Deň vonkoncom nezačínal dobre. Zamračená obloha a pred Miou boli kilometre cesty. Konečne sa odhodlala k stretnutiu s Lukášom. Šla s ňou nervozita a zároveň nesmierna náruživosť. Písali si dva mesiace a dvakrát minula kredit len na zamilované smsky. Poznala nástrahy rande na slepo, ale rovnako ju vzrušoval pocit, že to dnes môže vyjsť. Už bola na niekoľkých schôdzach booknutých cez net, ale vždy skončili totálnym fiaskom a dva alebo tri razy si musela zaplatiť čaj sama.
Lukáš mal v telefóne hlas, aký si predstavovala k jeho fotografiám. Hlboký a pritom tak nežný, že každú chvíľu sa chcela utopiť v jeho dlaniach, keď jej zavibroval pri uchu. Na okno dopadli prvé kvapky dažďa a Mia hľadela striedavo na chodník a na hodiny. Mala dvadsať minút. Pripravená a navoňaná, sedela ako z krepového papiera, aby si nepokrčila najlepšie tričko a na zadýchané okienko kreslila do srdiečka veľké L+M. S Lukášom sa mala stretnúť o druhej.
Dva bloky od domu ju mal počkať v aute a doma nech si myslia, že ide na víkend k spolužiačke. Uverili, dievčenské triky si zaužívali od siedmej triedy. „Škoda toho počasia," pomyslela si a pred druhou vycupitala vo vysokých podpätkoch ulicou. Rodičia mali poobednú a tak jej nemal kto klásť otázky, či sa na čunder chodí v lodičkách. Vo vrecku jej zapípala smska. Čakám Ťa zlatko. Čierny Ford trónil na parkovisku pred obchodom, ako sa dohodli. Lukáša nevidela, až kým nepristúpila k autu bližšie. Usmial sa a vystúpil z auta. Ponad vlhkú kapotu sa mu zabodla do očí.
Plné pery ju lákali samé. Pôsobili nežne a sladko, ich chuť spoznala už o necelých 40 sekúnd. Obišiel auto a otvoril jej dvere. „Ahoj Mia." Ani jej nenechal odpovedať a na pery jej priložil svoje vlhké ústa. Skoro sa v nich utopila a pocítila, ako si ju privinul k telu. Z oblohy padala nepríjemná rosa, no Lukášove ruky ju s istotou chránili pred kvapkami. „Ahoj," vyjachtala, keď opäť otvorila oči a maskovala, ako sa jej podlamujú kolená. Sklonila hlavu a sadla si do auta, aby jej kvapky nezdecimovali frizúru. Smerom na Tatry im voda šľahala do podvozku, z rádia hral house a medzi úsmevmi sa rozprávali konečne naživo.
Všetky detaily už mali prechatované a Mia sa nevedela dočkať, kedy ju Lukáš položí na bohato škrobenú plachtu tatranského hotela. Ani jeden z nich nemusel otvárať tému, čo vlastne budú celé dva dni robiť. Na Lukášovi sa trojročný rozdiel oproti rovesníkom naozaj podpísal. Bol nielen o tri roky viac vyšportovaný, ale nesmierne galantný. Otvoril jej dvere a do izby viedol so zakrytými očami. Nevedela koľko zaplatil za ten výhľad na Štrbské pleso, ale opäť sa jej triasli kolená, keď cítila, ako sa k nej zozadu túli, zatiaľ čo nevie odtrhnúť pohľad od lesnej scenérie. Mala na sebe tenkú sukňu, cez ktorú okrem nehy začínala cítiť aj tlak Lukášovho penisu. Opieral sa o ňu skúsene. Iba privrela oči.
Ani netušila prečo povedala ďakujem, keď sa mu opäť prilepila na pery. Vošiel jej do vlasov a rozopol vrkoč, ktorý si do sponky štylizovala skoro pol hodinu. Prstami ju hladil po krku, nezabudol obísť ani ušné lalôčiky a aj so zavretými očami vedela, ako sa usmieva.
Bradavky jej stáli tak pevne, až ju tlačila podprsenka. Okamžite ju chcela mať dole. Akoby si s Lukášom okrem jazykov vymieňali aj myšlienky, iba tíško vzdychol, keď jej cez vlasy pretiahol tričko a pohladil odhalené kríže.
Pomalými krokmi prešli k posteli bez toho, aby sa oddelili. Lukáš bol hladko oholený, takže ju vôbec nedráždilo, keď jej bozkával brucho a jedným ťahom rozopol podprsenku. Pomohol jej s tričkom, ktoré konečne dovolilo Mii dotknúť sa Lukášovho pevného tela. Siahla mu na penis. Pod nohavicami naberal jasné črty, ako mu ich ohmatávala prstami zrýchľoval dych. Na nežnosti, ktorými ju Lukáš zasýpal nebola vôbec zvyknutá a zimomriavky jej siahali od uší až k špičkám nôh, cez ktoré jej práve vyzliekal sukňu spolu s nohavičkami. Nehanbila sa, iba trochu, keď mu nemohla rozopnúť pracku na opasku. Usmiaty jej pomohol a zrazu cítila, ako ju celú prikrylo jeho pevné telo. Každým kúskom pokožky pila, horúcu vášeň, ktorá jej rozpaľovala líca.
Milovali sa nežne, prvý raz mohla sex nazvať milovaním a chtivo sa vzpierala na plachte ako malé mača. Lukáš nebol veľký experimentátor a tak mu sama musela šepnúť do ucha, že by bola rada chvíľu hore. Prikývol a pri dosadaní sa jej núkal pohľad na lesklé, mierne spotené Lukášove telo, ako slasťou priviera oči, zatiaľ čo sa Mia blížila k vyvrcholeniu.
Jemne si ľavou rukou siahla na klitoris a s pootvorenými ústami a pohľadom na Lukášove potešenie vyvrcholila. Zahryzla si do pery a spotení si padli do náruče. Po chvíli Lukáš vyskúšal rošádu a ocitla sa na lopatkách. Dotýkal sa jej horúcich dvorcov a slastne zrytmizovali vzdychy.
Hladila ho oboma rukami po napínajúcich sa svaloch. O niekoľko sekúnd Lukášom prebehol kŕč a zvraštil mu obočie aj zadok. V tej chvíli vyzeral ako jej malý macko. Dokonale uvoľnený a uspokojený patril iba Mii a jej lonu. Vychutnávala si ho malú moc, ktorú jej dal. Dlho sa bozkávali a vyčerpaní splynuli v tesnom objatí. Víkend sa ešte len začínal...
YOU ARE READING
The college life
ChickLitThe college life. Šteklivý príbeh, ktorý zachytáva sexuálny život mladej vysokoškoláčky Mii a jej priateľov. Pozor! Príbehy obsahujú veľa erotických scén. Máte zvrhlé chúťky? Neváhajte a pusťte sa do čítania.