-Mda, am venit. Acum spune ce vrei si lasa-ma dracu' in pace!
-Ohh, avem o mica intepata! Pai uite cum sta treaba; trebuie sa faci tu ceva ca sa va las pe toti in viata!
-Sa auzim! Uimeste-ma!
-Am nevoie ca tu sa imi faci rost de cea mai buna vrajitoare din oras si sa o transformi in vampir, dar nu e nevoie sa stii motivu! Te avertizez...vrajitoarele pot fi mai puternice ca noi, deci succes!
-Poftim?!...dar de ce eu?
-Nu mai pune atatea intrebari si fa ce iti zic eu! merge si ii pune cutitul la gatul lui JT. Am uitat sa ma prezint Diavlo, pot zice, cel mai puternic vampir, si primul in acelasi timp, si cand zic puternic, am toate puterile ce le aveti voi siii pai asta este tot ce trebuie sa stii. Acum poti sa pleci, aa si termenul in care poti face ce ti-am spus este pana maine la miezul noptii, daca nu o ai pana atunci...cred ca stii ce se va intampla.
Charlie se uita intr-un fel la mine, asaa, gen "te roog, nu ma lasa sa mor". Dar cum gasesc o vrajitoare? Nci macar nu mi-a spus si de undr sa stiu ca e cea mai buna si sa o si omor, asta e cel mai...mai...nici nu stiu cum sa-i spun. Si am 2 zile, nici macar intregi la dispozitie, omul asta e nebun. Habar nu am ce sa fac, cum o gasesc? Trebuie sa ma duc sa ma documentez. M-am dus la biblioteca si am luat o carte despre vrajitoare, cica istoria lor
"Vrajitoarele, niste fiinte extrem de puternice, care sunt greu de invins, pot face aproape orice si sunt in mare conflict cu varcolacii si vampirii. Pe vremuri, cand au inceput sa apara primele, aveau o pestera, in Los Angeles unde se adunau la miezul noptii si faceau vraji. In prezent, nu se stie exact unde se afla acel loc
dar se spune ca pe langa Hollywood, si nimeni nu a indraznit sa le deranjeze. Se spune ca au un ritual specific, isi fac o bautura care "le uneste" si apoi se iau de maini...si mai departe nimeni nu stie ce se intampla.
Ca sa omori o vrajitoare trebuie sa faci o bautura greu de preparat, care contine: ceai de brusture, struguri negri, sange de sarpe si otrava de liliac. Aceste lucruri se pot gasi numai in paduri si, ei bine, nu oricine poate ajunge la ele"
OMG, astaa...e imposibil!! Pai in primul rand imi trbuie un plan. Cum ar fi sa rapesc o vrajitoare in timp ce merge la ritualu ala? Stai, trebuie sa aflu ce este acum, unde era pestera. M-am dus sa inspectez locul si cred ca am gasit locul bun, asica erau multe lumanari si, da, sigur e acolo. Deci cum ziceam, planul;prima vrajitoare care vine o voi rapi, nu am de unde sa stiu ca e cea mai puterbica, dar imi asum riscul, dupa ce o duc...cat de complicat, trebuie sa o duc intr-un loc, pai ce ar fi sa mergem in casa parasita a Doamnei Willson, exact. Dupa ce ajungem acolo o sa-i dau un somnifer si ii dau sa bea sange de liliac si trebuie dupa sa ma duc sa caut toate ingredientele pentru bautura care sa o omoare si gata... dar trebuie sa ma grabesc, acum e ora 12, deci pana la miezul noptii trebuie sa fie totul pregatit.
M-am dus sa caut prin padure tot ce trebuia, si tin sa spun ca a fost o adevarata provocare, dupa vreo 2 ore, am adus tot, mai cu greu dar am reusit. Sper ca ce scria in cartea aia sa fie adevarat, si sa nu-mi fi irosit timpul degeaba. Vaai, ce am uitat, parintii mei, le-am zis ca ma duc la cumparaturi si nu m-am mai intors, i-am sunat sa-i asigur ca sunt bine si ca o sa dorm la Abbie la noapte. Si acum m-am dus in casa parasita, precum am spus si am pregatit bautura care chiar sper sa o omoare pe vrajitoarea aia. Dupa ceva vreme m-am dus in fosta pestera si am pus intr-o siringa somniferul ca, pe cand intra vrajitoare sa i-l injectez, am luat unul foarte puternic, care dupa spusele farmacistei, adorame pe moment. Era ora 22, probabil peste vreo 1 ora va veni timpul. Eram foarte agitata si speriata, chiar sper sa iasa bine, adica nu vreau sa mor. Imi suna telefonul si vad ca e Abbie, oh oare ce vrea?!
