11.Bölüm

13.3K 450 57
                                    

Multimedya da Almila, Berna'nın doğum gününde ki halleri ve Doğum günü pastası

Sabah Berna'nın sayıklamalarına uyanmıştım, bu kızla çok işim var ama olsun onun için değer. Saate baktığımda 7'ye yaklaştığını gördün, hızlı bir duş aldıktan sonra üstüme buz mavisi bir kısa kollu giyindim altıma da beyaz şort giyinerek aşağı inmiştim. Berna'ya ne yaparsam yapıyım uyanmazdı zaten gece de zor uyumuştu. Masaya geçip oturduğumda Nazlı abla hala masayı hazırlıyordu.Yedi buçuk olduğunda babam gelerek masaya oturdu, daha sonra da annem masaya oturdu.

(Babam)- Kızım Berna nerede?
+Uyandırmadım baba?
(Babam)-Olur mu öyle şey git uyandır çabuk ol.

Babama ne dersem diyim ikna olmayacağı için Berna'yı uyandırmaya gittim. Berna diye seslensemde ses vermiyordu, yorganı üstünden alınca diğer tarafa dönüp yatıryordu. Koluna çimdik attıktan sonra"Berna sana son kez söylüyorum yoksa su geliyor, hadi uyan!" Yine uyanmayınca masamın üstünde duran sürahiyi başından aşağı dökerek uyandırdım, bi yandan küfrediyor bi yandan da gözünü ovuyordu. Üstüne benim dolabımdan beyaz sıfır kollu bi tişört altına da buz mavisi bi şort vermiştim, ikimizde uyumlu olmuştuk böyece. O üstünü giyerken bende kenarda onun hazırlanmasını bekliyordum, hazırlanınca aşağı masaya indik Berna da benim yanıma oturdu.

-Özür dilerim Ahmet amca
(Babam)- Bi daha olmasın diyeceğim ama bundan sonra kurallar değişiyor zaten
+Nasıl yani?
(Babam)- Sen başa geçince kurallar değişecek. Şimdi sesiz olun ve kahvaltınızı yapın.

Babam kurallar değişecek derken neyi kast ettiğini anlamamıştım ama soramazdım da, sonuçta kahvaltı yaparken konuşmamak gibi bi kuralımız var. Halbuki dün Bernagilde kahvaltı çok iyiydi. Kahvaltı bittikten sonra babam şirketteki son ayarlamaları yapmak için evden çıktı, bizde yukarı çıkıp çantamızı alıp aşağı indik. Sınava gidecektik sınavdan sonra da Arda'nın doğum günü partisini son kez kontrol edicektik, hala söyleyeceğimiz şarkıya karar verememiştik. Garaja geçtiğimde gözüme çarpan gri İnfiniti G37'ye atladık. Çantaları arkaya attıktan sonra Berna kulalklarını kapatmıştı bende birden gaza asılınca araba yine çığlık atmıştı. Berna sağ elini kafasına götürünce neyi düşündüğünü merak etmişttim arkamı kontrol ettiğimde takip eden kimse olmadığını görünce rahatlayarak sürmeye devam ettim.

+Neyi düşünüyorsun?
-Bugün hangi şarkıyı söyleyeceğimizi?
+Aynen ya daha önceden birlikte söyleyelimde kötü durup durmadığına bakalım.
-Bizim yaptığımız iş ne zaman harika olmadı?
+Egonu okşama hemen
-Ayh iyi be .s .s
+Tamam aklına gelen bişey yok mu?
-Çok var ama arasından iki tanesinde kaldım. Çelik Hercai mi, yoksa Gökhan Kırdar Yerine Sevemem mi?
+Yerine sevemem olsun bence.
-Bende onun olmasını istiyoru zaten.
+Tamam şuradaki Nostalji cd'sinin içinde olması gerekiyordu, tak önce bi dinleyelim.
-Tamam zaten tek dinlemelik zaman var

Berna cd'yi taktıktan sonra güzel fon müziği arabanın içini doldurdu.Müzik bittiğinde arabayı park ediyordum. Şarkıyı çok sevmiştim, aşk şarkısı olmasına rağmen söyleyecektim. Sınav sınıfına gidip, kağıtlarımızı alarak yerimize geçmiştik. Sınavlarımız yabancı dillerden olduğu içinde kopya öçekmeye ikimizde gerek duymuyorduk çünkü ikimizinde harika İngilizce, Almanca, Fransızca ve İspanyolcamız vardı, evet evet o kadar dil biliyoruz hatta daha fazlası ama onlardan snav olmuyorduk. Sınavı n erken biz bitirip vermiştik, sınıftan çıkarken sınavda olan öğrenciler kindar bakışlarını bize atıyorlardı bize. Sınavdan çıkıp arabaya doğru gittikten sonra yine müziği açmıştık ama bu sefer bizde eşlik ediyorduk. Arda'nın doğum gününün kutlanacağı yere gittiğimizde çalışanların masaları hazırlamaya ve yerleri temizlediklerini gördük. Oraları gezdikten sonra pasataya bakmaya gittik, mutfağa geçtiğimizde pastanın son süslemerinin yaptığını gördük. Pasta gerçekten çok hoş duruyordu, pastanın üstüne antep fıtığı ile çim saha yapılmış ve Galatasaraylı altı oyuncu, bir hakem ve iki tane kale vardı. Tabiki de hepimiz Galatasaray'lıydık. Pastayı dolaba koyduktan sonra onlarında işi bitmişti. Bizde sahneye çıkıp birkaç kez şarkıyı söylemeye çalışmıştık ve en sonunda ilk önce şarkıya ben giriyordum daha sonra ben durunce Berna başlıyor en sonunda da beraber söylüyorduk. ama gerçekten çok iyi iş çıkarmıştık. Hatta orda bulanan herkes alkışlamaya başlamıştı.

Kızdan Mafya!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin