Kapitola 10

4.3K 39 0
                                    

Olívia prišla domov šťastná s pokojná. Veselo Mii mávala indexom pred nosom. Išlo skúškové, dalo sa to očakávať. Liv mala krásnu tvár, ale pod ňou výkonný mozog. Mia sedela v kuchyni viac s údivom, ako rozľútostnená. Vedela, že si známku opraví, skúsi sa doučiť a v najhoršom to dá na dekanské a nejako prelezie. Tibor s ňou vypiekol, ale aspoň si celkom slušne užila a nemusela sa ako stará panna uspokojiť sebaukájaním.

Vzala si z chladničky jogurt a nenápadne odišla do svojej izby. Prvýkrát otvorila skriptá filozofie. Len sa tak hemžili samými chlapmi. Mená mali síce komplikované, myšlienky ešte viac, ale niektoré fotky boli celkom príťažlivé. Nezostávalo jej nič iné, iba do náhradného termínu stráviť skúškové v ich spoločnosti. Začala antickou filozofiou. Aristotelova metafyzika ju absolútne nebavila. Všetci bradatí a odetí len v ľahkom plášti. Zaujali ju Platónove citáty o láske. Vyzeral byť za mladi celkom príťažlivý a ona bradatého nikdy nemala. Celkom rada by si s ním sadla v Grécku na pláž, aby je porozprával svoju tóriu z prvej ruky, zatiaľ čo ona by mu siahla pod ľahký plášť a nahmatala, či je naozaj vášnivý Grék.

Dúfala, že si možno látku ľahšia zapamätá, keď bude používať takéto nemotechnické pomôcky. Niektorým pomáhali a pre ňu to zrazu bola celkom zábava, hoci k skúške jej chýbalo pekných stoviek strán textu. Otvorila okno a na chvíľu si ľahla vedľa otvorenej knihy. Nechala sa ovievať príjemným prievanom a v mysli si opakovala, čo sa práve naučila. Hladinu alfa prekonala úplne nebadane a zrazu bola obklopená krásnou záhradou, ktorou znel veselý džavot vtákov.

Oproti nej stáli v kruhu tri bradaté postavy, asi tridsiatnici a v družnej debate vášnivo diskutovali. Na telách im v tom teple viali iba ľahké tuniky a Mia začula útržky z ich rozhovorov. „Skutočná múdrosť je poznanie vlastnej nevedomosti," povedal jeden a druhý mu do toho zakontroval tvrdením, že čo neviem, o tom si nemyslím, že to viem. Mia sa zasmiala. Všetkých šesť očí v tom momente zamierilo na ňu. „Je vám niečo smiešne slečna?" ozval sa mladík. Postavy zanechali rozhovor a pristupovali k nej. Jeden z nich sa jej významne zahľadel na prsia a povedal: „Ak nebudeš mnoho očakávať, budú sa ti zdať aj malé veci veľkými." „Pravdu máš Platón," súhlasil muž v úzadí. Mia bola so svojimi prsiami celkom spokojná, napriek tomu si ich skúmavo prehliadla. Naozaj by mohli byť väčšie, pomyslela si.

Začínalo jej byť horúco. Mala pocit, že ju prítomnosť tejto trojice rozpaľuje a bola nemiestne vzrušená. Mala na sebe čiernu mini a trochu roztiahla nohy smerom k diskutérom. „Jedna lastovička jar nespraví," povedal ten, čo ho oslovovali Aristoteles.„Ale človek je tvor spoločenský," dodal a siahol jej na prsia. Mladík, ktorý sa predstavil ako Sokrates, jej začal pomaly sťahovať tričko a keď bola už bez podprsenky, pohladil ju po hlave a pokračoval zaujato s vyzliekaním sukne.

Pri nohavičkách sa na chvíľu zastavil. „Kto sa vie zbaviť prebytočného, je najbližšie k bohom," povedal. Nebránila sa. Aj tak netúžila po ničom viac, ako aby pokračovali. Ich slová ju upokojovali a ruky vzrušovali. Všetci traja začali nahú Miinu pokožku hladkať. Cítila šesť párov statných rúk rozlezených všade. Bradavky jej brneli, keď ju položili na tuniku, ktorú si vyzliekol Platón. Všimla si, že hoci je nevyholený, jeho penis stojí ako žulový obelisk a nemusí sa zaň vôbec hanbiť. Siahla naň a Platón stihol iba vykríknuť: „Želanie a túžbu znova sa zjednotiť nazývame láskou," a keď do nej vnikol, privrel oči a šúchal jej tvár hustou bradou. Ani zvyšní dvaja neváhali. Mia pocítila, ako sa jej ústa naplnili vlhkým údom. Všetci boli nahí a vzdychanie znelo mohutnejšie ako spev vtákov. Ten sa jej úplne stratil a konečne jej dovolili zmeniť pozíciu, aby bola hore ona.

V tom sa k nej zozadu prikradol posledný muž a jemne jej vnikol do análneho otvoru. V ústach a vagíne jej tancovali ďalší dvaja muži a popri tom si pomáhali vdychmi rozkoše. Súložili divoko ako grécki bohovia a Mia cítila, ako sa v nej vzpierajú tri mohutné údy. Podobnú scénu si vždy priala pri sledovaní porno filmov, no nikdy sa ju neodvážila zrealizovať. Telo sa jej dostávalo do vytrženia, aké dodnes nikdy nepoznala. Dráždenie z každej časti tela sa v nej spájalo a tento magický trojuholník sľuboval skorú explóziu vášne.

Cítila na sebe horúce výdychy, ktoré ju ovievali a jej tela sa zmocňoval kŕč dokonalého orgazmu. Prvý vyvrcholil Aristoteles. Keď povedal: „Potešenie je znamením životnej sily, Mia sa nedokázala viac ovládať a s výkrikom spadla v silnom orgazme na Platónovu nahú hruď. Chvela sa ešte niekoľko minút, keď si uvedomila, že dych mužov sa mierne ochladil, otvorila oči a zbadala, že za oknom má temnú oblohu a fúka na ňu predbúrkový vietor. Chcela sa zdvihnúť, no ešte stále pociťovala, ako ňou pulzuje pocit orgazmu. Chvíľu si ho vychutnávala a nakoniec vstala. Skoro sa jej podlomili nohy, no už konečne vedela, čo tým Aristoteles myslel, keď napísal: „Telesná výchova má predchádzať rozumovú výchovu." Dokonale si vybavovala všetky detaily a bolo jej jasné, že do skúšky, ak nie do konca života na túto grécku trojku nezabudne.

Opäť sa schúlila na posteli a siahla si na prsia. Vôbec sa jej nezdalo, že ich mala pod mieru. Pohladila sa po vagíne a nalistovala si modernú filozofiu. Chce byť predsa pripravená z každej strany.

__________________________________________________________________

Ahojte!

Viem, dlho som sa neozvala, ale nemala som vôbec čas. Moje zaneprázdnené obdobie začalo prípravami na stužkovú, pokračovalo samotnou stužkovou a skončilo dozvukmi. :D Rozhodla som sa, že ďalšiu časť pridám už zajtra, aby som vám nejak vynahradila to čakanie. Ďakujem za vaše voutíky, komentáre a nových čitateľov vítam. ;) 

S pozdravom

Vaša Danielle ;)


The college lifeWhere stories live. Discover now