-Convorbire telefonica-
-Hei Sally, ce faci?
-Pai bine, am putina treaba. Tu?
-Pai eu vroiam sa te intreb dacavnu vrei sa mergem in club la noapte, sa ne distram si noi un pic, sa gasim.niste tipi draguti!
-Amm, pai suna foarte bine, dar in seara asta chiar nu pot! Alta data, sorry.
-Dar de ce?
-Scuze, dar chiar nu pot sa-ti zic, e ceva foarte important!
-Serios, ce e mai important decat mine? Nu poti sa-mi zici? Parca eram cele mai bune prietene, dar vad ca m-am inselat! Te-ai schimbat mult in ultima vreme...
-Daar...
-Sfarsitul convorbirii-
Mi-a inchis telefonul!? As fi vrut sa o sun inapoi, sa ii zic ce se intampla, dar din moment in moment putea sa vina cineva, asa ca am zis ca o sa o sun maine si ii zic tot adevarul, si cand zic tot...da, tot. Sper sa nu se sperie de mine sau ceva, dar nu mai suport asa, trebuie sa ma descarc! Se pare ca cineva a aparut! Intr-o secunda o apuc de gat si maini, ea incerca sa scape sa zica ceva, dar nu putea. I-am dat somniferul si dupa vreun minut a adormin. Am dus-o in locul stabilt si am inceput, pana nu se trezeste, adica poate daca ea e o vrajitoare nu tine asa mult simniferul! I-am dat sa bea sangele, am mai stat 1-2 min si dupa i-am turnat in gura bautura care sper sa o omoare. Am luat-o in spate si am dus-o repede la ala, ca sa nu se trezeasca si sa scape.
-Uite! i-am dat-o
-Vai, da ai fost rapida! Nu plecati nicaieri pana nu se trezeste si ma conving ca e vampir!
Dupa ceva vreme s-a trezit si a pus-o in cusca de unde acum JT si Charlie au iesit.
Intr-un sfarsit a plecat si noi am ramas singuri.
-Sally, multumim ca ne-ai salvat! spun amandoi si ma iau in brate
-Mda, imi ramaneti datori!
-JT, te superi daca ne lasi un pic singuri!?
-Pff...spune dandu-si ochii peste cap
-Ascult!
-Uite, Abbie nu a insemnat nimic pentru mine si nu ai de ce sa te ingrijorezi, stii bine ca sunt cu tine!
-De fapt nu, nu stiu asta! Tot ce am facut a fost... o greseala. Ne cunoastem de putin timp si cred ca ne-am grabit! Si daca zici ca nu inseamna nimic pentru tine, de ce i-ai zis ca nu esti intr-o relatie?
-Pai pe moment mi s-a parut draguta si habar nu am ce a fost in capul meu, dar ce conteaza este ca mi-am dat seama ca imi placi foarte mult si vreau sa fiu cu tine! Crezi ca imi mai poti da o sansa?
-Nu stiu, o sa ma mai gandesc! Poate, dar nu acum...
-Ok, eu trebuie sa plec ca sa mai iau sange. Pa!
-Pa!
Se pare ca am ramas numai eu si JT in casa, eu va trebui sa raman peste noapte aici ca le-am zis alor mei ca dorm la Abbie si nu ma pot intoarce. JT vine spre mine spunand:
Scuze de intarziere, dar chiar nu am fost in dispozitia necesara sa scriu next, si nici nu am avut idei! Sper sa va placa si daca da, lasati un vot va rog! Sper sa pun cat mai repede capitolul urmator, ma strasuiesc! :*
CITEȘTI
Normal is Boring
VampireHey! :) Aici este povestea vieţii mele. Credeam ca sunt și eu o adolescentă normala, ca oricare alta, o fata care este buna și nu ar vrea sa facă ceva greșit, până când....