Kapitola 13

3.4K 25 0
                                    

Domov, to je v prvom rade vôňa vlastnej izby, známi, úsmevy, ktoré poznáme už od detstva. Mia vystúpila z vlaku s ešte stále strapatými myšlienkami. Braňo jej spríjemnil cestu, no bol jeden z tých, ktorým by dala aj viac, ako jednorazovku. Prehodila si cez plece kabelku a začala po peróne ťahať cestovný kufrík. Už si dávno zvykla, že ju na stanici nečaká žiadne horúce náručie, no aj tak to tu volala domov.

Vzala si taxík, nechcelo sa jej celú batožinu niesť samej, radšej dala miestnemu pár eur. Aj tak to bol podstatný rozdiel ako keď sa pár ráz viezla Bratislavou. Tu bola doma, tu si stále mohla dovoliť vziať taxík. Kamaráti sa rozutekali na školy a vlastne tu už mnohých nepoznala. Ako prechádzala okolo Tomášovho domu, práve ho zazrela v otvorenej garáži. Opäť niečo majstroval na svojej starej motorke. Usmiala sa a hneď sa začala pohrávať s myšlienkou na kávu. Veď Tomáš jej vždy vedel pichnúť, keď bolo treba zatočiť so samotou, s matikou, alebo tak celkovo, keď sa jej prsty málili. Spomínala na garáž a keď taxikár zastavil pred jej bytovkou, bola rozhodnutá, že mu nezavolá, veď prekvapenie je veľmi príjemný spôsob zvádzania.

Pod sprchou si rozpustila vlasy a osviežila sa novým parfumom. Sama sa cítila zvodná a vedela, že by si neodolala. Chvíľu zvažovala, či sa neuspokojiť nahá pred zrkadlom, niekedy to robila.

Pohľad na jej nahé telo ju nevzrušoval, ale bolo v tom niečo elektricky magnetizujúce, pozorovať sa pri orgazme. Ako vám vystupujú bradavky, napĺňajú sa prsia a rozkrok sa mení z vagíny na riečisko slasti.

Nakoniec zvíťazilo rozhodnutie vybrať sa za Tomášom. Z kuchyne vzala čokoládu a zbehla na ulicu. Bolo teplo a mala radosť, že Tomáš býva len pár ulíc od nej. „Ahoj," stála pred garážou, v rukách s mierne roztopenou čokoládou, v sukienke s holými nohami na balerínkach. Nemala ich rada, ale po ceste vlakom sa jej začínali robiť na päte otlaky a tak si radšej obula pohodlné. Blúzočka už bola mierne zbehnutá, čo ale nemohlo vadiť. Aspoň jej pekne dotvárala jarček medzi prsiami a určite ju nebude mať dlho. Tomáš si pretrel čelo, na ktorom mu zostala matná olejová šmuha. „Ahoj, Mia, čo tu robíš?" prekvapene žmúril oproti nej. „Prišla som ťa pozrieť, dnes som prišla zo školy, čo robíš?" Aj bez pozvania sa vybrala k nemu. V garáži sa miesila vôňa oleja, benzínu a toxických výparov vonných stromčekov, ktoré boli rozvešané po oknách.

Medzi náradím sa cítila ako v starom filme, hoci jej biela blúzka by mohla mať opodstatnené obavy o svoj život. „Prplem sa v motorke, na leto by som s ňou chcel trochu polietať. Aspoň tu u nás." Povedal Tomáš, ale očividne sa mu zbiehali slinky. Mia nelenila a otvorila čokoládu. Rozbalila ju na medzi náradie a odlomila veľký kus.„Ja mám čisté ruky, neboj, len otvor ústa."

