*La Starbucks*
-Heey, Sally! spune strangandu-ma in brate
-Ce faci?
-Eu am fost ingrijorata pentru tine! Si totusi ce era...aia?
-Sincer...nu stiu. Dar cu siguranta nu ce uman.
Dupa ce i-am mai raspuns la cateva intrebari, adica ce zic si eu ca am "raspuns", mai bine zis mintit, ma urasc pentru chestia asta, dar chiar nu puteam sa-i spun adevarul, poate o sa-l afle intr-o zi, este inevitabil...dar nu acum, socul pentru ea ar fi prea mare si Doamne fereste.
-Cred ca ai fost foarte speriata! Dar acum mi se pare ca esti ok!
-Da, acum mi-am mai revenit. Daca ai sti ce simteam acolo, eram ingrozita, nu mai puteam de frica, credeam ca o sa mor...ma mir ca nu s-a intamplat.
Nu stiu de ce, dar gandul mi-a zburat la Charlie si dintr-o data l-am vazut in capul meu, era cu JT si savurau o bautura. OMG!!! Cred ca asta e la mine, de oriunde as fi...cand ma gandesc la cineva pot sa vad ce face in momentul de fata, cat de tare! Pentru o vreme am fost cam abatuta si cred ca nu am mai auzit nimic sin ce zice Abbie.
-Hello?! Mai esti aici?! imi spune fluturandu-si mana in fata mea.
-Amm...da, scuze. M-a luat valul.
-E ok, la ce te gandeai?
-....
-Iooi, scuze, n-a fost cu intentie.
Dupa ce am mai stat vreo 1 ora la Starbucks si am savurat o cafea, am zis sa ma duc la Charlie, nu ma mai puteam abtine, muream de sete, aproape ca am sarit pe un om, m-am dus in fata lui si m-am apropiat de gat, noroc ca el a inceput sa fuga si nu s-a intamplat nimic.
-Hi Charlie, Hi JT.
-Ai venit fara sa-mi spui!?
-Mno ce mare lucru? Aa sau iti faci griji ca te gasesc in pat cu una? spun si incepe JT sa rada
-Ti-o zis-o frate!
-Ha-ha. Nu, dar poate is plecat sau ceva.
-Bine, numa ai zis ca o sa stau mult pe aici, ai am zis ca e ok, oricum...sangee, aproape am atacat un om pe strada.
-Ce ai facut?!?!
-Nimic, ca ala o inceput sa fuga!
-Poftim! spune intinzandu-mi o punga de sange
-Aaa si am uitat sa va spun ca mi-am descoperit puterea.
-Daa?! Care e?
-Pot sa vad ce face oricine daca ma gandesc la el, ce face in momentul de fata.
-Foarte tare, deci din asta ai venit...ai vazut ca nu deranjezi.
-Frate, eu trebe sa plec.spune JT
-Da unde mergi?
-Amu si tu...curiosule.
-Aah, am inteles...ai o intalnire.
-Paa!
-Pa, JT! spun eu si Charlie
-Deci, am ramas numai noi 2..
-Mda
In momentul urmator Charlie a sarit pe mine si a inceput sa ma sarute, din ce in ce mai pasional, dar era asa bine si nu stiu de ce vroiam si eu asta, dupa m-a pus la perete si a inceput sa ma sarute si pe gat, peste tot, pe cand sa-mi dea maieul jos:
-Charlie...
-Hmm?
-Nu cred ca e ok, ne cunoastem de cateva zile!
CITEȘTI
Normal is Boring
VampireHey! :) Aici este povestea vieţii mele. Credeam ca sunt și eu o adolescentă normala, ca oricare alta, o fata care este buna și nu ar vrea sa facă ceva greșit, până când....