Da, m-am decis...vreau sa ma mut in West Virginia, nu vreau sa raman singura in LA si daca ma gandesc mai bine nici nu este chiar atat de rau aici, iar eu chiar aveam nevoie de aceasta schimbara...dupa tot ce s -a intamplat. M-am ridicat din pat si m-am dus in camera lui Charlie s-ai spun ca vreau sa ne mutam aici si sa-i spuna lui JT sa ne aduca el lucrurile din LA, caci nu mai are rost ca noi sa mai facem un drum pana acolo si dupa sa venim inapoi. Cu greu a acceptat JT sa faca acest enorm efort. Maine seara avea sa vina di JT, dar pana atunci eram doar eu cu Charlie. Cred ca senimentele pwntru el inca nu mi-au disparut...dar JT m-ar crede o curva daca m-as intoarce din nou la Charlie, ar zica ca ii schimb cum am eu chef...si ar cam avea dreptate. Am nevoie de o pauza...sa nu mai fiu cu nimeni, sa imi clrific sentimentele. Asa voi si face; voi lua o pauza. Dar trebuie sa fie serios, sa intelega amandoi si sa nu vina la mine cu saruturi si de-asta. Cand va ajunge JT le voi explica.
Se pare ca pritenia mea cu Abbie se termina aici, poate daca as fi ramas acolo as fi putut sa o conving ca eu nu as rani-o, dar asa...poate se asteapta sa o mai caut, poate nu au fost cu totul adevarate vorbele care mi le-a spus in padure. Ma simt neterminata, simt ca am lasat lucrurile neterminate in LA, dar chiar am nevoie de un nou inceput.
Ne-am petrecut restul zilei prin oras si seara ne-am plimat intr-un parc foarte dragus...ca doi intragostiti ce nu eram, Charlie tot batea apropouri despre "noi", dar eu faceam pe proasta prefacandu-ma ca nu ma prind. Inca nu i-am spus deapre pauza, vreau sa fie amandoi acolo cand afla. Si inca un motiv in plus pentru care pauza este un lucru bun este faptul ca Charlie si JT nu am mai petrecut asa mult timp impruna...ei sun cei mai buni pirneteni si si-au pierdut timpul certandu-se pe mine, si ei au nevoie sa mai merga in oras, eu nu m-as supara sa isi gaseasca pe cineva, pentru ca daca eu ma voi hotari cu cine raman, unul dintre ei se va supara si dupa va urma din nou o cearta.*Dupa cateva zile*
Cu greu au acceptat baietii decizia mea, mai ales JT pentru ca eu eram cu el atunci si poate si-a dat seama ca eu fac aata pentru ca inca mai am sentimente pentru JT...hmm, nu stiu. Dar intr-un final au inteles de ce am vrut eu sa fac asta si acum suntem toti ok. Si intre timp m-am hotarat si sa continui scoala aici, sa fac clasa a 12-a si dupa sa ma duc la facultatea de medicina, dintotdeauna mi-am dorit sa fiu chirurg...si acum am si mai multe motive pentru ca eu sunt un ucigas, si in ciuda acestui fapt eu vreau sa salvez oamenii...sa le tin inima in mana in mana si sa simt cum bate, tot timpul am fost pasionata de cardiologie si nu vreau sa imi petrec viata facand nimic, chiar vreau asta. Si stiu ca va trebui sa ma mut de la un spital la altul dupa ce devine suspect ca eu nu mai imbatrnesc, dar stiu in ce ma bag.
Urmeaza ca am duc la un liceu dr saptamana viitoare si vreau sa incep cu dreptul si sa fiu serioasa.*Prima zi de scoala*
Am stat seara trecuta sa imi aleg tinuta
pentru prima zi de scoala si stiu ca e cam ciudat... Dar vreau sa fac o prima impresie buna.
CITEȘTI
Normal is Boring
VampireHey! :) Aici este povestea vieţii mele. Credeam ca sunt și eu o adolescentă normala, ca oricare alta, o fata care este buna și nu ar vrea sa facă ceva greșit, până când....