13

576 68 0
                                    

Calum's POV
Όταν πήγα στο δωμάτιο η Emily κοιμόταν.
Έκανα ντους, άλλαξα και ξάπλωσα.

~ Το πρωί~
Emily's POV
Άνοιξα το κινητό μου και πήγα στο Twitter. Ένα Tweet μου τράβηξε την προσοχή.
<<Έχει δει κανείς την αδελφή του Calum; Φήμες λένε οτι βγαίνει με τον Michael! Δεν το πιστεύω οτι κάποιος θα ήθελε να βγει ραντεβού μαζί της! Δηλαδή κοιτάξτε την: είναι χοντρή, άσχημη, κοντή και έχει κατάθλιψη! Είμαι 100% σίγουρη ότι πλήρωσε τον Mike, για να βγει μαζί της Michael5sos γιατί σου αρέσει;>>
Έτρεξα στο μπάνιο και κλείδωσα. Έχουν δίκιο: είμαι χοντρή και άσχημη! Ο Michael πιθανότατα να με λυπάται και για να με βοηθήσει με έβγαλε ραντεβού! Σίγουρα ο Luke είπε στον Calum οτι μου αρέσει ο Michael και ο Calum τον πλήρωσε ή του υποσχέθηκε κάτι.
Άρχισα να κλαίω, όταν άκουσα κάποιον να κοπανάει την πόρτα του δωματίου.
Πιθανότατα είναι ο Michael ή ο Luke. Αλλά είμαι σίγουρη οτι κανείς δεν νοιάζεται πραγματικά. Το κάνουν μόνο για τα λεφτά ή επειδή με λυπούνται.
Δεν νοιάζονται αν πονάω ή αν δεν νιώθω καλά. Λένε ότι θέλουν να με βοηθήσουν, αλλά όλα είναι ψέματα.
<< Γιατί δεν πεθαίνεις, να τελειώνουμε>> μια φωνή στο μυαλό μου, λέει.
Ίσως,να το κάνω. Ίσως αξίζει να πεθάνω! Αφού κανείς δεν νοιάζεται, είμαι μονή μου! Ούτε τα παιδιά( οι 1D), ούτε η Lou, ούτε ο Paul, ούτε η Mali, ούτε ο Luke, ούτε ο Ashton, ούτε οι γονείς μου, ούτε ο Calum και ,ειδικότερα, ούτε ο Michael νοιάζονται.
Έψαξα στα ντουλάπια και τελικά τα βρήκα: τα χαπάκια για τον ύπνο, του Calum.
Πήρα στην χούφτα μου πέντε χάπια.
Κάποιος κοπανούσε την πόρτα του μπάνιου, αλλά δεν με ένοιαζε.
Έβαλα τα χάπια στο στόμα μου και πριν προλάβω να τα καταπιώ κάποιος έσπασε την πόρτα και με χτύπησε στην πλάτη. Τα έφτυσα στον νεροχύτη και γύρισα να κοιτάξω ποιος ήταν αυτός που μου "έσωσε" την ζωή.
Ο Michael.
Προσπάθησα να μιλήσω, αλλά ήμουν πολυ αδύναμη. Όλα σκοτείνιασαν πριν προλάβω να κάνω οτιδήποτε.

****
Το επόμενο κεφάλαιο μπορεί να αργήσει λίγο! Λίγη υπομονή παρακαλώ!

Η μικρή αδελφή του κολλητού μουWhere stories live. Discover now