İnceldiği yer

163 81 1
                                    

16-17 yaşlarında bir erkek bağırıyordu. Avşar öğretmenimde onu sakinleştirmeye çalışıyordu. Çocuk bıçak çekene kadar izlemesi keyifliydi ama bıçak çektikten sonra korkmaya başladık. Aradan 10-15 dakika sonra polisler geldi ve çocuk kaçtı. Bu olay neydi şimdi anlam vermemiştim. Öğretmenimizde açıklama yapmadı. Dersler bittikten sonra servisime binip ev tarifi sırası bekledim.
Bizim eve yakın bir yere yaklaşınca tarif ettim.
Eve çıktım kapıyı çaldım açan olmadı.Biraz bekledim . Ama tuvaletim gelmişti . Yan komşuya gitsem olmazdı. Kadına kapıyı acmamıştık ki olmazdı.
Böyle düşünürken Ece ablam geldi onunda anahtarı yokmuş. Off Ölecektim artık sıkışmaktan.
Ablam annemi arada 5 dakikaya geliyoruz dedi. Geldiler kapıyı açtılar çantamı yere attım direk wc 'ye uçtum. Banyo da yaptım sonra üstüne yemek ve güzel bir uyku iyi gitti.
Aksam babamı görmemiştim. Sabah olunca tartışma sesleriyle irkildim .
Ece ablam kapıya oturmuş salonu dinliyordu. Kalktım salona geçmek için ama ablam bekle çıkma dedi. Sonra babam bizi içeri çağırdı umarım dayak yemezdik . Yine ne olmuştu ya.
Salona geçtik. Babam ortada oturuyordu annem sağında Miraç ablam annemin yanında ayaktaydı. Karşılarına geçtik. Yüksek sesle konuşmaya devam etti babam. Ece bende kalsın Miraç ve Petek sende kalsın diyordu . Ne diyordu bu adam böyle. Anlamaya çalışırken ...
Babam "anneniz benden ayrılmak istiyormuş" dedi .
Çokta şaşırmadım. Kim böyle bi adama dayanır ki.

Aranızdan biriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin