiezo het ziekenhuis in slaan, op z'n minst!" Hij knikt en trekt mij mee naar het bankje. "Ik denk dat je ze een kans moet geven. Het zijn ook maar mensen en niet in je hoofd kunnen kijken om te weten wat er daar gebeurd." "Ik heb geen zin om nog meer moorden op mijn geweten te hebben!" Hij kijkt mij met grote ogen aan. "Hoe bedoel je; nog mee?!"

Flashback

Hij schudt mij hard heen en weer. "DIT IS JOUW SCHULD, EN JE ZULT ER VOOR BOETEN!"
Papa grijns gemeen en pakt het mes van de plank, en komt mijn richting op lopen. Ik stap naar achteren elke stap dat hij naar voren zet... Mama zit als versteend toe te kijken. Ik lach naar haar. Liefde en pijn straalt uit haar ogen terwijl ze naar mij kijkt. Mijn ijsblauwe ogen staren terug. Mama verbreekt ons oogcontact en kijkt naar haar schoenen.

Een koude, ruwe muur stopt mij van het lopen. Ik staar in de groene ogen van mijn vader, die staart mij koud en kill aan. Zijn hand gaat omhoog, het mes blinkt in het zonlicht dat door het raam naar binnen valt. Hij grijns en laat zijn arm vallen. Ik gil, mama gilt en papa lacht. Hard, gemeen... pijn vliegt door mijn lichaam, angst vult mama's ogen als het mes nog een keer omhoog gaat.

Het mes baant zijn weg door de lucht en komt weer naar beneden. Ik sluit mijn ogen. Pijn komt er niet.

Einde flashback.

"Mama gaf haar leven voor de mijne." Warme tranen rollen over mijn wangen. Ik leg mijn hoofd op Ashton's schouder die mij stil in een knuffel trekt. Ik huil, tranen van pijn, woede en angst. "Ik ben zo bang dat hij mij komt halen, mij ook zal vermoorden." Ashton zegt niks maar trekt mij stevig tegen zich aan. "Kom."

Ik staar in de spiegel en grijns. Mijn haar is rood geverfd en geknip tot net onder mijn oor. Ashton komt weer aan lopen en gilt als hij mij ziet. "DAT STAAT ZO VET!" Ik lach. "Nu nog een tatto."

"Ash, het was een grapje!" Hij knikt en wijst naar een foto. "Die is vet. Ik zucht en begin ook maar rond te kijken. Hij zal toch niet luisteren. Ik stop en pak de tattoo voorzichtig uit het rek. Deze is zo mooi. Ik wrijf er zachtes overheen. Er staat een kooi met een vrijgelaten vogel op, waar met sierlijke letters onderstaat: 'To be free.' Dit is hem. Ik loop naar de man, die mij het vriendelijk van mij aanpakt. "Dit wordt het?" Ik knik en trek Ashton mij naar de stoel.

"Tevreden." Ik knik en loop richting de voordeur, zet de twee kledingtassen neer en loop terug naar Ashton, en sla mijn armen om hem heen. "Dank je Ash, voor alles." Hij knikt en geeft mij een kus op mijn voorhoofd. "It's going te be alright. To be free." En wijst naar het verbandje op mijn onderarm. Ik glimlach wanner hij wegloopt en fluister zachtjes zijn woorden na. "To be free." Ik loop naar binnen en zet de tassen onder de trap en loop naar binnen. Mijn ouders, klinkt heel vreemd, kijken mij geschrokken aan. Ik staar met grote ogen terug. "Is er wat?" Lisa wijst naar mij. "Je haar..." Ik lach. "Is het mooi?" Ze knikt opgwonden. "Het staat prachtig." Twee rode blosjes vormen zich op mijn wangen. Omg ik bloos nooit! Ik plof naast Lisa aan de tafel. "Zo, wat gaan we eten?" Vanuit mijn ooghoeken zie ik Lisa verbaasd naar haar man kijken, die zijn schouders ophaalt. "We gaan bloemkool eten." Om aan haar woorden kracht toe te voegen, zet ze de pan met bloemkool op tafel.

Whoep whoep, 1011 woorden. Ik ga vanaf nu elke woensdag updaten omdat ik alles een beetje moet gaan plannen. Toetsweken en examens en al die stomme dingen dus vandaar. Verder heb ik niks interresants te melden

Vote.
Comment
And.......
Follow!!

Dat was vreemd.
Whatever
Xxx IA_Acupcake

the wrong choice {5sos} On HoldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu