4-İhanet

114 13 4
                                    

Selam!
Yeni bölüm ile karşınızdayım,yorum yapmayı unutmayın
Sevgiler...
İyi okumalar!
Multimedia:Alya 'nın elbisesi ve Alya ❤

Şeftali ! ! !
Savaş hala gözleriyle beni yakıp geçiyor,Gamze ise alttan koluma vuruyordu.Burdan hemen kaçmam lazımdı,hiç bir şey olmamış gibi davranmak en iyisiydi.Yoksa ben kendimi kaptırabilirdim.SAVAŞTAN UZAK DURACAKTIM! bunu aklımın bir köşesine iyice kazıdım.

Boğazımı temizledim sesli bir şekilde,o sırada yanımıza Cenk geldi,Ahh Cenk süpersin beni kurtar diye bağırasım geldi.
İlk bizim masaya "Selam gençler"dedi.Buz mavisi bir blezer ceket,takım giymişti,ve oldukça iyi gözüküyordu.

"Alya,seni kaçırmaya geldim" demişti, başka zaman olsa tersleye bilirdim, ama şuan buradan kaçmam lazımdı. Bizimkileri gösterip "Zaten bunlar çok sıkıcı"dedim gülerek Gamze ise bana burun kıvırmak ile yetindi, sonra devam ettim."Biraz eğlenelim"dedim gülerek, Cenk hedefine ulaşmış bir şekilde gülümsedi.

Piste geldiğimizde , bir noktada durduk ve karşıya baktığımda bizimkiler o masadaydı.Yani resmen Savaşların önünde dans ediyorduk gibi bir şeydi.

Cenk arkama geçip beni iyice kendine çekti , ben ise bu anı bozmamak için eğlenir gibi yapıyordum.
Cenk geniş yapılı çenesini boynumun girintisine koydu, kollarını belime sarınca ben de ellerimi Cenk'in kollarını tuttum.

Dışarıdan on numaralı çift gibi gözükmemize rağmen sıkılmıştım.Burdan kurtulmam lazımdı direk , Cenk'e bekle işareti yapıp , bizim masaya vardım. "Gamze biz sıkıldık dışarı kaçıyoruz, sen eve git ,bende gelirim"dedim. "Çok kötüsün" dedi gülerek , Çınar bana"Dikkatli ol! Bu Cenk diğerlerine benzemez." dedi, hadi ama Cenk'in niyeti zaten ortadaydı, ama malasef istediğini alamıyacaktı.

"Merak etmeyin Bende Alya Kaya'yım" dedim,gülerek.
Gamzeye"Çikolata,gelirken çikolata al"dedim ve sonra Savaşa baktım ne tesadüf oda bana bakıyordu (!) "Ama bu sefer sen getir" dedim.

Dün geceyi kast ederek ,Savaş bozulmuştu,ama umrumda değildi,uzak duracaktım.

Çantamı alıp partinin yapıldığı bardan kendimi attım.Tabiki Cenk'le gitmeyecektim, Cenk'e "Benim çok başım arıyor,eve gidicem ama sende eve git." dedim, eğer partiye geri dönerse her şey anlaşılabilirdi.
Cenk'te "Zaten bende yoruldum" dedi.
"Cenk sağol,iyi geceler" dedim.Ve arabaya binip ordan hızla uzaklaştım.

Eve geldiğimde ilk işim odama çıkmak olmuştu, lanet olsun! Hala limon kokuyordu ,hızlıca aşağıya erzak yerine gidip,oda spreyini aldım,ve evin her yerine sıktım, en çokta odama.

Yastık kılıfım yıkanmıştı, onu 'da kokladım evet! kokusu gitmişti.Dolabımın karşısına geçip, Mavi şortumu ve siyah rambo atletimi alıp giydim.

2 saat sonra
İki saattir saçma sapan aşk filmi izlemekten sıkılmıştı.Ayriyetten çok saçmaydı, Çocuk kıza arabayla çarpıyor,sonra onu hastaneye götürüyor,sonra bunlar aynı okulda okuyorlar şans eseri,sonra birbirlerine aşık oluyorlar,şuan da kız çocuğu başka bir kadınla basmış, salak salak ağlıyordu.Aciz.Evet ağlamak acizlik değildi,ama bir erkek için ağlamak ve üzülmek hem ahmaklık, hemde acizliktir.

Bir saniye bu senaryo,Savaşta az kalsın bana çarpıyordu,sonra aynı okul ahhh Alya kes artık gerçekten bu düşünceleri atmak için kafamı duvardan duvara vuracaktım.

Kapının açılma sesiyle Gamze'nin geldiğini anladım."Gamzee! Çikolatalarımı getir!" diye bağırdım.Birden bir erkek sesi
"Gamze yok ben varım"dedi gülerek

Çınardı.
"Hoşgeldin,diğerleri nerde?"dedim.
"Burdayıız!!"diye seslendi Gamze ardından içeri Kaan,Savaş girdi salona Çınar benim oturduğum L şekli koltuğa yanıma Kaan ile Gamze ikili koltuğa Dağ ayısı ise tekli koltuğa oturmuştu.

İHANETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin