14

591 67 3
                                    

Luke's POV
Η Emily λυποθήμησε στην αγκαλιά του Michael πέντε ώρες πριν. Θέλαμε να την πάμε στο νοσοκομείο, αλλά ο Paul δεν μας άφησε. Και δεν μπορούμε να ακυρώσουμε το σόου, επειδή είναι το μοναδικό που θα παίξουμε στο Παρίσι.
Η Lou υποσχέθηκε ότι θα την προσέχει.
Ανεβήκαμε στην σκηνή και τραγουδήσαμε το Teenage Dirtbag, Teenage Dream, Heartbreak Girl, Out of my Limit, Gotta Get Out και το Beside You.
Όταν πήγαμε στο dressing room, η Emily καθόταν στην πολυθρόνα μπροστά απο την τηλεόραση.
Τρέξαμε όλοι προς το μέρος της και την αγκαλιάσαμε.
-Ιού! Είστε ιδρωμένοι! Είπε.
Γέλασα.
Ο Calum την ξανά πήρε αγκαλιά.
-Μην το ξανά κάνεις αυτό! Ξέρεις πόσο φοβήθηκα;! Της είπε ήρεμα.
-Συγγνώμη! Απάντησε και άρχισε να κλαίει.
-Σε παρακαλώ μην κλαις! Είπε ο Michael και της έδωσε ενα φίλι στο στόμα.
Κάτι της ψιθύρισε στο αυτί και αυτή χαμογέλασε.
-Είστε τόσο γλυκές! Μου έρχεστε να κάνω εμετό! Είπε ο Ashton.
Εγώ και ο Calum αρχίσαμε να γελάμε.
Μετά απο δυο ώρες επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο και είδαμε Harry Potter, επειδή είναι η αγαπημένη ταινία της Emily.
Ο Ashton κοιμήθηκε πάνω μου στην μέση της ταινίας, ενώ εγώ, ο Michael και η Emily είδαμε όλη την ταινία.
( ο Calum κοιμήθηκε στην αρχή της ταινίας στην αγκαλιά της αδελφής του)

~Την επόμενη μέρα~
Ashton's POV
Κατεβήκαμε απο το αεροπλάνο και προσπάθησα να βρω προς τα που είναι η έξοδος. Θεε μου, γιατί δεν επέλεξα να κάνω γερμανικά αντί για οικιακή οικονομία;
Κοίταξα τους άλλους. Όλοι προσπαθούσαν να βρουν την έξοδο. Γιατί δεν έχουν και αγγλικά στις ταμπέλες;
-Αν ψάχνετε την έξοδο είναι απο εκεί! Είπε η Emily.
-Απο ποτέ ξέρεις γερμανικά; Ρώτησε ο Luke.
-Απο την πρώτη γυμνασίου! Του απάντησε.
Την ακολουθήσαμε προς την έξοδο και βρήκαμε το tour bus.
Ακόμα και ο οδηγός δεν ξέρει αγγλικά! Που έμπλεξα;
Η Emily κάτι του είπε και αυτός κούνησε το κεφάλι του καταφατικά.
-Τι θα κάναμε χωρίς εσένα! Είπε ο Michael και την φίλησε.

*********
Συγγνώμη που άργησα να ανεβάσω! Θέλω να σας ενημερώσω οτι αυτο το βιβλίο δεν θα έχει πολλά ακόμα κεφάλαια! Μάλλον ακόμα πέντε ή κάτι τέτοιο!

Η μικρή αδελφή του κολλητού μουWhere stories live. Discover now