I lost a friend...

188 12 2
                                    

Precum spuneam, a sosit Charlie si l-am asteptat cu "bratele deschise", pentru ca nu vroiam sa-l facem sa sufere si mai mult. Numai ca el era cam beat, se pare ca nu ptea accepta ca noi suntem impreuna, deci trebuie sa gasim o sulutie, pote sa-i gasim pe cineva, chiar nu stiu.

-Da totusi care o fost motivu pentru care ai stat acolo o saptamana?

-Ca sa beau! zice ridicand o sticla in mana.

-Si aici nu puteai face asta?

-Uite, eu ma duc sa-mi pun un pahar de Jack Daniel's, ma duc in camera mea si va las pe voi sa faceti ce vreti!

-Nu. spun eu lundu-i paharul din mana. Nu o sa te lasam sa faci asta!

-Trebuie sa-ti continui viata! Si nu pleci nicaieri pana nu ne zici de ce ai fost la NY!

-Chiat vreti sa stiti?

-Da.

-Pai nu va zic! Nu o sa va placa.

-Nu conteaza, trebuie sa zici ca sa stim cu ce sa te ajutam!

-Nu am nevoie de ajutor! I'm in a relationship with vodka! Si mi foarte bine asa!Noapte bunaa!

pleaca si tranteste usa dupa el.

-Trebuie sa gasim pe cineva cu care sa-l cuplam! Nu stii pe nimeni?

-Nu prea...hai sa-l inscriem pe un site din ala de intalniri!

Si asta am si facut;

°Charlie Mikelson

°20 ani

°din Los Angeles

°ochii caprui

°parul brunet

°inaltime 1,90

°greautate 85 kg

°ii plac calatoriile, muzica rock, petrecerile

Acum ca am scris esentialul, sa curga intalnitileee! Am inchis laptopul, pentru ca nu mai era nimic interesant si ne-am dus sa bem un pahar de vin alb. Am mancat de cina(fara Charlie, ca nu vroia sa iasa din camera) si apoi ne-am pus in pat sa ne uitam la televizor. Am tot incercat sa o sun pe Abbie de-a lungul saptamanii, dar nu mi-a raspuns niciodata, nici acum. I-am trimis si mesaje, dar tot nimic. Se pare ca e foarte suparata, mai tare decat credeam. Se pare ca am pierdut un prieten, dar nu unul oare-care, ci cel mai bun...dar nu, nu o sa o las asa, maine ma duc la ea si ii spun totul!  Stiu ca sunt consecinte, dar le voi suporta; poate ii va fi frica de mine si nu o sa mai vrea sa ma apropiu de ea, poate ca o sa o fascineze si o sa doreasca sa o transform(ceea ce nu am de gand sa fac), sau poate ca ma va intelege...voi vedea. Pe la 3 ne-am culcat, numai ca problema este ca Charlie a fost foarte matinal si ne-a trezit si pe noi la 8, adica am dormit 5 ore, aaa...si nu ne-a mai lasat sa dormim, a pus muzica la maxim, de ce ne uraste? Ma rog, are motivele lui.

Azi e ziua cea mare, trebuie sa fac cea mai mare dezvaluire din viata mea, va fii foarte greu. Dar trebuie, altfel o voi pierde definitiv pr Abbie, si nu cred ca as putea trai fara ea. Dar de azi mai trebuie sa fac un lucru, sa fac sa mearga cu JT, sa mergem prin tot felu de locuri, sa povestim, sa vedem daca avem lucruri in comun si daca ne potrivim. Dar mai trebuie sa sa-i gasim pe cineva lui Charlie, ohh...prea multe lucruri de facut pentru o singura zi. Intr-un fel imi pare rau pentru Charlie, chiar mi-a placut de el, dar e si Jt,si acum ca vad cum reactioneaza la despartire...nu stiu ce sa zic. Voi vedea cum e cu JT, si dupa...adica nu vreau sa zic ca daca nu merge ma voi intoarce la Charlie, pentru ca atunci ei ar crede ca ii folosesc, si tot ii schimb...si nu e asa, chiar vreau o relatie.

Am mancat micul-dejun, si am plecat spre Abbie. OMG, au incepul sa-mi tremure picioarele, nu stiu daca pot sa o fac, e prea mult si prea greu. Dar trebuie...sunt o luptatoare.

*Bat la usa*

Imi deschide Abbie, dar cum ma vede si inchide usa, pun piciorul inainte de a se inchide;

-Staai, daca ma lasi sa intru am sa iti explic totul!

-Nu am nevoie de nici o explicatie de la tine!

-Te rog! intru eu neinvitata.

-Sa fie scurt, nu am atata timp sa pierd cu tine!

-Ok, acum am sa-ti spun cel mai mare secret al meu, si daca imi esti o adevarata prietena, ma vei intelege si nu vei spune nimanui! Mai stii atunci cand am fost rapita in padure? Pai...acea creatura care m-a rapit era un vampir, dar nu am putut spune asta nimanui. Si cum ziceam, era un vampir care m-a dus n casa lui si mi-a dat 2 optiuni: sa ma transforme in vampir sau sa mor! Si iti dai seama, ca am ales sa ma transforme. Si atunci cand m-ai sunat eu trebuia sa omor o vrajitoate, pentru ca cineva ii tinea prizonieri pe Charlie si JT. Siii...cam is impreuna cu JT! Te rog, nu te speria!

-Haha, tu iti bati joc de mine?! Ce cu ce inventii ai venit aici?!

-Abbie, iti jur, este doar adevarul! Ok, daca nu ma crezi am sa-ti dovedesc!

Am dus-o in padure si i-am aratat cam ce pot face eu cu un biet animal. Dupa ce a vazut acele scene horror, s-a cam dat la o parte si a spus:

Imi cer scuze pentru ca este asa scurt, si ca am intarziat atat de mult, dar aveam nevoie si eu de o pauza....totusi sper sa va placa si sa lasati un vot! Pun next cat de repede pot! Kisses!!

P.S.: Multumesc din suflet pentru +100 vizualizari, you're the best!

Normal is BoringUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum