29. Bölüm

6.7K 228 26
                                    

Multimedya da Almila ve Berna. Yeni Almila'yı daha çok sevdim ben.

♥♠♣♪♫♥♠♣♪♫♥♠♣♪♫♥♠♣♪♫♥♠♣♪♫♥♠♣♪♫♥♠♣♪♫♥♠♣♪♫♥♠♣♪♫♥♠♣♪♫♥♠♣♪

Almila'nın alındığını gördüğümde oraya doğru gidiyordum ki bana gülümseyince durumun o kadar kötü olmadığını, bir planı olduğunu anlayınca çatışmaya devam ettim. Kurşun sesleri kesildiğinde Almiyi bir arabaya bindirmiş götürüyorlardı adamların toparlanmasını söyledikten sonra arabaya atlayarak depoya doğru sürmeye başladım. Yukarı çıkarak birkaç bardak devirdikten sonra sorun çıkaranları döverek dışarı attım, Efe adamların geldiğini söyleyince aşağıya indim.

Çatışmada olan adamlardan birisi eksik hepsi buradaydı o kişide bizi satan köpeklerden biriydi, çatışma sırasında fark etmiştim üç kişi sadece havaya ateş ediyordu ki bizim adamlarımızdan hiç biri havaya ateş edemezdi. İkisinin burada olduğunu görünce ikisini de süzdüm, birisi dimdik dururken diğeri bakışlarımdan rahatsız olup yerinde hareket etti. Bu adamı konuşturmak kolay olur diye silahımı çıkarıp hiç düşünmeden dimdik duranın kafasından vurdum, diğerini de bacağından vurduktan sonra silahımı belime yerleştirdim.

* Alın şu itin leşini, şunu da sandalyeye bağlayın ve bana kerpeten getirin.

Adamlar emirle harekete geçerken bende bilgisayar sisteminin başında olan Simge'nin yanına gittim.

* Simge sana talimat verdiğimde çalıştıracaksın ve Almi'yi o zaman almaya gideceğiz şimdi sakın çalıştırmak yok, ayrıca yerini bulduğumuzda uydudan görüntülerini alıp mekanın güvenliğine bakıyorsun.

Simge başı ile onaylayınca sandalyeye bağlanmış olan itin yanına gittim, Hakan başında duruyordu ayrıca ters ters bakıyordu, adamın kaşındaki yarığı Hakan'ın yaptığını düşünerek sırıttım. Hakan kerpeteni uzatınca elime aldım, adamın başına cellat gibi dikildikten sonra gözlerine bakmaya başladım.

* Kimin adamısınız?
(Adam)- Sadece sizin.
* Yalan söyleme lan, kimin tarafına geçtiniz?
(Adam)- Kim- kimsenin.
* Son kez soruyorum kimin tarafına geçtiniz?
(Adam)- Kimsenin.

Adamın çenesine en sertinden bir yumruk attım çıkan sesten kırıldığı anlaşılan çenesini açarak iki üç dişini söktüm, ardından sağ ve sol ellerinden ayrı ayrı iki tırnak söktüm. Adam acı içinde kıvranırken ona nasıl öldürmeden işkence yapabilirim diye düşünüyordum daha. Bu sırada kapı gürültülü bir şekilde açıldı içeri Efe ve arkasında iki adamın tuttuğu bir adam geldi. Efe elindeki zarfı bana uzattı bende içini açıp içinden çıkan CD yi Hakan'a verdikten sonra Efe'ye bakmaya başladım. Efe adamı sandalyeye bağlayıp çıkanları bekledikten sonra konuşmaya başladı.

(Efe)- Adam kapıya geldi beni görmek istemiş hiç tanımıyorum bu zarfı verdi size ulaştırmamı söyledi, bende adamı da alarak buraya geldim.
* İyi yapmışsın, bakalım içinde ne varmış?
(Hakan)- Boş diz üstüne taktık sizi bekliyoruz.
* Tamam.

Bilgisayar açıldığında karşımıza maskeli iki adam çıktı, gece görüşü açık olan kameraya arkadaki evi gösterdiler. Siktir, burası Cemlerin evi. Kapının önüne yerleştirdiğimiz adamları susturucu takılmış silahlarla tek tek indirdikten sonra eve doğru yaklaştılar, kapıyı anahtarla açarak içeri girdikten sonra yukarı ilk başta Cem'in odasın girdiler. İçeri bakındıktan sonra masaya bir şey yazıp çıktılar. Ardından yanında ki odaya girdiler birini çarşafa sarılmış bir şekilde çıkardıktan sonra kamera kapandı. Hatırladığım kadarıyla Cem kazadan sonra ailesi ile kalmaya başlamıştı, Simge'ye ona yakın adam ayarlamasını söyledikten sonra Efe'nin getirdiği çocuğa doğru gittim.

Kızdan Mafya!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin