Medyada Nehir'in suç ortağı Gizem var.
Müzik kesilmişti.Herkes sesin sahibine bakıyordu.Yani Tarığa.
-Tarık neler oluyor! Naptığını sanıyorsun sen?!
Tarık hızlı adımlarla yanıma gelerek tuttuğu gibi beni masaya doğru ittirdi.
-Nehir sakın sen bu işe karışma.Bu o hırsızla benim aramdaki mesele.
Resmen kükrüyordu.Planımızı öğrenmiş olamazdı değil mi? Gizem tam da lavaboya gidecek zamanı bulmuştu.
..
..
-Oo Tarık bey de gelmiş.Ne yaptın dünyayı kurtardın mı?Bu boş özgüvenin başka açıklaması olamaz çünkü.
Sonunda gelebilmişti.Gelmeseydi daha çok sevinirdim gerçi.
-Evet geldim.Ama eğlenmeye değil, bedel ödetmeye geldim.Sen kimsin de benim odama girip o fotoğrafı alıyorsun lan! Kimsin sen ! Ya şimdi o fotoğrafı verirsin ya da..
İşte tam da düşündüğüm gibi olmuştu.Her şey Gizem in başına kalacaktı.Bir fırsatını bulup onu aklamalıydım.
-Ne yaparsın canım kuzenim? İstediğin hiçbir şeyi yapmadım diye beni yine babama mı şikayet edersin? Ya da dur bu biraz hafif oldu sanırım.Babamın beni hırsız olarak bilmesini mi sağlarsın yoksa bir şekilde?
Bu da ne demekti şimdi?
-Söylesene aciz tarık ne yaparsın !
Tarık çıldırmış gibi etrafındaki her şeyi yıkmaya başlamıştı.Gizem ise ağlamamak için kendini zor tutuyordu.Belki de şimdi tam zamanıydı.
-O almadı ben aldım.
Kısa bir sessizlikten sonra Tarık yine kükremeye başlamıştı.
-Nehir beni deli etme.Şu hırsızı arkadaş diye koruyup durma.
Alelacele çantamdan fotoğrafı çıkartıp yüzüne doğrulttum.İşte şimdi asıl ben ortalarda fink atacaktı.
-Bu fotoğraftan mı bahsediyorsun aşkım?
Tarık ne olduğunu anlamaya çalışırmış gibi bir fotoğrafa bir bana bakıyordu.
-Tamam,tamam canım sorun değil.İstersen o sende kalabilir ama bana verirsen ikimiz için de bir tane yaptırabilirim tamam mı?
-Sen şimdi bu fotoğrafı bırak da sevgilim? Hayırdır? Ha gizem almış ha ben almışım ne fark var? Ne yapmasından korkuyordun ki?Fotoğrafı yok edeceğini mi?Ya da tehdidini mi demeliydim?
-Nehir,yapma lütfen gerek yok.
-Yok gizemcim yok.Benim partim şimdi başlıyor.Tarıkcım, bak canım bu seni hiç istemediğim günler beni yanında tutmak için çektiğin şantajımsı bir fotoğraf.Ayyy ne kadar da tatlı çıkmışız dimi?
-Nehir kendine gel.Ne dediğini bilmiyorsun sen.Bak herkes bize bakıyor.Hadi gidelim buradan hadi.
-Aaa nereye gidiyoruz daha pasta kesicektik. Bu arada sevgilim üzgünüm ama artık şantaj yapacağın o fotoğraf yok.
Yakınlardan bir masadan çakmak bulup fotoğrafı yakmaya başlamıştım.Şimdi herkes neyin ne mal olduğunu anlayacaktı.
-Tarık Çetin.Kendini herkesten üstün gören ve bir bok olduğunu sanan gerçek bir bok.
-Nehiir kes şunuuu !! hemen kapa çeneni.
Gözlerimi kamaştıran ışığın olduğu tarafa döndüm.Şık bir arabanın içinden koca bir topluluk iniyordu.
-Herkes geldiğine göre artık parti başlasın hah.Millet ben sonradangörme ve sessiz bir kız değilim.Ben sonradangörme ve aşırı çılgın bir kızım.Öncelikle bir tanışalım tabii.
-Nehir,sen ne yaptığını sanıyorsun lan! Kes hemen şu sesini.
-Aaa neden böyle yapıyorsun sevgilim? Hani bana aşıktın? Yoksa ilk başta teklifini geri çevirdiğim için mi bu kadar hırçınsın.Baksana! Seninle olayım diye o sondangörme eziyetleri de sen planlamış olabilirsin misin !
Tarık ağzımı kapatmaya çalışıyordu.Gizem ise hiçbir yerde görünmüyordu.Neredeydi bu suç ortağı.Tam da suçüstü yapıldığımda.
-Artık ne benim ağzımı kapatabilecek bir fotoğrafın ne de tehdit edebileceğin biri var karşında.Asıl sen o çeneni kapat da biraz beni dinle.Millet ! partilemeden önce şu konuda bir anlaşalım.benim bu şeref yoksunu herifle gerçekten bir ilişki yaşadığımı düşünmediniz inşallah?
Herkes şaşkın şaşkın birbirine bakıyordu.Tabi şimdiye kadar kimse Tarıkla normal sohbet bile kurmaya cesaret edememişken ben yerin dibine sokuyordum.Ne kadar da yürek yemiş bir kız.
-Hadi ama yapmayın o kadar kalitesiz bir kız değilim ben.
Tarık bir yandan çenemi tutuyor bir yandan bir şeyler sayıklıyordu.
-Eğer hemen susmazsan seni öldürürüm.Seni dışarı çıkamayacak hale getiririm.
-Naparsın sevgilim? Videolarımı mı yayınlarsın? Ama ben fotoğraflarda güzel çıkıyorum videoda olur mu bilemem.
-Nehiiirrr! nehir kes o sesini.Sondangörme diye acıdım yanımda dolaştırdım seni.Senin o sonradan gördüğün güzel evini başına yıkarım.
-Bak bak şu çok bilmiş laflara bak.Ya oğlum ben sondan görme olduğum halde bu kadar özgüven patlaması yaşamadım.Sen nerenin padişahısın?
-Yapınca görürsün sen!
-Bulursan yaparsın.
Gizem koşa koşa yanıma gelip beni arabaya kadar çekiştirmeye başlamıştı.Bir yandan da 'neymiş benim kızım be' deyip kendince tebrik ediyordu.Bense hala hıncımı alamamıştım.Tam arabanın kapısını açacaktım ki arkamdan tarığın sesini duydum.
-Ben bu geceyi herkesin hafızasından silerim de benim sana yaşatacağım geceyi senin hafızandan kim silecek bakalım!
Mırıldandım.
-Bulursan yaparsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNCU #Wattys2015
Teen FictionAnne sevgisinden yoksun,hayatın tokadını küçük yaşlarda yemiş,hırçın,şaşırtıcı derecede yakışıklı ve yalnız bir genç. ŞAFAK ASMİR .. Kendini en iyi olarak tanımlayan...