Milý denník,

78 3 0
                                    

Po mesiaci, keď sa mama mala vrátiť, Mia a Lara čakali pred dverami, kým príde. Neprišla. A moje sestričky sa museli dozvedieť tú najhoršiu správu na svete. Zomrela im mamička.

Mia: ,, Nie, to nieje pravda."
Lara stála pred dverami a začala plakať a pritom búchať do dverí...
Lara: ,, NIEEEEEE! TO NIE! MAMA MI TO NEMOHLA SPRAVIŤ!
Lara mala s mamou obzvlášť dobrý vzťah. Keď mala 6 mala rakovinu krvi a mama pri nej stála aj keď žila už len na vlásku. Zomierala. A lekári do dnes nevedia ako, ale Lara sa vyliečila. Mama dúfala, že s Larou zostanú navždy. A keď mi odišla aj mama... začala som pomaličky chápať, že som s hudbou mala prestať...

........................................................................

Po prázdninách, keď som mala začať nový ročník sa mi furt strkal do zadku Goerge. Jess aj Star sa so mnou úplne prestali baviť, len kvôli chalanovi. A Sophie? S tou sme sa znovu skamošili. Boli z nás veľké priateľky. Držala mi palce... myslela si totiž, že sa mi George páčil. Na hudbu som sa vykašľala. Takisto aj na svoje doučko a učenie hudby. Úplne som na ňu zanevrela. Andrew však bol čoraz krajší... podľa mňa...
,,Oci? Asi ma nepochopíš, ale asi som sa zaľúbila..."
Po tom, ako mama zomrela, nemala som sa s kým porozprávať. Otec je chlap, nikdy by ma nepochopil. Mrzelo ma to... chýbala mi. Do Andrewa som sa zaľúbila. Podľa otca som bola vo veku, kedy dievčatá dospievajú a skutočne sa zaľúbila...

Milý denník, dnes nieje ten správny časWhere stories live. Discover now