Pov Elize
Met mijn handen wrijf ik door mijn rode haren. Ik lach naar mezelf in de spiegel en spring óver de drempel de badkamer uit. Ik loop naar de trap en kijk naar de trapleuning. Zal ik..? Ja ik doe het gewoon ik gooi mijn rugtas over mijn schouder en klim op de trapleuning. 1...2...3.
Ik geef een luide lach door het huis wanneer ik de leuning af glij. De deur klapt open en Liza staat verschrikt in de deuropening maar barst in lachen uit wanneer ze mij de leuning af ziet glijden. "Dat deed Leon ook altijd." Ze lach en staart voor zich uit. Mijn mond vormt zich tot een O en ik straat naar mijn pantoffels. "Kom, ik heb toast."Voor de zoveelste keer kijk ik in de spiegel. Grijze skinny jeans en een nageltruitje erop waar 'bonjour bitches' opstaat. Ik haal mijn schouders op en loop naar beneden. Dit keer wel de goede weg.
"El!" Ik draai me om en kijk naar
Samsen die aan komt sloffen met zijn badpoepjes achter zich aan. Ik knik en kijk hem met een kille blik aan. "Oeh, slecht geslapen chick?" Oo hij mag blij zijn dat ik met Samsen bezig was, want ik had hem toch graag op z'n bek geslagen! "Kijk uit met wat je zegt!" Hij deinst terug, maar grijnst wanneer Samen een stap mijn richting in zet. Dus hij wil het zo spelen. Ik duw Samsen aan de kant, pak de jongen bij zijn krijg en duw hem tegen de dichtbijzijnde auto aan, die luid piepend af gaat. Ik laat de jongen los en draai me om en kijk richt in de nochelante ogen van een leraar. Geweldig... hij pakt me bij de arm en trekt me mee de school in."Je mag van geluk spreken dat we je niet schorsen." Praat ik de directeur na. "Hij was zo aan het zeiken, ik was niet degene die vervelend deed." Lieke schiet in de lach. "Nee joh, je gooide hem alleen tegen de auto." "Daar vroeg hij om. Ik moet nu wel een week ná school schoonmaken! Die stomme drol!"
Sorry dat het zo kort is maar ik moest even wat updaten, wat al te laat is omdat nog allemaal dingen voor school moet doen, in de vakantie... Dus ik hoop dat jullie dit te korte stukje leuk vinden, (ik vind het bagger) en de volgende wordt wat langer ;-)
En @lollyloverandliker, bedankt voor het aansporen van je vriendinnen om dit boek te lezen. Je bent een schat.
Xxx IA_Acupcake
JE LEEST
the wrong choice {5sos} On Hold
ФанфикElise woont in Australie. Haar vader heeft een drankprobleem en gebruikt al het geld. Om toch in leven te blijven steelt ze, iets wat haar beste vriend enorm veel pijn doet. Als ze voor de zoveelste keer word opgepakt en haar vader opeens spoorloos...