2 YIL SONRA

11 6 0
                                    

Miraç ablam evden en son kaçtığında babamın yanına gitmis. Babamda ablamı Kıbrıs' a göndermiş.
Kıbrıs'ta ablamı kendinden 15 yaş büyük biriyle nişanlandırmışlar. Anneme haber vermeden .
Ablam da adamı sevmiş ve evlenmişti.Hasan ile evlenmiş. Annemle aralarını düzeltmeye çalışıyordu bu aralar Miraç ablam...

Ece ablam evden kaçtığı için bizimle görüşmek istemiyordu. Bizde istemiyorduk. İstanbul'a gitmiş o da. Biriyle tanışmış iyi çocukmus söz yapmışlar aralarında. Aralarında 3 yaş varmış . Ece ablam bizimle görüşmek istemediğini babama söylemiş . Babam da dedeme dedem de bize. Ama gelen telefonlar öyle demiyordu. Sanırım Ece ablam bizi gizli arayip dinleyen kişiydi...

Bana gelince liseye başlamıştım.İlk senem biraz kötüydü . Sınıfta kalmıştım. En yakın arkadaşım yan komşumla aynı liseye gidiyorduk. Oda çift dikişti.
***

Okuldan içeri girdim. Herkes sıraya girmiş müdürü dinliyordu. Yani dinliyormuş gibi görünüyordu. Sınıflara dağıldık. Arkadaş edinmek pek bana göre değil. Eskilerle idare edecektim.2.senem olduğu için oyalandık biraz dışarda Sınıfa girdiğimde bütün sıralar doluydu. Hoca sınıftaydı. Bir sırada oturan iki kızın yanına oturmamı söyledi.
Oturdum bende. Herkesten bir ses çıkıyordu. Yanımdaki kızlar birbiriyle kaynaşırken omzuma dokunan esmer ela gözlü kız

"Ben Tuğçe "

"Petek"

Hemen diğer kızda

"Bende Nur" dedi

Konuşmaya başladık.
Esmer olan Tuğçe baya benim kafamdandı. Nur sakin yapılıydı biraz daha.

Tenefüs zili çaldı. Herkes birbirinin yanına gidiyordu. Sınıfta bir koşuşturma vardı.

Sarışın mavi gözlü hafif kilolu kız
"Benim yanıma gel istersen yeni sıra getirecekler " dedi

Iyi olurdu . Bir sırada 3 kişi oturmaktan iyidir.

"Tamam olur "dedim

Şadiye biraz çatlak bir kızdı. Esprili sürekli bir şeyler uydurup gülüyorduk. Anlaşmıştık iyice. Sınıftan dışarı çıktık. Özge biriyle tartışıyordu. Yanlarına gittiğimde bir sessizlik oldu.

"Ne oldu kanka" diye sorduğumda Özge

"Hiiç hiç bir şey "
Dedi. Birşey vardı ama neyse.

Tam giderken Özge durdu.

"3. Teneffüste sınıfta Şadiye'yle kalma bizim yanımıza gel "

"O niye ?"

"Kızı dövecekler "

"Niye kime ne yapmış"

"Okulun popüler kızlarıyla İstiklal Marşı nı okurken dalga geçmiş"

Uzatmadım fazla konuşmayı. Zil çaldı sınıfa girdik.
Sınıf hocamızla tanıştık tek tek.
Beni tanıyordu zaten.

3. Teneffüs zili çaldı. Kapının önüne çıktım. Çoğunluğu tanıdığım için her geçen selam veriyordu. Bir topluluk geliyordu koridorun bir ucundan.
Asu Sinem ve diğerleri. Biraz ucuk kızlar ama iyi kızlardır diye düşünürken Şadiye geldi aklıma. Sınıfa geldiler selamlaştik. Şadiye'yeyi sordular.

Cevap vermeden daldı bir kaç kız içeri. Engel olmaya çalışsamda patakladılar kızı. Müdür gelene kadar dağıldılaf tabi. Müdürün odasına gittik.
Kim yaptı diye sordular Şadiye'ye

"Bilmiyorum kilolu kumral mavi gözlü bir kızdı. Tanımıyorum ki"

Bende orada olduğum için bana da sordular.

"Bilmiyorum bir anda daldılar sınıfa " dedim

Niye söyleyecektim ki tanıdığımı banane yani.
Koridora çıktım . Esmer bir kız üzerime doğru yürüyordu kesin çarpacaktı belliydi. Çarptı tam sinirle sövektim ki ...
O çocuğu gördüm . Mavi gözlü kumral tatlı biriydi. Kısa dalışımdan sonra hemen kıza döndüm .

"Yavaaaş"dedim

Özür dileyip gitti. Normal kendi halinde bir kızmış. Yoksa kavga çıkardı .
Kantine gittiğimde kitap dağıtımı vardı sıraya girip bende aldım. Poşet çok ağırdı.

Okul çıkışı servis arıyorduk Özge'yle . Tek tek sorduktan sonra bizim mahalleden geçene adımızı yazdırdık. Servise bindiğimde kendi halindeki kızı gördüm bana çarpan kızı. Arkadaşlarına beni gösterdi. Hiç oralı olmadım bende.
Tanıştık servistekilerle.

Eve geldiğimde yorgumdum. Kitapları odaya bıraktım. Mutfağa geçecekken kapı çaldı. ? Ali abi gelmişti. Annem yemeği hazırladı . Yemek yedik . Yemekten sonra salonda otururken annemin telefonu çaldı . Alo alo dedikten sonra kapandı. Annemi de Ali abiyi de 1-2 haftadır biri arıyordu böyle.

Tekrar çalan telefonunu açtı annem.
"Aloo "
"Aloooo"

"Anne"
Annem pat diye kapattı telefonu arayan Ece ablammış..

Ertesi gün okula gittiğimde okul karışıktı. Bahçedeki kızlar beni görür görmez diğer kızları çağırdı. Yavaş yavaş geliyorlardı yanıma doğru. Zayıf kız önden koşarak geldi
"Petek mi ?" Dedi

"Ne olmuş Peteğe "dedim

"Sen misin ?" Dedi

"Evet" dedim.

Gözlerini kolumda kilitledi. Kolumdaki çiziklere bakıyordu.
Arkadan bir ses seslendi karşımdaki zayıf zilliye.
Diğer kızlardan biriydi. Arkasina baktı ve kafasını salladı onlara doğru.
Yanıma geldiler hepsi sonra.

Bahçede tanıdık bir kaç arkadaşım topluluğu görünce hemen onlarda benden tarafa geldiler...


ARKADAŞLAR YORUM VE VOTELERİNİZİ UNUTMAYIN DESTEK OLUN DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLASIN
TEŞEKKÜRLER :) ♥

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 21, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aranızdan biriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin