Kapitola 9

4.3K 39 1
                                    

Mia otvorila oči. Liv už dávno odišla do školy a privátom vládlo neprirodzené ticho. Sem tam vo vchode cvakol zvuk výťahu. Spomienky na experimenty v láske a sexe, ako aj vzrušujúce hry s Liv, ju príjemne naladili. Vyzeralo, že za oknami sa rozhostí slnečný deň a nemala dôvod mať zachmúrenú tvár. Jediným problémom bola jej chuť po milovaní, ktorú jej tri horúce sny veru nepomohli ani najmenej uhasiť.

Chvíľu sa pohrávala s myšlienkou vytiahnuť zo zásuvky svojho rozkošníka, ale prečo by ona, mladá študentka mala hľadať útechu v platovej náhrade. Má 21 a chce si užiť rozkoše do sýta. Doma ju síce viedli k životu pusa, svadba, sex, ale tak toto možno platilo na dedine pred päťdesiatimi rokmi a nie v prostredí, kde si trebalo vysúložiť nielen kariéru, ale aj známky.

Stuhla, z tváre jej zmizol akýkoľvek náznak úsmevu. Horúčkovito začala prehrabávať kabelku, ale index s termínom konzultácie pred skúškou ležal na stole. O 30 minút má byť nabiflená filozofiu a ona ani dones nevie, aký je rozdiel medzi tvrdením nevstúpiš dvakrát do tej istej rieky a čas plynie.

O tom, kto tieto vety povedal nemala ani zdanie a už vôbec nie o tom, či sú koherentné, antagonistické, alebo aký je ich vzťah k metafyzike.

Niekto by si za tých 20 minút, čo ostávalo po odrátaní času na presun do školy nabifľoval aspoň základy, ale Mia dobre vedela, že to nemá šancu uhrať a našťastie nemala menzes, takže jej hlavu musela opäť zachraňovať šuška. Vymaľovala sa, dala si erotickú bielizeň a rozhodla sa, že bude mať pekný deň.

Tibor bol doktorand a zatiaľ si netykali, ale už podľa prvých rozhovorov vedela, že by jej kolienkam nepovedal nie. Nebol by prvý, kto prižmúri pri sexe s ňou oči a ostanú mu privreté aj nad indexom. V kabinete vládlo príjemné chladno, klimatizácia nerušene priadla a Tibor ťukal niečo do klávesnice.

Očividne sa potešil, že ho niekto z metafyzických výšin vťahuje naspať do fyzickej sféry. Mia milovala prostredie školských kabinetov. Pripadali jej vkusne zariadené, usporiadané, také múdre až mala pocit, že samotným sexom v tomto prostredí dosahuje vyššie vzdelanie. Každopádne sa naoko cudne zapýrila, keď Tiborovi namiesto pozdravu vtisla bozk na pery.

Najlepšia stratégia bolo ísť priamo k veci a nepingpongovať slovami a naťahovačkami, kde ani jeden presne nevie, či ide o niečo viac alebo nie, uplynú konzultačné minúty aj možnosť vylepšiť si priemer. Tibor bol celkom poddajný. Nenamietal, ani nevyslovil najmenšiu pochybnosť. Jazyk jej pohotovo vrátil do úst a začal pod jej minisukňou hľadať priamo nohavičky, v zmysle hesla minisukňa šetrí čas, pretože všetko plynie. Sadol si do veľkého kresla a vášnivo jej bozkával pery až do momentu, kým jej zo šiat nevyslobodil prsia a nevrhol sa na bradavky.

Ticho kabinetu sem tam ovanul vzdych niektorého z nich. Nebola to síce kancelária dekana a museli sa uskromniť s malým stolom, na ktorý už chcel jej zadok stoj čo stoj vysadnúť, ale majú svoje čaro. Tibor ju zachytil. Žiadne teatrálne zhadzovanie ceruziek a nedajbože kníh sa nekonalo.

Ani z nej nestŕhal šaty ako vo filmoch, iba s citom odložil knihy aj skriptá na zem a uvoľnil jej priestor pre zadok. Nehovorili spolu temer vôbec. Asi by to pokazilo eroticky natlakovanú atmosféru a každý vedel, že pre nikoho to zjavne nie je prvý raz, čo debaty o bytí zliezli do vášnivého búšenia. Zdvihol jej sukňu a chrbát oprel o stenu, kde sa vyhrievalo logo fakulty a úsmev nejakého bradatého filozofa.

S roztiahnutými nohami a štíhlymi, vystrčenými podpätkami si pripadala ako zlé dievča z produkcie americkej porno spoločnosti. Táto predstava ju príjemne vzrušovala a tak Tibor ani nepotreboval extra lubrikované prezervatívy, ktoré sa mu znenazdajky mihli v dlaniach. Milovanie na stole Mia zbožňuje. Cíti pri ňom splynutie s partnerom tesne, až sa jej ježia drobunké chĺpky na šiji. Tibora bozkávala celý čas ako do nej vnikal a sem tam ho nechala, aby sa vydýchal a krásne jej funel na ušný lalôčik. Nebol čas ani priestor, aby išli donaha, no aj tak cítila, ako sa jej stále viac a viac dotýka odhalených stehien, hladí ju za zadok a prechádza dlhými prstami intelektuála po prsiach.

Akoby do seba patrili, nezostával medzi nimi žiadny veľký priestor a každým kúskom cítila jeho mužnú prevahu, čím si ju úplne podmanil. Bradavky mala napnuté keď do nej vyvrcholil. Nemusela vždy dosiahnuť orgazmus, napriek tomu sa jej zážitok s Tiborom páčil.

Dokonca mala pocit, že by si ho rada zopakovala. Na chvíľu jej bolo smutno, že za tri kredity je to posledné stretnutie s Tiborom v tomto semestri. Chytila ho za hlavu a nežne pohládzala. Chvíľu mala na ramene zloženú hlavu a nechávala mozgu čas, aby precítil milostné pocity do poslednej štipky. Až potom dala spolu nohy a zviezla sa zo stola. Sadla si opäť do kresla a napchávala si lem podprsenky opäť do šiat.

Nesmelo mu podstrčila index. Už by za konzultáciu mohla mať za sebou aj skúšku, keďže si pochvaľoval, až mu oči vyliezali z jamiek. Usmial sa a vzal jej ho z rúk. Popravil si golier, a prehodil ofinu. Do políčka História filozofie napísal veľké Fx. Mii skoro spadla sánka po koniec výstrihu. Tibor sa spokojne usmial a vrátil jej do rúk index. „Rád vás uvidím na reparáte," povedal s úškrnom. Mia vyjavene pozerala, ako pozbieral knihy zo zeme, sadol si za počítač, popravil rozkrok a pokračoval v intelektuálnej výžive.

m


The college lifeWhere stories live. Discover now