Yeni Başlangıçlar

76 31 6
                                    

Ablamgile ulaştık sonunda. İstanbul'a kaçmışlar. Annem telefonda konuşup ikna etmeye çalışıyordu. Ne yapacaklar ki orda elinde sonunda döneceklerdi zaten.  

**  

Evde sohbet iyiydi. Evden kaçma konusu hiç açılmıyordu. Annem bizimle konuşmak istediğini söyledi. "Ben evlenmeye karar verdim"

Şaşırmadım belliydi zaten ama ablamların olumlu karşılayacağını düşünüyorken .
Miraç ablam
"Bizim için sorun değil "dedi.

Annem  eğer istemezseniz evlenmem dedi ama bizim için bunu yapmasına gerek yoktu. Mutlu olacaksa evlenmeliydi zaten. Konu güzelce ayrıntısız bir şekilde kapandı.  

Ece ablam ve Miraç ablamla Antalya'ya döndük. Bir süre orda kaldık. Döndüğümüzde annem Ali abiyle evlenmişti.Simdi hep birlikte yaşama vakti.

Birbirimiziz huyunu suyunu bilmiyoruz. Aynı evde bir anda farklı bir insanla yaşayacaktık.
Kolay gibi gözüküyordu.  

Ece ablam bizim odaya geçmiş telefonla konuşuyordu. Bizde salonda televizyona bakıyorduk.  

Bizim odamızda yer yatakları vardı. Annemgilinde öyle. Eşyaları koyacak yerimiz olmadığı için onlarda yerdeydi. Televizyonu Ali abi arkadaşından getirmişti. Bir tane de kırmızı koltuğumuz vardı.

Okey takımımız olmasaydı ne yapardık acaba? Aksam olunca dörtlü okeye oturuyorlar. Bende tarçınla oynuyordum.


**

Akşam yine Ece ablam telefonla konuşuyordu. Ali abi fazla konuşmaması için anneme söylüyordu. Ablam sevgilisiyle konuşmaktan mutluydu ama rahatsızlık duyan Ali abiyi hiç dinlemiyordu.

Sabah gürültülü bağırışlarla gözümü açtım. Bizim odamızda Ali abi ve annemi gördüm ellerinde bir defter vardı.

Annem Ece ablamı bir hışımla uyandırdı.
Ablam annemin elindeki defteri görünce ağlayarak kalktı. Annem ablama birden tokat attı.

Ali abi ise
"Bu ne böyle ? "
Diye sorular sorarken ablamın günlüğü olduğunu farkettim.
Kim bilir ne yazmıştı salak ablam benim.  
Annemin ve Ali abinin bu kadar kızdığı Neydi?
Ne olabilirdi ?

Ablamın kızarmış gözlerine ve yanağına  baktığım da gördüğüm nefret çok korkutmuştu beni...



ARKADAŞLAR ARANIZDAN BİRİ HIKAYEME YORUM VE VOTE YAPMAYI UNUTMAYIN..
BOLUMLERIM KISA UZUN TUTMAK ISTEMIYORUM FAZLA ...DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLASIN LÜTFEN

TEŞEKKÜR EDİYORUM :) ♥

Aranızdan biriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin