S~1

306 93 33
                                    

"Baba geç kaldım çıkıyorum."

Benim adım Defne ama arkadaşlar bana kısaca Defo derler. Yaz tatilinin ardından nihayet okul başlamıştı onu tekrar görebilecektim. Belki de bu dönem ona açılırdım. İlklerimi onunla yaşıcam. Hep yanımda olacak iyi günde kötü günde. O benim ilk aşkım ama sadece öyle kalmamalı ilk sevgilim olmalı belki sadece sevgili olmayız. Ben onu sizlere kısaca anlatayım "Adı Umut. Uzun boylu esmer pek gülmesede gülünce o simsiyah gözlerinin içi kısılan çok havalı aynı zamanda da okulun en zekisi"

"Bekle bugün okulun ilk günü seni ben bırakayım."
"Olur baba."

Evet yolculugumuz başlamıştı 3 ay sonra tekrar okul. Okulu değilde arkadaşlarımı özlemiştim. Deniz Aslı Mert en yakın arkadaşlarım. Yaz tatilinde yazlıktaydım bu yüzden pek görüşemedik. Onları kısaca anlatayım.

Deniz omuzlarına kadar düz kahküllü saçları var. 1.60 boylarında genelde salaş tarzı giysiler giyinmeyi seçer. Pek fazla kimseyle görüşmez takılmaz onun hayatında hep bir gizem vardır. Annesi ile babası ayrıydı. Ama tıpkı benim gibi 5 yasında annesini kaybetti. O günden sonra babasıyla yaşamak zorunda kaldı. Hayatındaki gizemin sebebi kuşkusuz babası. Babası kolay yollardan para kazanan biri kısaca mafya emrinde bir sürü adamları var. Aslında bizlere karsı çok iyi davranıyor.

Mert'de çok yakışıklı sarışın mavi gözlü tam bir kas yığını genelde kirli sakal bırakır. Hayatı çok rahattır her an heryerde olabilir. Çapkınlığı her yerde bilinir. Bu yüzden etrafında daima kızlar vardır.

Aslı aslında çok güzel kızdır ama biraz özgüven eksikliği var. Kumral dalgalı beline kadar gelen saçları incecik fiziği ile tamamen göz kamaştırıcı olsada bu zamana kadar hiç bir birlikteliği olmamış. Bana birşey söylemedi. Ama benim anladığım kadarıyla Mert'de hoşlanıyor. Tam bir umutsuz vaka. Birbirlerine çok yakışsalar da Mert'i yola getirmek bir hayli zor. Bu konuda Aslı'ya yardım etmeliyim.

UNUTMAK MI? ASLA (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin