In fata mea il vedeam pe cel de azi-noapte, doar statea si ma privea, parca tanjind dupa mine.
-Ajutooor!!!
Strig eu incepand sa ma zbat, dar observ ca sunt legata de pat.
-Ce esti tu?
-Cum sa-ti zic eu....un vampir.
-Ce vrei de la mine?
-Parca tocmai ti-am zis ca is un vampir. Hai sa ne gandim ce vor vampirii...sange.
-Oh my God, ce am facut sa merit asta?
-Nu e vina ta papusa, asta ii dupa noroc. zice uitandu-se arogant la mine
-Si ce mai stai? Omoara-ma si asa e...
-Ooh, avem o mica curajoasa aici. Si daca nu vreau doar sa te omor? Ce ai zice sa te transform si pe tine intr-un vampir?
-Cum?! Este posibil? Euu..vampir? :O No way. Si totusi unde suntem?
-In casa mea...in capatul orasului. Hai sa-ti fac un tur.
Ma dezleaga si incerc eu sa scap.
-Nici sa nu te gandesti, adica te poti gandi...dar nu se va intampla. Cred ca ai vazut abilitatea mea de a merge foarte repede. Si nu e singura, pot sa vad viata oamenilor.
-Nu inteleg.
-Ugh...ce greu ne intelegem noi. Pot sa vad trecutul oricui, ce li s-a intamplat in viata. Am uitat sa ma prezint, sunt Charlie! intinzandu-mi mana, dar eu nici nu il bag in seama. Tu trebuie sa fii Sally.
-Mi-e foame.
Ma duc spre frigider si pe cand sa-l deschis...numai sange.
-Daca ai fi ca mine am avea destula mancare.
-Nu. Dar nu mi-ai spus cum ma transformi in vampir!?
-Pai trebe sa bei sange de liliac, si dupa eu te omor si pe cand te trezesti...bang, colti.
-Spune-mi mai multe despre voi.
-Oh, as putea sa-ti povestesc toata ziua. Vampirii exista cam de aproximativ 1000 de ani, in istorie nu erau asa "evoluati" ca in prezent, si atunci erau foarte rari...acum sunt raspunditi pe toata planeta. Tot mai multi afla despre noi si vor sa ne ucida. Eu am 212 ani, odata ce esti transformat, ramai cum arati la varsta respectiva, se presupune ca am 20 ani.
-Dar cum s-au nascut vampirii?
-Pai acum 1000 de ani o vrajitoare a facut ceva foarte rau, iar un barbat care stia despre ea, a spus ca o va omori pe ea si toata familia ei. Iar aceasta s-a gandit sa prepare un ser care sa-i faca pe cei 3 copii ai sai imposobil de omorat, prin imposibil ma refer numai daca li se da foc sau iti taie capul, iar serul nu a iesit chiar cum a vrut ea... iar acestia au fost niste pradatori si au distrus satul.
-Exista vrajitoare?
-Vai...cate trebuie sa-ti spun. Nu numai vrajitoare, si varcolaci, fantome...exista o lume paralela unde ne vom duce noi.
-Si daca, dar nu zic da, m-ai transforma as putea si eu sa vad trecutul oamenilor?
-Nu, fiecare are alta putere... nu se stie ce. Aaa si vampirii avem un fel de "dublura", care acum nu mai traieste, din trecut, si ni se intampla fate relativ asemanatoare cu a lor.
Vai, cate lucruri noi pentru mine, in asa putin timp...parca ma darama, atatea informatii. Chiar nu stiu ce sa fac, daca nu vreau sa ma transforme voi muri, dar daca fac asta... chiar nu vreau sa ajung sa ucid oameni numai pentru ca mi-e foame. E absurd. Adica, sunt si cateva avantataje, dar...chiar nu ma vad facand asta.
-In cat timp trebuie sa-ti dau raspunsul?
-Ce raspuns?
-Daca ma transformi sau nu? Dar nu inteleg ce iti iese tie daca faci asta....cu ce te ajuta sa mai fie un vampir in lume?
-Pai daca asa gandesti...o sa te mananc de vie.
-Ok...atunci raspunde la prima inrebare.
-Maine dimineata la prima ora.
*Dupa 30 de minute*
-M-am hotarat!
-Vai da ai fost rapida! Chiar sunt curios ce a decis fata cea buna...daca vrea sa fie un monstru sau, ei bine...sa ofere mie o masa delicioasa? Spune.
-Paai...euu....
CITEȘTI
Normal is Boring
مصاص دماءHey! :) Aici este povestea vieţii mele. Credeam ca sunt și eu o adolescentă normala, ca oricare alta, o fata care este buna și nu ar vrea sa facă ceva greșit, până când....