Vložila Tomášovi do úst čokoládu. Svoje prsty nestiahla hneď späť a tak jej ich mohol slastne oblízať od zvyškov dobroty. „Hmm, výborná ďakujem," pochvaľoval si Tomáš, ale už nedočkavo nazeral Mii do výstrihu. Usmiala sa koketne mu pohladila líce. Ako sa k nemu priblížila zacítila pach ufúľaných montérok, no spod nich vyvierala aj stopa príjemnej mužskej vône. Vedela, že je čerstvo umytý a tá šmuha na tvári mu dávala neskutočný retro šarm. Už len, aby niekde začula starú americkú klasiku. Namiesto nej jej do uší doliezal ruch z ulice, no do tmavej garáže aj tak nebolo vidieť. Tomáš jej začal medzi perami žmoliť ucho. „Nebojíš sa, že ťa zašpiním," nesmelo sa spýtal Tomáš, keď jej rukou zašiel na krk a ten zostal ako od sadzí. Mia miesto odpovede rozopla tesnú blúzku a opatrne zavesila na kúsok čistej sedačky motorky. Podprsenku nemala.

„Umyjem sa a sukňa je čierna," povedala a prisala sa mu na pery. Jeho vôňa s pozadím garáže jej brala dych. Bola to esencia mužstva, ktorú poznali len ženy skutočných chlapov. Tvrdých a silných, čo si nepilujú manikúru, ale rozumejú spaľovacím motorom. Miu spaľovala túžba, aby sa jej zmocnil hneď, aby sa ocitla v tom priestore mužskej sily a dominancie. Hoci ani Tomáš nebol pripravený na rolu alfa samca, všetko ostatné malo dokonalú farbu.

Keď zavrela oči, cítila, ako sa jej na prsia pritláča v pevných montérkach. Prácou v garáži mal správne natlakované bicepsy a ani v montérkach už nebolo tak voľno. Obratne ju hladil po prsníkoch a vo vlastnom záujme mu rozopla traky a uvidela jeho telo stáť len v tričku a krátkych trenírkach. S tričkom sa moc nezdržiavala a okamžite siahla vydutej bielizni. Trenírky razom stiahla dole a perami sa venovala pulzujúcemu a na milovanie pripravenému žaluďu. Stôl, kde bolo rozostavené náradie a čokoláda, túžila dobyť svojim zadkom. Odložila haraburdie a Tomáš jej láskyplne podal utierku, aby jej náhodou neposedná trieska pri vášnivom tanci nepreťala kožu. Vysadil ju hore a pevne stískal dlaňami. Ako jej putoval po tele prstami, na nohách jej od vazelíny zostávali temné šmuhy pripomínajúce modriny.

Páčilo sa jej, ako s ňou narába. Bola to prirodzená živočíšnosť muža, ktorú možno vidieť len v garáži, alebo pri rúbaní dreva. Dotýkal sa jej a jazykom pomaly vnikol medzi nohy. Mii sa okolo hlavy točila celá garáž, mala pocit, že stôl je presne postavený na jeho výšku. V umastenom tričku sa jej ani trochu nehnusil, práve naopak, dokázalo ju to vyhecovať na najvyšší level. Poznala Tomášove pozitíva aj to, že to príliš dlho trvať nebude. Preto sa nažila, aby ostal medzi jej stehnami dostatočne dlho.

Tomáš vedel, že to má ústami rada a tak jej hlboko lízal vagínu a hladil jeme vlhkú vnútornú stranu stehien. Stále zrýchľujúcimi pohybmi na puchnúcom klitorise ju privádzal nesporne k orgazmu. Po prvom vyvrcholení ho vďačne pustila medzi nohy, zaprel sa o starú skrinku s klincami a mocne do nej vnikal. Mia prudko vzdychala a po viac ako dvoch mesiacoch sexuálnej abstinencie Tomáš cítil na svojom penise vlhké a horúce lono. Nadýchol sa Miinej vône s pachom jeho milovanej motorky a za doprovodu áut prechádzajúcich ulicou vyvrcholil. 


Čauteee! :3

Juuj, ale sa teším na zajtra. :) Kapustnica, bobaľky, ryba, oplátky, šalát, koláče a....darčekyy :D aj keď viem v podstate, čo dostanem (rodičia fakt nevedia skrývať darčeky) ...teším sa jak malé decko! :D Ste na tom podobne?  

Šťastné a veselé Vianoce!

Danielle


The college lifeWhere stories live. Discover now