Milý denník, tak tu som...

204 14 1
                                    

Ahoj! V našej triede má denník snáď každý. Tak som sa rozhodla si ho ho zaviesť aj ja. Som veľmi zvedavá, čo decká v triede tak baví na písaní denníka. Á inak, som Lea Crowdwoodová. Niektorí ma volajú REBELKA. Mama hovorí, že majú pravdu. Som také dievča pre všetko. Som za každú srandu. Mám dve sestry. Mia a Lara. Dvojičky. O 2 roky mladšie. Vieš si predstaviť čo to je? Jedným slovom: PEKLO! Žijeme bez otca. Ale mám otca. Len naši sa rozviedli. Mama ma má 3 týždne a potom idem na 2 k otcovi. Segry chodia menej... neprežívajú rozvod rosičov dobre. Ale aj tak sú to malé rebelky. Ako ja. A teraz o mojich obľúbených činnostiach. V skutočnosti túžim len po jednom. Byť speváčka. Každý deň si vypočujem najmenej 1000 pesničiek. Doma mám aj gitaru aj klavír. Skladám pesničky a robím na ne texty. Raz som dokonca zahrala jednej málo známej speváčke, a povedala, že ak jej na hudbu napíšem aj text, zaspieva ju. Pesnička sa volala ,, DREAM AFTER DREAM" čo v preklade znamenalo sen za snom. Som dobrá aj v škole. No... chalani ma vôbec nezaujímajú. Neviem čo je to zaľúbiť sa. George, je naj chalan z triedy. Uznávam, je pekný ale ako som už napísala, niesom do neho... Tak to bolo zhrnutie takých vecí, ktoré, si myslím, že by si o mne mal vedieť. Na začiatok... ;)

Milý denník, dnes nieje ten správny časHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin