Michael's POV
Ο Paul συμφώνησε να πάρουμε ταξί για την συναυλία, αλλά το πρόβλημα είναι οτι μας έκλεισε μόνο ΕΝΑ ταξί.
Η Emily έκατσε μπροστά για να πει στον οδηγό που πάμε και ο Luke αναγκάστηκε να κάτσει πάνω στον Ashton σε μια διαδρομή που είναι 30 λεπτά! (Έχει πολλή κίνηση, λέει ο οδηγός).
Μετά απο μισή ώρα φτάσαμε. Τρέξαμε μέσα στο κτίριο. Έπιασα το χέρι της Emily και την οδήγησα στις θέσεις μας. Τα παιδιά ήταν στην άλλη άκρη του δωματίου.
Μετά απο τρεις ώρες η συναυλία τελείωσε και τα παιδιά ήρθαν προς το μέρος μας.
Πήγα προς το μέρος του Calum.
-Μπορεί η Emily να κοιμηθεί στο δωμάτιο μου σήμερα;
Με κοίταξε.
-Αν μου υποσχεθείς ότι θα κοιμηθείτε και, το τονίζω, μόνο κοιμηθείτε, τότε ναι μπορεί να έρθει!
Του χαμογέλασα.
Βρήκαμε ενα ταξί και ο όπως και πριν η Emily έκατσε μπροστά, αλλά αυτήν φορά ο Luke καθόταν πάνω μου.
-Θα σε πείραζε αν ο Ashton κοιμόταν στο δωμάτιο σου σήμερα; Του ψιθύρισα.
-Εξαρτάται! Θα μπορέσω να κοιμηθώ ή θα πρέπει να πάρω τηλέφωνο την μάνα μου και να της πω οτι ακούω τον κολλητό μου να γαμάει την μικρή αδελφή του αλλού μου κολλητού ;
-Πρώτον, δεν θα χρειαστεί να την πάρεις τηλέφωνο και δεύτερον η Liz θα σε σκότωνε αν σε άκουγε να βρίζεις! Του ψιθύρισα/ φώναξα.
-Καλά!Ο Ash μπορεί να κοιμηθεί μαζί μου και δεν το εννοώ με την dirty έννοια!
Γέλασα.
Όταν φτάσαμε στο ξενοδοχείο, η Emily πήγε προς το δικό της( και του Luke) δωμάτιο,αλλά την τράβηξα απο το χέρι.
-Μπορείς να κοιμηθείς σε εμένα αν θες! Της είπα χαρούμενος.
Κούνησε το κεφάλι της καταφατικά.
-Είσαι καλά; Την ρώτησα.
-Δεν νιώθω τόσο...εεε...καλά...
-Θες να δούμε καμία ταινία; Την ρώτησα, προσπαθώντας να αλλάξω θέμα.
-Ναι, γιατί όχι;
Μπήκαμε στο δωμάτιο και της έδωσα ενα κοντό σορτσάκι και με μια μπλούζα. Μόλις άλλαξε ξάπλωσε δίπλα μου και της χάιδευα τα μαλλιά της.
-Μπορούμε να μην δούμε ταινία; Νυστάζω. Είπε με νυσταγμένη φωνή.
-Φυσικά! Πήγαινε για ύπνο, sweet heart.
Έκλεισα τα ματιά μου, αφότου βεβαιώθηκα οτι η Emily είχε αποκοιμηθεί, και κοιμήθηκα.
YOU ARE READING
Η μικρή αδελφή του κολλητού μου
Fanfiction...(Calum's POV Παρακολουθούσα τον Michael όπως κουβαλούσε το σώμα της Emily. Το πρόσωπο της ήταν χλωμό και τα ματιά της κλειστά. Οι καρποί της ήταν κόκκινοι απο το αίμα. Ο Luke άρχισε να κλαίει. Μετά ο Ashton. O Michael. Μετά εγώ. Έκλεψα για την Em...