I hate my life

217 13 2
                                    

-Cine esti tu? Pentru ca aceasta fata cu siguranta nu este prietena mea!

-Abbie, sunt eu! Nu m-am schimbat deloc, sunt tot aceeasi!

-Oh, te inseli! Sally pe care o stiam eu ar fi ales sa moara, decat sa se transforme intr-un ucigas! Si daca ai de gand sa mai dai ochii cu mine vreodata, mai bine ma omori decat sa te vad asa! Esti un monstru, nu mai vreau sa aud niciodata de tine! Si mai rau, nu pot sa cred ca nu mi-ai spus de la inceput, chiar asa o prirtena rea sunt? Sa nu ai pic de incredere in mine? Pai uite ca acum eu nu mai am in tine! s-a intors cu spatele si a inceput sa fuga, eu am ramas acolo incremenita fara sa mai scot vreun cuvant sau sa ma mai misc! M-am saturat de toata chestia asta, gata...nu mai vreau sa fiu asa! Abbie mi-a deschis ochii! Trebuie sa fie un leac! M-am dus in graba acasa:

-JT, te rog spune-mi ca este un leac sau ceva ca sa fiu din nou om!

-As vrea...

-Nuuuu, nu-mi poti face asta!!!

-Da ce te-o apucat?

-Nu ma suport; Abbie crede ca sunt un minstru si are dreptate! Plus ca mi-am parasit parintii, pentru ce? Ca sa ma mut cu tine?!

-Aa deci amu asa zici de parca as fi un gunoi!

-Nu...dar i-am dezamagit, mai ales si dupa socul acela! Acum ar fi trebuit sa fiu langa ei, si eu in schimb imi fac de cap, asta nu sunt eu! Nu. Imi vreu vechea viata, era perfecta asa cum era! Si peste 2 saptamani implinesc 18 ani, ce party o sa am? Nu o sa poata veni nimeni! Pentru ca nu am prieteni!

-Ce vrei sa zici ca faci 18 ani?! Nu,nu,nu...asta nu e bine!!!

-De ce?

-Amm...cum sa-ti spun eu, daca un vampir e transformat cand inca este minor, o sa cam....

-Cam ce?

-Pai in ziua in care implineste 18 ani, la miezut noptii o sa "lesine" si o sa aiba cel mai urat cosmar din viata lui, care peste 100 ani o sa se intample in realitate si asta se va tot repeta in fiecare an....

-Pai si daca stiu cum va fi cosmarul, nu o sa pot sa-l fav sa se opreasca sau sa-l evit?

-Nu ai cum...

-Si daca nu traiesc atata?

-Pai...nimeni nu stie.

-OMG, ce ma fac? Peste o saptamna incepe scoala...a 12-a, si daca parintii mei cred ca eu sunt plecata, ce o sa zic la scoala?!

-Nu vrei sa renunti la scoala momentan? Adica poti sa o faci cand vrei, o sa arati la fel si peste 1 an...si acum la cate probleme ai, nu cred ca mai ai vreme si de asta...

-Sa renunt la scoala, ce viitor o sa mai am?

-Si daca faci scoala, tot la fel va fi! Nu o sa se schimbe nimic! Trebe sa intelegi ca tu nu poti sa mergi la serviciu! Oamenilor sa li se para ciudat ca nu imbatranesti!

-Pai si atunci ce o sa fac toata viata?

-Uite, daca ai ales calea asta trebuie sa intelegi ca situatia este asa cum este!

-Gata, nu mai suport! Hai la bar sa bem si sa bem, si cam atat...nu mai am chef sa ma gandesc la rahaturi de genu!

-No ma...mie imi convine!

*La bar*

-Cel mai tare whishkei pe care il aveti... 2 pahare!

-Ahh, de cand nu am mai baut asa bine!

-Trebe sa o faci mai des! Io deja is obisnuit! dupa vreo 5 pahare de whiskey simteam ca nu mai puteam sa bag nimic in mine, da totusi era asa bine...sa nu te mai gandesti la probleme si numa sa bei, tocmai din asta am mai luat un pahar. Pana la urma am plecat din bar si mergeam pe strada ca 2 nebuni si ne luam de toti oamenii, dar habar nu am ce le ziceam, I can't remember. Am ajuns la ceva vila bengoasa cu piscina si am cam omorat proprietarii si am ramas peste noapte. Am mers si in piscina cred si mai departe nu mai ii asa important ce am facut...daca stiti ce vreau sa zic. Daca nu eram beata de moarta nu se intampla, da' mno...păţăști :))

*Dimineata*

-Unde suntem?

-Cee? Lasa-ma sa dorm!

-Maa, nu stiu unde suntem, da cu siguranta nu in casa noastra!

-Mi se intampla des, deja nu mai ii o noutate pentru mine! Acuma culca-te la loc!

-Cum sa ma culc la loc? Langa noi is 2 cadavre! Noi am facut asta?

-Nooh! S-o sinucis astia!

-Pai si ce facem cu ei? Ii lasam pur simplu aici?

-Ii ingropam noi undeva, keep calm...nu te mai agita atata!

-Cum sa nu ma agit! Am omorat 2 oameni...ce s-o mai intamplat aseara? ma uit sub plapuma. Ohh nu, you've got to be fucking kidding me!

*Intra cineva pe usa*

Hei guys...scuze pentru intarziere si pentru ca e asa scurt, dar a inceput si scoala si nu mai am atat de mult timp liber, totusi sper sa va placa, lasati un vot! Siii....va multumesc enorm pentru 270 vizionari si +30 voturi...sunteti geniali, ma revanstez capitolul urmator! XOXO

Normal is BoringUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum