Kapitola 11

3.9K 36 0
                                    

Čas pred skúškou sa krátil a Mia bola akurát presýtená ginkom, povzbudivými nápojmi a horúcimi snami s filozofmi každého obdobia. Prípravky u nej pôsobili ako jasné sexuálne stimulanty.

Nevedela si predstaviť, ako dokáže spraviť pred Tiborom súvislý prierez históriou filozofie, najmä keď sa jej všetko začínalo zlievať do jedného veľkého sofistikovaného grupáku. Triasla sa ako osika a robila si v kuchyni kakao.

To jej pripravovala vždy mama, keď mala mať v škole písomku. Údajne pomáha znižovať stres. Skúšala nemožné a pritom si želela iba jedno. Aby sa Tibor vykašľal na všetky tie mozgy a objal ju pevnými rukami, tými bicepsmi, ktorými vládal dvíhať v knižnici aj najťažšie kroniky. Keď si predstavila ich rýchly sex v kabinete, vždy sa jej naježili zimomriavky a zbiehali sliny. Pri klasickom učení stratila kus vlastného sebavedomia, ale telo mala na rozdiel od vedomostí dokonale pripravené. Nikdy sa jej do školy nešlo tak ťažko. Doliehala na ňu nespavosť, strach aj pocit viny. Štíhle opätky pod ťarchou problémov rozrývali rozohriaty asfalt.

Tibor pokojne sedel a ťukal do počítača. Venoval jej tak málo pozornosti, že sa cítila užšie ako v latexovom kostýme. „Posaď sa," suverénne jej tykal. „Ešte dopíšem mail," a pokračoval v práci. Zviezla sa do kresla a cudne stískala nohy. To nebola na čas skúšky jej obvyklá póza a už aj preto sa cítila vykoľajená. Tibor sa pomaly zdvihol a cestou zobral z police tenký obal s názvom História filozofie B. Mii začal tiecť po chrbte cícerok potu. Žiadnu B verziu sa predsa neučila.

Pochybnosti o tom, že celé týždne nasávala nesprávnu látku jej vyvolávali žalúdočnú nervozitu a premáhala sa, aby Tiborovi miesto odpovede nešplechla do tváre to ranné kakao. Posadil sa oproti nej so samoľúbym úsmevom a hľadel jej na prsia, ktoré mala stále odkryté hlbokým výstrihom. „Vieš, že by som ťa za to minulé extempore mohol vyhodiť z školy?" „Mám doma ženu. Dnes poobede ideme kupovať postieľku pre chlapčeka. Má sa narodiť o tri mesiace. Vieš čo to znamená?" Mia sa mu nevydržala pozerať do očí. Nekričal, hovoril stlmeným hlasom. „Vieš čo to znamená?"

Nástojil na svojej otázke. Mia nechcela odpovedať. Nevedela, ako sa ospravedlniť iba ticho šepla: „Viem." Čo myslíš?" „Milujete svoju ženu." „Nooo," zatiahol Tibor. „Okrem iného aj to, že som si už dávno nezasúložil," vyšlo z Tibora. Mia vystrašene zdvihla hlavu. Usmieval sa na ňu. „Minule to bolo celkom dobré, ale reparát nezaškodí, čo povieš?" Zrazu sa cítila povoľnejšia, nič ju neťahalo, začalo sa jej opäť ľahšie dýchať. Tibor však siahol po obale s nápisom História filozofie B a Mia mala zrazu pocit, že jeho slová zle odhadla.

„Pravidlá sú pravidlá," povedal celkom vážne. Rukou siahla od obalu a vybrala lístok. Keď ho otočila k sebe zarazila sa nad načrtnutou polohou 69. Tibor sa na ňu usmieval a vybral sa zamknúť dvere na kabinete. Pomaly začal Miu bozkávať po krku a vyzliekať z krátkeho trička. Príliš veľa času nemali, ale aj tak bolo cítiť, že Tibor sa snaží tej chvíli dať romantiky a nehy plným priehrštím. Okamžite bola vlhká a na podbrušku cítila jeho pevnú erekciu. Snímal jej podprsenku a bozkával tuhé bradavky. Sukňu sa jej snažil sťahovať zubami. Najprv sa jej to zdalo komické, ale keď jazykom zakrúžil okolo pupčeka, iba rozkošou zaklonila hlavu.

Vtedy už nelenila, Tiborovi rozopla na košeli len pár gombíkov a stiahla mu ju cez hlavu. Hrudník sa mu dvíhal nárazmi vzrušenia. Nechtami mu škrabkala bradavky a zviezli sa obaja na zem, kde sa jej zaboril jazykom medzi nohy. Iba si odhrnul nohavičky a zacítila jeho hladký jazyk priamo na klitorise. Rifle na gombíky ju na chvíľu zabrzdili, ale netrvalo dlho a už objímala rukou jeho erekciu. Zdvihla nohy a zhodila nepohodlné tangáče, aby mal Tibor neobmedzený prístup. Pomaly sa jazykom priblížila k žaluďu, ktorý nemal sex od ich posledného stretnutia a nežne ho začala objímať perami. Cítila ako Tibor zrýchľuje frekvenciu na jej ohanbí a hoci sa jej rozkošou ťažko dýchalo, snažila sa priblížiť jeho rytmu.

Cítila, akoby mal ruky skoro všade, jednou jej hladil zadok a sem tam zašiel k análnemu otvoru a druhou, ako skúsený milenec, láskal vnútornú stranu stehien. Ležali na boku a tak ako pri prvom sexe, ani tentoraz neprehovorili. Iba ich ústa sa hýbali v šialenom tepme smerujúcemu k spoločnej zhode. Mia prudko zavzdychla a napla brušné svaly v rytme orgazmu. Zavrela oči a chcela si užiť chvenie postupujúce od podbruška až k členom, keď v ústach zacítila, ako sa Tiborov penis prudko napol a obdaril ju semenom v troch bohatých dávkach.

Ticho vzdychal. Ešte chvíľu ležali a hladkali sa po vlhkých vlasoch, až kým sa nezačali s červenými lícami obliekať. Keď sa Mia dvíhala zo zeme, zavadila o roh stola a na zem sa z obalu História filozofie B rozsypalo asi pätných rovnakých obrázkov polohy 69. Tibor ich pokojne s úsmevom začal zbierať, ako jej jednou rukou zapísal do indexu opravu s veľkým A. Mohol povedať, hneď čo chce, pomyslela si Mia, keď s úsmevom zatvárala dvere kabinetu.

„Ale mal to pripravené sofistikovane, filozof," šomrala si popod nos ako zostupovala do školského bufetu, kde vykríkla: „Baby, mám to!" „Ale ťa potrápil, čo?" Povedala jej spolužiačka Klára. „To veru hej," usmiala sa a objednala si balenú borovičku.



The college lifeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora