21. Bölüm

10.7K 312 10
                                    

Multimedya da Cem, Berna ve Almila.

|||||||||||||||||||||||||||||




BERNA'DAN


Sabah uyandığımda dışarıdan adamların konuşma sesi geliyordu, hava sıcak olduğu için pencereler açık yatmıştık gece. Almila'yı da uyandırarak aşağı spor salonuna inmek için merdivenlere yönelmiştik üzerimizi değiştirme gereği duymamıştık çünkü üstümüzde sporcu şortu ve rahat tişört vardı, gecelik filan hikaye biz bu şekilde rahattık zaten bunları duş almadan önce çıkarır akşama yıkanmış temiz bir şekilde dolabımızda bulurduk. Bunları neden düşündüğümü bilmesem de bu arada spor salonuna gelmiş kendimize ait kum torbalarının başına geçtik bu arada Arda da kendine ait bir kum torbası koydurması gözümden kaçmadı değil. İkimiz de günlük sporumuzu yapıp yukarı çıktık, masa da kızları görünce onların yanına masaya oturduk biraz sohbet ettikten sonra pazar günü onlarla geçirmeyi teklif eden Almila'ya katılmış ardından onları servislerine kadar bırakmıştık tabi arkalarından korumaları takip ediyordu ama onların haber yoktu kısa bir süre içinde normal davranmaları lazım daha sonra onlar içinde özel eğitim vermeyi düşünüyoruz zaten ikisinin de IQ ları yüksek ve görsel hafızaya sahipler bir gördüklerini asla unutmuyorlar.


Onlar gittikten sonra kahvaltımıza daha çok olduğunu görünce Almila'ya yüzmeyi önerdim o da kabul edince havuzda yaklaşık 20 dk kadar yüzdük ardından eve geçip duş aldıktan sonra üstümüzü giyinmek üzere odaya geçtik ben üzerime siyah salaş bir tişört altına da kot şart giyindikten sonra siyah spor ayakkabı da giyerek kombinimi tamamladım Almila ise üstüne gri salaş tişört altına da siyah şort giyindi ve siyah spor ayakkabı giyindi aşağı indiğimizde büyükler sofraya oturmaya başlamıştı, aslında büyükler dediğime bakmayın Ahmet amca ve Fulya teyze daha gelmemişlerdi yani annem, ben ve Almila kahvaltı masasına oturduk. Evde tek kalmıştı annem ama onunda arkadaşlarının geldiğinden haberimiz vardı yoksa evde tek bırakmazdık ara sıra da kendisi gidiyordu zaten ama arkasında bazı kişiler vardı hem tek onda değil Arda ve kızların peşinde de vardı kim olduğunu tam öğrenememiştik ama güvenlik önlemlerimiz artmıştı.


Bugün şirketin içine ait toplantılar olduğu için bu kadar salaş giyinmemizin nedeni de buydu yoksa bir iş kadını gibi giyinirdik. Aslında bugün ki planımız basitti öğlene kadar 3 toplantı ve öğlenden sonra barlar caddesi ama akşam bir partiye katılmamız gerekiyordu ismini unuttuğum bir şirketin ismini bilmediğim şirketle ortak olmasını kutluyorlardı. Bence şirket ortaklıkları aptallıktı biz proje de ortak olur ama asla şirketten pay biçmezdik. Kahvaltıdan sonra masadan kalkarak annemi öpüp garaja indik bu sefer metal gri Mercedes c18 e bindik.


Şirkete ulaştığımız anda farklı merdivenlere yöneldik çünkü farklı departmanları kontrol edip odamıza öyle geçecektik, ben kendi payıma düşen yerleri kontrol ettikten sonra odama geçtim bir kaç aylaktan başka sorun çıkaran yoktu onları da ilk ve son kez sözlü uyarıda bulundum. Fatma odama girerek gerekli bilgileri söyledikten dosyaları ve içeceğimi bırakıp odadan çıktı. Toplantı saatine kadar dosyalarla uğraştım. Kapım çalınmadan açılınca gelenin Almila olduğunu anlayıp ayağa kalktım, beraber toplantı odasına geçerken bir yandan da konuşuyorduk odaya girdiğimizde herkes ayağa kalktı biz masanın başındaki yeri alırken diğerlerine oturma izni verdik.


Sıkıcı bir toplantının ardından Almila'nın odasına geçtik şirket hakkında konuştuk bir süre zaten bu sırada diğer toplantının zamanı gelmişti. Ona da katılıp sıkıcı eyleri dinledikten sonra yine bir kısa ara daha sonra son kez sıkıcı bir toplantıya girmiştik.

Kızdan Mafya!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin