,,Milujem vysokoškolský život," premýšľala Mia. Zážitok s Tomášom jej pripomenul, ako si môže užívať voľné dni. Navyše sa tento rok pri skúškach ani príliš nezadýchala, takže mala dosť sily aj chuti prežiť nové dobrodružstvá. Koniec koncov, ako každý. Dotyky slnka priam zvádzajú na ležanie pod palmou a vnímanie morského vánku. S vínkom v ruke a rozpálenými telami všade okolo. Začala listovať katalógom cestovnej kancelárie a zamierila opäť na Turecko.
Minulý rok si z neho odniesla krikľavé spomienky, za ktoré by sa hanbil aj denník nymfomanky a krajina to bola naozaj úchvatná. More, pláže, nočné diskotéky, čo nedovoľovali spať a blikali neónmi rovno do okien. Sex pod stroboskopom ešte nikdy nezažila. Akciové last minute sa usmievali a Mia mala stále viac chutí zamieriť na miesta, kde príboj priráža omnoho slabšie, ako mladí muži plní testosterónu a sexuálnej energie. Bažiaci po telách turistiek ako sardinky po oleji. Našla príjemný hotel, dobrú cenu a ostávalo jej už iba napísať Petre. Strávili spolu minulý rok najkrajšie chvíle. Našli sa na škole a oči im žiarili v rovnakom zápale po cestovaní a dobrodružstvách. Preto bolo viac ako jasné, že je ideálnou kandidátkou na trávenie spoločných chvíľ pri víne a rozoberaní zážitkov, z ktorých bolo teplejšie, ako po dvoch deci na slnku.
Najprv chceli loviť chlapov, ale počas čakania v odletovej hale ju Petra nesmelo chytila za ruku. Mohla to zahrať aj na nepozornosť, keď si chcela vziať tašku, ale pri pohľade do očí dobre vedela, že libido v nej udiera ako letná búrka. V lietadle jej položila hlavu na plece a stisla prsty na ruke. Mia tušila, že dovolenka bude krásnou aj keď by slnko ostalo cudne za oblakmi. Našťastie v Antalyi bolo teplo na nevydržanie a tak bol najmenší problém zhodiť aj posledný zvyšok šiat.
Navyše večer to bolo naozaj praktické. Klimatizácia fungovala na jednotku, ale po víne a celodennom vylihovaní na pláži boli natoľko horúce, že len veľmi ťažko mohli zaspávať v pyžame. Ležali vedľa seba nahé ako bohyne, prsia hrdo vystrčené do priestoru, alebo sa premávali popred balkón, odkiaľ ich nenápadne pozorovali nenasýtené pohľady. Zaspávali sladko, niekedy po milovaní, inokedy iba po túlení. Rozvášnené, keď v sprche kvapky vody dopadali na hnednúcu pokožku a pretekali medzi pysky ohanbia a odtiaľ zmiešané s vášnivými sekrétmi kĺzali na dlaždice. Petra sa bozkávala sviežo a vášnivo. Navyše im ani neprekážalo, že za prvé tri dni so žiadnym mužom okrem barmana neprehovorili ani slovo. Mia mala pocit, že by si vystačili aj samé, keby sa jedného dňa Petra nestratila.
Ako obvykle vyrazila ráno na beh po pláži. No nevrátila sa na ležadlo celé doobedie a dokonca aj pri obede znášali obdivné pohľady iba Miine prsia. Začínala sa báť. V arabskom svete sa blondínam vodilo horšie ako ťavám. Do jednej takej dvojhrbej jej chcela vynadať, keď ju nervózna zháňala po večeri na recepcii a uvidela ju vchádzať k Loby baru.
Rozbehla sa k nej, no hnev okamžite vymenila za prívetivú tvár. Vedľa Petry stál pán donchuan. Tak mu dodnes hovoria, hoci jeho turecké meno zabudla už na druhý deň a ani nevedela, či ho vôbec povedal. Vedela len, že Petra jej takte naznačila, aby jej výčitkami nekazila deň so skvele rozohranou partiou a spolupracovala. Rozchichotali sa už pri bare. Oni mali all inclusive a donchuan sa s nimi bavil aj bez stúpajúceho promile. Navyše z neho údajne klesala potencia a tú si on šetril na noc. Na recepcii si len vymenili pohľady. Každý vedel, že by nemal hore na izbu, ale každý rovnako chápal telá, ktoré potrebujú večer na dovolenke omnoho viac, ako mlieko po opaľovaní. Otvorili si a prvá cesta smerovala do kúpeľne, kde sa Petra chytila iniciatívy. Mia skúmavo stála a pozorovala, ako sa obvíja okolo muža, ktorého videla maximálne osem hodín. Zhodila si podprsenku a nechala jeho ruky, aby odborne tancovali po jej bradavkách.
Zvyšok šiat z nich skĺzol skoro v rovnakom momente, ako prekročili nízky múrik sprchového kúta. Donchuanov penis bol napitý krvou, ale ešte nestál. Obnažený žaluď bol lákavou šancou pripomínajúcim zrelé hrozná. Dával za pravdu, že čím tmavšia pleť, tým väčšie náčinie v nohaviciach. Nevydržala sa už pozerať na ich tanec vášne a vyzliekla sa sama. Miine neopálené trojuholníky začínali vyzerať komicky, ale keď sa k mužovi zozadu pritlačila prsiami a chytila mu miešok do ruky, iba zaklonil hlavu a miesto smiechu jej venoval pohľad, vzdych a odhodlanie uspokojiť obe Slovenky.
Rozprávali zbežne po anglicky, ale od istého okamihu nahoty sú ľudia prakticky jednej národnosti a rozumejú si aj pomocou jednoduchých posunkov. Bolo jasné, že sa so smiechom utrú do hotelovej osušky a presunú sa na manželskú posteľ, kde sa ešte večer pred tým s Petrou milovali samé. Mladý Turek voňal príjemným jablkovým tabakom a Miu opíjal skúsenými pohybmi. Chcela skúsiť jeho mužstvo v plnej zbroji a o jeho penise sa naozaj nedalo povedať, že by patril k európskemu priemeru. Už rozumela snahám nechať túto krajinu mimo brány Európskej únie. Slovenskí muži by opäť klesli pod dlhodobý priemer. Hladil jej prsia a boky, zatiaľ čo Petra vzala jeho pýchu do pusy a vychutnávala si jeho veľkosť.
S Petrou si dokonale rozumeli, nepotrebovali žiadne dohováranie a kĺzali sa ako dve jašteričky. Donchuan mal pevné dlane a dokázal medzi ich nohy vkĺznuť ako mág. Keď sa nadvihol nad Miu, túžila iba aby ju naplnila horúčosť príznačná pre prvé vniknutie. Miloval ju prudko, iba privrela oči a vychutnávala si jeho mocné prirážanie. Na polohy nebol príliš invenčný a najmä, keď sa musel popri milovaniu s ňou venovať aj Petrinmu klitorisu.
Tá nej rozkročená nad hlavou naplno vzdychala a užívala si jazykové znalosti tureckého milovníka. Mia zažila silné vyvrcholenie, pri ktorom si hrýzla rozkošou pery. Vstala a donchuana hladila po bruchu a láskala žaluď, pokiaľ on doháňal Petru k šialenstvu špičkou jazyka. Vyvrcholil jej na prsia v momente, ako Petra klesla na plachtu s prudko mykajúcim sa podbruškom. Mia sa iba slastne usmievala a zbehla do sprchy. Keď sa vrátila, na vlhkej plachte našla iba ukojenú Petru. Na noc by im muža personál nenechal, možno zo závisti. Pri spomienke na minuloročnú dovolenku mala Mia v nohavičkách horúcejšie ako na pravé augustové poludnie. Rozhodla sa. Napíše Petre či by si nedali turecké repete a sex na last minute.
YOU ARE READING
The college life
ChickLitThe college life. Šteklivý príbeh, ktorý zachytáva sexuálny život mladej vysokoškoláčky Mii a jej priateľov. Pozor! Príbehy obsahujú veľa erotických scén. Máte zvrhlé chúťky? Neváhajte a pusťte sa do čítania.