MERHABA BEN AZRA ATEŞ. Annem 2 yıl önce gözlerimin önünde can verdi. Yaşadığım trajedi sonrası (ki bunu psikologlarım söylüyor) davranış bozukluklarım varmışmış. Bipolar kişilik bozukluğu var ,sadistlik var dahada vardır bana söylenmeyen. her pazartesi , cuma ve pazar günleri gidiyorum keltoşa. Hayır yani ne olurdu 25 yaşında müthiş yakışıklı bir çocuk bana psikologluk yapsa canıma minnet ama olmayınca da olmuyor. bu arada ben 20 yaşındayım üniversitem dondurulduğu için (ki dedem de para bol) hala okuyorum. pazartesi,cuma ve pazar günleri dışında gittiğim üniversite öğretmenleriyle yaptığım kavgalar nedeniyle pek de rahat bir öğrenciliğim! yok.
dedemin parası bol dedim de bakmayın holding müdürü falan değil. mafya babasıdır kendisi. bu yüzden bende 5 yaşında kick boks dersleri almaya başladım kiii hala devam ediyorum. reflexlerimi geliştirmek için bir sürü ders aldım.ki faydasıda oldu öyleki 3 yıldır koluma bile konabilen sinek görmedim
bütün bu konuları geçersek ve şu ana gelirsek ; şu an ev yerleştiriyorum. yeni aldığım triblex daireye mobilya döşettirmek falan hiç de kolay olmadı. evin salon duvarları siyah. yer siyah halıflex. siyah bir kitaplık ve bir sürü kitap. siyah beyaz detayları olan bir koltuk. evin üst katında 4 büyük oda var . aralarından en büyük odayı müzik odası yaptım. Başta bateri olmak üzere bas gitar akustik gitar elektro gitar keman metalefon vsvs.
Bir oda yatak odam bir oda misafir odası bir odada kıyafet odası olarak düzenlendi.
Evimin bodrumu tamamen işkence merkezi gibi birşey . gizli bir kapıdan kaçış tünelleri var o kadar yani.
Herneyse bir de kapının önünde 30 tane koruma var . neymiş efendim şu aralar düşmanları varmış bana zarar verebilirlermis falan filanCok da tın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THANATOS
Mystery / Thrillerölüm, onun korktuğu tek şeydi belkide. Azra... 20 yaşındaki, mafya torunu Azra... onun ölümüde geliyordu yavaş yavaş... " Bana Thanatos olduğumu söylerdin hep. Thanatos ölüm perisiyse eğer , ölümsüz müdür?" "Bu hikayenin Thanatos'u ve Hypnos'uyduk...