*Dupa cateva saptamani*
Si se pare ca avenit si momentul greu in relatia noastra, care dupa mi se pare mie ca nu prea are un viitor, adica simt ca nu ma iubeste cu adevarat JT, sau poate ma insel...nu stiu. Dar oricum ceea ce s-a intamplat acum este peste masura...am facut destule scrificii pentru el si acum vrea sa ne mutam in West Virginia, dupa ce ca am renuntat la tot pentru el; scoala, familie, UMANINATE....tot. Si acum vrea sa parasesc si acest oras, sa las absolut totul in urma, pe Abbie,adica stiu ca nu mai vorbeste cu mine...but she's still my bff. Nu pot...chiar nu pot si nu stiu ce sa fac. Si motivul pentru care vrea sa ne mutam(cu tot cu Charlie) ca cica aici s-or descoperit vampirii, si acuma politia ii cauta si suntem prea expusi, si is pe urma noastra si nu stiu ce...da mie nu-mi pasa, si ca trebe sa ne mutam undeva unde nu suntem asa expusi si nu stiu ce, nici macar nu imi place West Virginia!!! Si daca va dati seama mi-a spus exact vorbele astea "Ok, daca tu nu vrei sa vii cu noi si esti o incapatanata, ramai aici si sa putrezesti in inchisoare sau unde te-o pune aia, daca asta vrei tu! Ramai, eu tot o sa plec...cu sau fara tine!" si dupa asta a trantit usa nervos si a plect unde dracu o vrut, ca nici nu ma intereseaza!!! De atunci stau si plang si cred ca nici nu mai vreau sa plec, adica daca lui atata ii pasa de mine ca nici nu incearca sa ma convinga, sa se duca dracu!
Normal ca Charlie a fost dragut si a zis sa vin si o gramada de alte chestii la care nu am prea fost atenta si ca inca ma mai iubeste...adica stai, ce?! Ma mai iubeste?! Oh, acuma m-or pune asta sa si aleg intre ei, ca nu am destule probleme si a spus Charlie sa merg cu el maine sa stam o noapte la casa aia unde ar trebui sa mergem, si daca chiar nu imi place sa nu vin, ca numa peste vreo 4-5 zile ar fi mutarea definitiva. Numa chestia ii ca el a spus sa mergem numai noi doi acolo...fara JT, si prea stiu cum o sa iasa, deci imi fac decizia si mai grea... sa locuiesc cu doi tipi care se cearta pentru mine, yuppy!!
Dar oare eu il mai plac pe Charlie?! Nu m-am mai gandit la asta pana acum, pentru ca nu am crezut ca mai ai vreo sansa cu el, dar acum ca a spus-o...oare mai am sentimente pentru el?! Stii ce, o sa accept...merg cu el acolo pentru o noate, ca sa ma lamuresc daca mai simt ceva pentru el sau nu. Dar i-am zis de la inceput ca o sa dormim in camere separate si nu o sa intample nimic...cel putin sper! I-a zis asta si lui JT, normal ca nu o fost foarte happy, da nu o facut mare scandal pentru ca el trebe sa rezolve actele pentru casa si tot fele de chestii neinteresante si stie ca nu mai ii nimic intre mine si Charlie...cel putin asa crede el, despre mine nu stiu. Si ziua de azi a trecut repede asa ca ne-am trezit devreme(asta insemnand 8) sa ne facem bagajele si sa plecam, nu mi-am luat nu stiu ce la revedere de la JT(adica numai l-am salutat) pentru ca inca eram inca suparata pe el.
*In West Virginia*
Nu era un oras extrem de mare, fata de LA, inconjurat de mmunti si nu stiu ce altceva sa zic... Casa unde m-a dus Charlie era destul de draguta, era mai la marginea orasului, nu foarte mare, avea un etaj, o curte in spate cu flori si un balansoar si cam atat de spus despre ea, era dragutica, dar nu ceva wow, cea din LA era de 10 ori mai fabulous! Ne-am lasat lucrurile si Charlie a zis sa mergem sa vizitam orasul ca sa-mi fac totusi o impresie, m-a dus prin lucuri dragute, el cunoscand orasul, dar nu m-a uimit...era asa de bine din LA, nu as prea vrea sa ma mut de acolo...dar daca nu o fac o sa raman singura acolo, chiar singura, numai daca ma duc la parintii mei ceea ce nu prea este o optine, caci m-ar bate toata viata la cap ca de ce i-am parasit si chestii de genu.
Seara m-a dus la ceva bar, ca stia ca mie imi place sa beau si sa distrez...dupa ce am stat acolo vreo 2 ore si mi-am luat gandul de la tot ce se intampla, cu greu m-a convins Charlie sa mergem acasa, ca ii tarziu, dar defapt nici nu era asa de tarziu...cine stie ce planuri avea, oh nuu!! Ne-am uitat acasa la ceva film care m-a cam plictisit si am povestit, am povestit mult, ceea ce nu is obisnuita sa o prea fac cu JT. Si vad ca avem ce povesti... cu JT, ehh nu prea, cu el ne potrivim mai mult la altceva, daca stiti ce spun. Era vreo 2 noapte si noua inca nu prea ne era asa de somn, asa ca ne-am dus in curte si ne-am dat pe balansoar, era foarte placut...in LA nu aveam parte de asa ceva! Charlie se pare ca ii fucking awesome, acum inteleg de ce mi-a placut de el de la inceput + ca mi-a spus ca aici o sa avem mai multe de vanat, ca prin munti nu ne descopera nimeni! Inainte de culcare a venit spre mine, se uita drept in ochii mei si ma privea atat de bland, m-a sarutat usor si se pare ca eu i-am raspuns, dar el a inceput sa o faca tot mai pasional si nu se mai oprea, dar dupa vreo 5 minute m-am gandit mai bine si l-am oprit mai cu greu...pentru ca chiar imi placea si as fi vrut si eu...dar ar fi insemnat ca il insel pe JT, si am zis ca totusi...
Dimineata m-am trezit foarte odihnita si decisa...se pare ca un somn bun te ajuta, stiu ce voi face!!
CITEȘTI
Normal is Boring
VampireHey! :) Aici este povestea vieţii mele. Credeam ca sunt și eu o adolescentă normala, ca oricare alta, o fata care este buna și nu ar vrea sa facă ceva greșit, până când....